Mustat pitkät hiukset, verkkosukat ja punainen mekko. Sitten olisi kipinää.
Voitko nainen jouluksi muuttua mulle Pikku Myyksi?
21
256
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Peruukin voin laittaa..
- AnonyymiUUSI
pikkumyyllä on punaiset hiukset 😁
- AnonyymiUUSI
Voi olla myös punaiset, kun on kiiltävät ja pitkät
- AnonyymiUUSI
eilen meillä oli romanttista lempeä, ja ei puuttunut kipinää 😘 horot erikseen, vaimot erikseen 😘 mutta kiva kun yrität, täytyyhän sen jotenkin nostattaa itsetuntoasi. nainen joka elää huomiosta ja miesten saannista, on horo 😘jos ottaa rahaa ja hyötyä on hu8ra.
- AnonyymiUUSI
Voisin olla yhden vaimo mutta ei kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Kaikki ottaa siitä hyötyä, joten omien sanojesi mukaan kaikki on huo-ia myös sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ottaa siitä hyötyä, joten omien sanojesi mukaan kaikki on huo-ia myös sinä.
Yäkh
- AnonyymiUUSI
Ei Pikku-Myyllä ole mustia hiuksia.
- AnonyymiUUSI
alkaa taika murtumaan, et saa enää otetta ja pelko kaipaa sielua 😘se on normaalia..... olithan kovasti samantyylinen kuin edesmennyt.....
Ovathan verkkosukat jouluiset, kun ainakin minulle ne tuovat mieleen kinkkurullat, oli verkkosukkien käyttäjä sitten kuinka sorjajalkainen tahansa. 🐖
- AnonyymiUUSI
Mähän olen jo Pikku Myy. Ja on jo "verkkarit".
- AnonyymiUUSI
Mitäpä jos tehtäisiin niin, että sinä laitat peruukin, punaisen mekon ja verkkosukat ja minä etsin kipinää muualta. Varmasti helpointa niin.
- AnonyymiUUSI
En. Oon tähkäpää. Jos ei kiinnosta, niin eti toinen.
- AnonyymiUUSI
Myyksi Pukeudun
Mustiin Sukkiksiin.
Punainen Kaunis
Mekko Seksikäs ❤️. - AnonyymiUUSI
Pikku myy on ennen kaikkea kiukkuinen tyyppi.
- AnonyymiUUSI
Niin pitää naisen ollakin, määrätietoinen ja innokas.
- AnonyymiUUSI
👹
👗✌🏻
👠👠- AnonyymiUUSI
😂😂😂😁
- AnonyymiUUSI
😂😂🤭
Eikös tuo ole mövkö?
- AnonyymiUUSI
Olisit Nainen Jouluna kaunis punaisessa yöasussa mekko tai paitis+ housut saunapuhtaana kosteilla suortuvillasi leveässä vuoteessa vierelläni. Se olisi paras joululahja ikinä m> tonttu naiselle punaisissa!
- AnonyymiUUSI
Voin jos tuut nyt mun luokse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305063Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova681953HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291754- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44897Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54843- 53792