keiden kanssa tulit silloin sinne kauppaan ku näin sinut todella pitkästä aikaa 🤔😍 silloin oikeasti luulin että olen seonnut ja näen näkyjä mutta kyllä se 5aisit sinä oikeasti olla 😁🥹💚
Ketähän ne pojat oli
21
375
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan minun veli. Liikuttu paljon yhdessä ja auttanut paljon kaikessa. ja serkkujakin nähty. omani varmaan tunnistat. Veljellä on kavereita, olen välillä sisko niillekin 🤗
- Anonyymi
🤗 joo heitä oli melko monta, ainakin kolme tai neljä
- Anonyymi
Ne oli minun pelikavereita. Opetan heille miesten juttuja.
- Anonyymi
Hauska
- Anonyymi
😎😎😎😎
🦺👕🧥👚👌
👖🩳🩳👖
👞👞👟👟 - Anonyymi
Pojat. 🤔 Oisko siskojen poikia. Ne on pitkiä teinejä jo.
- Anonyymi
tästä on jo muutamia vuosia aikaa ja silloin he eivät kyllä kovin pitkiltä näyttäneet. aika pikkusia he olivat mutta uskoisin että yli kymmen vuotiaita kuitenkin. katsoin kaukaa autosta ja vilauksen vain näin niin voi olla veikkaukseni menee pahasti pieleenki😂😂 mutta siis selkeästi nuorempaa ikäluokkaa kuin me itse olemme
- Anonyymi
Kenen miehen kanssa itse olit liikkeellä?
- Anonyymi
minä olin yksin ja istuin autossa, en tiedä edes huomasitko mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin yksin ja istuin autossa, en tiedä edes huomasitko mua
olin siis lähdössä kaupasta pois ja satuin huomaamaan. en ollut stalkkeroimassa 😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olin siis lähdössä kaupasta pois ja satuin huomaamaan. en ollut stalkkeroimassa 😂😂
🥰😘😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥰😘😍
Katsoin että voiko olla totta, kaunotar on palannut kaupunkiin ❤️😘💚🥹
- Anonyymi
Muistan tämän tilanteen mutta en muista enää keitä he olivat. :D
- Anonyymi
😂😂 ehkä he oli oppilaita, mut miks olisit mennyt niiden kanssa kauppaan 🤔
- Anonyymi
Oisko ollut veli hänen kaverit👍
- Anonyymi
se on mahdollista, tiedän että hänellä veli on. ainakin yksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on mahdollista, tiedän että hänellä veli on. ainakin yksi
Yksi löytyy, pikkuveli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi löytyy, pikkuveli
onko teillä kuinka monta vuotta ikäeroa jos saan udella? 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onko teillä kuinka monta vuotta ikäeroa jos saan udella? 😊
18 vuotta on ,kun mun yksi veli kuoli, ku olin 15 vuotta vanha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
18 vuotta on ,kun mun yksi veli kuoli, ku olin 15 vuotta vanha.
voi onpa surullista, otan osaa 😥😥🤍🕊️🫂
ehket ole hän mutta hän näyttää (kuvissa mitä olen nähnyt) melko lailla saman ikäiseltä veljensä kanssa, toki saattaa olla paljonkin nuorempi, en tiedä. Hän on itsekin niin nuorekas ikäisekseen 😍☺️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353415Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 631164
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 611011