Kirjoitan tämän, koska haluan oikaista väärinkäsityksiä ja pyytää anteeksi ihmiseltä, josta välitän syvästi. Epäilin asioita, joita en olisi halunnut epäillä, ja kirjoitin sen takia hänestä väärässä sävyssä. Se ei ollut tarkoitukseni, eikä se kuvasta sitä, mitä hänestä oikeasti ajattelen.
Pyydän anteeksi myös hänen ystäviltään. Keskusteluissa meni asioita ristiin, ja tulkitsin muutamia juttuja väärin, mikä loi turhaa sekavuutta ja väärää kuvaa. Haluan korjata tämän sen verran, että kyse on ollut väärinymmärryksistä, ei pahantahtoisuudesta.
En aio jatkaa tästä aiheesta palstalla enkä ruotia näitä asioita enää. Toivon, että muutkaan eivät enää palaa tähän, sillä tilanne on nyt selkiytetty meidän välillämme yksityisesti ja hyvässä hengessä.
Olen kiitollinen siitä, että saimme keskustella rauhassa ja selventää asiat. Hänen hyvinvointi merkitsee minulle paljon, ja toivon sydämestäni, että voimme jatkossakin olla yhteydessä silloin, kun se hänelle sopii. Olen kiitollinen siitäkin, että sain kuulla hänen äänensä. Se merkitsi minulle enemmän kuin hän ehkä tietääkään.
Anteeksi.
Mustasusi loggin off
Anteeksipyyntöni
51
743
Vastaukset
- Anonyymi
Älä palaa.
- Anonyymi
Miks ihmiset niinku ylipäätään ei aina selvitä asioita IRL
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta sulla on jo ollut tämä pakkoajatus, että tämä palstasetäsusi on sinun diabolisen kateutesi kohde? T
- Anonyymi
Rakastan ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
"you're my heart, you're my soul"
- Anonyymi
Vielä kun sanot että etunimesi on Janne niin kaikki on selvää
- Anonyymi
Susi ei ole Janne
- Anonyymi
Eikö se palstaäijän toinen hahmo, mistä päästään selaisin olevat ovat vaahdonneet ole se palstaäijän luoma nallehahmo sun päässäs siis tämä J joka muistelee hyvällä varmasui olipa siinä hyvä alainen vaikkei niitä pussihousujas niin arvioinut varmaan. Hyvä jos löytyy tällaista uhkarohkeutta astua päällystön varpaille ja ihmetellä seurauksia tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se palstaäijän toinen hahmo, mistä päästään selaisin olevat ovat vaahdonneet ole se palstaäijän luoma nallehahmo sun päässäs siis tämä J joka muistelee hyvällä varmasui olipa siinä hyvä alainen vaikkei niitä pussihousujas niin arvioinut varmaan. Hyvä jos löytyy tällaista uhkarohkeutta astua päällystön varpaille ja ihmetellä seurauksia tms
Ny nalle lähetään kaataan alabaariin napsaa suussa tule monttuun jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny nalle lähetään kaataan alabaariin napsaa suussa tule monttuun jo
Nyt mä tajuun se oli vanhemmuuskateutta miksei me voida bondaa yhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi ei ole Janne
Susi on Joni tai Jani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi on Joni tai Jani
Pska se on
- Anonyymi
Vauvat on päiväkodissa viikot.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Älä luulekaan että tietyt asiat ei tulis ilmi tänne vielä jossain vaiheessa ;)
- Anonyymi
Right back at ya, moron
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Right back at ya, moron
Ikävä kyllä minä en tehnyt mitään väärää.
Minä en valehdellut enkä haukkunut.
Minä en kertonut yksityisasioita.
Minä en tuonut palstalle niitä.
Minä en mustamaalaillut.
- Anonyymi
Kuuliko naisesi myös sinun äänesi, ja keskustelitte ihan irl? Vähän vaikuttaa, että et ole puhunut, koska pyytelet anteeksi palstalta. Onko tarkoituksesi livahtaa takavasemmalle huomattuasi tehneesi naiselle karhunpalveluksen sekoiltuasi vuosia palstalla?
- Anonyymi
Miksi pyydät anteeksi palstalla,jos olet pyytänyt naiselta anteeksi IRL ja olet puhelimessa pyytänyt häneltä anteeksi ja jutelleet. Ei sinun tarvitse tänne raportoida elämääsi.
- Anonyymi
Hyvä että nainen on kunnossa ja voi hyvin.
- Anonyymi
Jos te olette sopineet asiat IRL niin ei sitä tarvitse tulla tänne ilmoittamaan kun et halua että aloitustasi kommentoidaan. Miksi kerrot kaiken tänne jos asita on selvitetty livenä ja kaikki on hyvin. Nyt sinun ei tarvitse enää surra ja murehtia naista,kun hänellä näyttää olevan kaikki hyvin ja teidän suhde on taas kunnossa.
- Anonyymi
Sivusta: Kuinka monta kertaa kirjoitat tätä samaa soopaa? Ei nuo suden kuulumiset sinulle kuulu mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Kuinka monta kertaa kirjoitat tätä samaa soopaa? Ei nuo suden kuulumiset sinulle kuulu mitenkään.
Ei kuulu , mutta hyvä että susi sai naiseen yhteyden ja ovat keskustellet asiat selväksi. Se on hienoa. Susi voi nyt paremmin kun on saanut juteltua naisensa kanssa.
- Anonyymi
Moiii susi 🫡👍
- Anonyymi
En saanut sitä käsitystä että naisen terveydestä mainittiin että oli kunnossa jäi tunne ettei ehkä ole. Ja eihän tuossa mitään puhuttu mistään suhteesta tai jatkosta. Asiat oli jotenkin vaan case closed ehkä naisen osalta. Mulle tuli sellainen olo ettei naisen terveys ole kunnossa ja hän on kenties vääntänyt rautalangasta asiat sudelle. Noin ihmiset tulkitsee eri tavoin lukemansa. Toivottavasti nyt kuitenkin annetaan asioiden olla täällä ja jollekin ihmiselle rauha, sitä varmaan toivonut enemmän kuin mitään.
- Anonyymi
Mutta kun susi on jutellut naisen kanssa puhelimessa niin onhan nainen on siinä kunnossa että pystyy juttelee. Susi kertoi että ovat hyvässä hengessä selvittäneet asiat.
- Anonyymi
No ei ollut puhetta terveydestä mutta ovat juteleet puhelimessa eli nainen on ollut kykenevä puhelimessa juttelee asiat selväksi
- Anonyymi
Heillä oli kuitenkin hyvät keskustelut ja susi sai naiseen yhteyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut puhetta terveydestä mutta ovat juteleet puhelimessa eli nainen on ollut kykenevä puhelimessa juttelee asiat selväksi
Ihminen voi puhua vaikka on sairaana ja sängystäkin nykypäivän teknologian ansiosta voinnin mukaan ja vaihteleehan vointi paljonkin päivästä ja jopa tunnista riippuen jos sairaana/sairaalassa. Täytyihän tämä saada loppumaan, oli kuin pakotettu varmaan closamaan juttu ja saamaan sudelle päähän asiat ettei täällä niitä huuda vaikka oli kyllä selvitetty jo ennenkin näin itse olen hiffannut tietyin osin ainakin joten hyvä kun on sen verran ainakin jaksanut että kertoa siten että susikin vihdoin ymmärtää! Ainakin eilen näköjään ymmärtänyt tai väittää niin. Toivotaan että se ymmärrys kestää nyt. Todellakin toivotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen voi puhua vaikka on sairaana ja sängystäkin nykypäivän teknologian ansiosta voinnin mukaan ja vaihteleehan vointi paljonkin päivästä ja jopa tunnista riippuen jos sairaana/sairaalassa. Täytyihän tämä saada loppumaan, oli kuin pakotettu varmaan closamaan juttu ja saamaan sudelle päähän asiat ettei täällä niitä huuda vaikka oli kyllä selvitetty jo ennenkin näin itse olen hiffannut tietyin osin ainakin joten hyvä kun on sen verran ainakin jaksanut että kertoa siten että susikin vihdoin ymmärtää! Ainakin eilen näköjään ymmärtänyt tai väittää niin. Toivotaan että se ymmärrys kestää nyt. Todellakin toivotaan.
Hyvinkin mahdollista, vaikka puhekyky olisi kadonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mutta susi sanoi ettei moneen viikkoon ole saanut yhteyttä naiseen niin hyvä että nyt sai yhteyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista, vaikka puhekyky olisi kadonnut.
Sinä et osaa edes kirjoittaa tuon vaikka sanan eteen ei pilkkua ja hahaa kun hauskaa. Ihmiset puhuvat vielä joskus hetkeä ennen lopullista lähtöäänkin. Ootte te tahallaan todella ding dong koko porukka. Käykää joskus katsomassa jotain ihmistä sairaalassa niin ehkä teille selviää asioita että ihminen voi sielläkin yllättäen jotain puhua jossakin vaiheessa ei toki leikkausten aikana eikä heräämöstä tahi teholta yleensä. Ja ottakaa myös huomioon ettei susi ole mikään lähiomainen. Ei hänelle olisi mikään pakko kertoa mitään. Kun eihän heillä mitään suhdetta ollut. Pakotettu melkein vielä closamaan todellakin asiat mutta hyvä jos se auttoi ja mennyt nyt perille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No susihan välillä jo lopetti täällä mutta jotkut noita-akat täällä sutta haukkuivat ja syyttivät kaikesta mahdollisesta. Oletan että siksi nyt laittoi tuon viestin eli tavallaan clousaaminen koko jutulle hänen osaltaan.
Kokonaan toinen juttu sitten lopettaako noi kiusaajat suden trollausta täällä?? Toivottavasti, on sen verran hullua porukkaa näyttäneet olevan että kiihkohulluina suden kimpussa milloin mistäkin.
Joka tapauksessa tärkeintähän että nyt selvitetty hänen puoleltaan ja elämä jatkuu. 😊 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No susihan välillä jo lopetti täällä mutta jotkut noita-akat täällä sutta haukkuivat ja syyttivät kaikesta mahdollisesta. Oletan että siksi nyt laittoi tuon viestin eli tavallaan clousaaminen koko jutulle hänen osaltaan.
Kokonaan toinen juttu sitten lopettaako noi kiusaajat suden trollausta täällä?? Toivottavasti, on sen verran hullua porukkaa näyttäneet olevan että kiihkohulluina suden kimpussa milloin mistäkin.
Joka tapauksessa tärkeintähän että nyt selvitetty hänen puoleltaan ja elämä jatkuu. 😊Hänen puoleltaan, eikö se ollut yhdessä puhuttu eli oli siinä toinenkin kai ollut mukana. Luulen että nainen nimenomaan on halunnut selventää asiat ja lopettaa tämän hulluuden täällä. Kumma toisen osapuolen unohtaminen. No kukin lukee ja näkee mitä itse haluaa varmaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen puoleltaan, eikö se ollut yhdessä puhuttu eli oli siinä toinenkin kai ollut mukana. Luulen että nainen nimenomaan on halunnut selventää asiat ja lopettaa tämän hulluuden täällä. Kumma toisen osapuolen unohtaminen. No kukin lukee ja näkee mitä itse haluaa varmaan.
Kerro ihmeessä aloittaja, eli palstasetä aka kaikki nicit lisää mitä kaikkea se nainen jota ei ole halusi selvitellä? Noloa kun nämä kersat jaksaa vuodesta toiseen intoilla tämän sinun länkytyksen parissa ja elää palstafiktion kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et osaa edes kirjoittaa tuon vaikka sanan eteen ei pilkkua ja hahaa kun hauskaa. Ihmiset puhuvat vielä joskus hetkeä ennen lopullista lähtöäänkin. Ootte te tahallaan todella ding dong koko porukka. Käykää joskus katsomassa jotain ihmistä sairaalassa niin ehkä teille selviää asioita että ihminen voi sielläkin yllättäen jotain puhua jossakin vaiheessa ei toki leikkausten aikana eikä heräämöstä tahi teholta yleensä. Ja ottakaa myös huomioon ettei susi ole mikään lähiomainen. Ei hänelle olisi mikään pakko kertoa mitään. Kun eihän heillä mitään suhdetta ollut. Pakotettu melkein vielä closamaan todellakin asiat mutta hyvä jos se auttoi ja mennyt nyt perille.
Mitähän hemmettin maagista nämä ihmispoloset on taas susiguben utopistisesta mokelluksesta löytäneet
- Anonyymi
Missä bittiavaruudessa tämä porukka oikein leijuu, jalat eivät taatusti kosketa maata eikä pääkään totisesti pilvissä ole 🙄voi hyvää päivää
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
läysin jääkaapin pakkasosastolta joku jäätelöjuttu niin puffet-päärynän, söin ja ahmin sen jotenkin kai paketista tipahtanut se ieeallisen oli
- Anonyymi
Ei enää tarvi anteeksi pyydellä viimeisen virheesi teit lopullisesti goodbya
- Anonyymi
Anteeksi:*:*(
- AnonyymiUUSI
Tunteita ja tuoksuja vol 12679066 💨
- AnonyymiUUSI
Riippuu varmaan pitkälti sudesta lopun elämän ajan sillä en usko että pystyy täältä pois pysymään riippumatta kuka nainen on milloinkin mielessä montako jaksoa vielä tulee. Voipihan niitä tulla. Kun ei tunnu muistavan asioita kovin kauaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmaan pitkälti sudesta lopun elämän ajan sillä en usko että pystyy täältä pois pysymään riippumatta kuka nainen on milloinkin mielessä montako jaksoa vielä tulee. Voipihan niitä tulla. Kun ei tunnu muistavan asioita kovin kauaa.
Sinäkin voisit nyt unohtaa koko palstan. Pilaat palstalla muiden fiilistä kun haukut muita. Tuot muille huonoa fiilistä toivottavasti et siellä irl. Et vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä totta puhuen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin voisit nyt unohtaa koko palstan. Pilaat palstalla muiden fiilistä kun haukut muita. Tuot muille huonoa fiilistä toivottavasti et siellä irl. Et vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä totta puhuen.
Haukuin olipa kummasti tulkittu, meinasin lisätä kyllä että toivon ettei tule mitään jatko-osia. Vastasin edeltävälle tunteita ja tuoksuja ihmiselle niin joo vai minä olen joku ketjun pahin. No jätän omaan arvoon ollut paljon ikävämpiä kommentteja. Mielestäni oli ihan asiallinen pohdiskelu. Mutta kaikkia ei tarvitse miellyttää. Kuka ikinä sinä oletkin joka päätit avautua noin juuri minulle tästä ketjusta. Eipä sinun tarvitsekaan minua mukavana pitää. Tiedän että minulle tärkeät ihmiset pitävät ja monet muutkin joten se riittää. Nukkumaan....Joten kauniit unet jotka haluaa toivotuksen vastaanottaa. 🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi näin sivusta puutun että miten voit väittää jonkun sinulle täysin tuntemattoman yhden kommentin kirjoittajan tuovan aina! palstalle huonoa fiilistä ja et ole mukava jne. mikä sua vaivaa. Joku huono olo? Sitä paitsi minusta tuokaan ei ollut mitään ikävää vaan hyvinkin tosiasiaa. Susi itse päättää jatkossa omista teoistaan mitä tulee tapahtumaan. En ymmärrä sinua yhtään. Sinä se kyl olit hyvin ilkeä ja palstan huonon ilman lintu. Täytynee ymmärtää että joku on vinossa ihmisellä joka noin kirjoittaa. Parempia vointeja siis. Öitä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi näin sivusta puutun että miten voit väittää jonkun sinulle täysin tuntemattoman yhden kommentin kirjoittajan tuovan aina! palstalle huonoa fiilistä ja et ole mukava jne. mikä sua vaivaa. Joku huono olo? Sitä paitsi minusta tuokaan ei ollut mitään ikävää vaan hyvinkin tosiasiaa. Susi itse päättää jatkossa omista teoistaan mitä tulee tapahtumaan. En ymmärrä sinua yhtään. Sinä se kyl olit hyvin ilkeä ja palstan huonon ilman lintu. Täytynee ymmärtää että joku on vinossa ihmisellä joka noin kirjoittaa. Parempia vointeja siis. Öitä!
Samaa mieltä täysin. Älä välitä sin joku, täällä on erittäin outoja tapauksia, puhuvat kuin tuntisivat ihmiset ihan irl. Joka on tietenkin pelkkää sitä kuuluisaa palstaharhaa toivon ettei muuta vakavampaa harhaa. Unohda täysin tuollaiset.
- AnonyymiUUSI
Seuraavaa siisonii ootellessa 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vaikutatkin hyvin ikävältä ihmiseltä eli sinuna en paljon muiden luonteita kommentoisi. Josko ensin miettii omaa kirjoitusta ja luonnetta ennen kuin arvioi muita. Jesta mikä paikka ja ihmiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä täysin. Älä välitä sin joku, täällä on erittäin outoja tapauksia, puhuvat kuin tuntisivat ihmiset ihan irl. Joka on tietenkin pelkkää sitä kuuluisaa palstaharhaa toivon ettei muuta vakavampaa harhaa. Unohda täysin tuollaiset.
No se on ainakin aivan ajanhukkaa keskustella tämän mister mustasuden kanssa mukamas henkeviä kun äijä dramaturgioi itsensä kanssa kirjoitellen täyttä soopaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384777Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781726Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276251507Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821454
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401