Olevansa kaivattusi,sulle tärkeä? Vai tulisko ihan puskista jos kertoisit.
Tietääkö kaivattusi
42
765
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tiedä, eikä piittaisi.
- Anonyymi
En tiedä onko. Riippuu onko hänellä mies ja mitä ajattelee minusta. En aio olla sokea rakkaudessa vaan noudatan äärimmäistä varovaisuutta. Vaikea uskoa että nainen välittäisi minusta mitään. Tulisi varmaan puskista kaipaukseni ja siksi kai pidän sitä salaisuutena. Mieheltä.
- Anonyymi
Aloittajalla vähän sama tilanne. En taida riskeerata että työjutut menis kiusallisiksi. Omasta puolesta ei menis mutta ei voi tietää miten hän sen ottaisi jos tekisin jotain aloitteen tapaista. Todennäköisesti ei tekis kärpäsestä härkästä,fiksu nainen.
- Anonyymi
Kyllä hän tietää🩵🤍
- Anonyymi
Mikä kirjain? 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirjain? 😌
J
❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mä uskon, että mies tietää. Ja itsekkin tiedän, että ainakin olin hälle tärkeä. Mihin se toisaalta olisi muuttunut, ellei hän ole ailahtelevainen luonne ja en oikein usko näin olevan.
- Anonyymi
Enpä osaa varmaksi sanoa. Yli vuosi sitten näytin hänelle tunteeni, mutta en tiedä muistaako enää siitä mitään. Stalkkeroinnistakin jäin kiinni.Hän ei ole osoittanut minulle koskaan teoin tai sanoin että tuntisi samoin. Paitsi jos haluan (yli) tulkita joitain hänen somekirjoituksiaan kauan sitten. Palstakirjoituksia en laske. En voi varmaksi tietää onko hän täällä ja jos olisikin ( mikä olisi ihme), niin mieluummin tulkitsen varmuuden vuoksi kaiken negan itseeni kohdistuvaksi. Siksi myös kirjoitan itse tänne helposti kaiken kielteisen, mitä mieleen juolahtaa. En silti ole koskaan häntä pahasti pystynyt haukkumaan.
Vastaus aloitukseen. En tule enää lähestymään häntä, koska olen jo nolannut itseni tarpeeksi.- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Näettekö kuinka usein? Jos kaivattusi kuitenkin seuraa sinua somessa, niin onhan sekin kiinnostuksen merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Näettekö kuinka usein? Jos kaivattusi kuitenkin seuraa sinua somessa, niin onhan sekin kiinnostuksen merkki.
Nainen olen. Emme enää näe. Mikä on ihan hyvä, niin pääsen tästä kaikesta irti pikkuhiljaa. Heh, ei hän seuraa somessa.
- Anonyymi
Oletko nolannut itsesi kaikille muille kuin hänelle itselleen, silloinhan asia on jäänyt puolitiehen. Toisaalta, en ole koskaan ymmärtänyt tuota noloutta. Kaikki tapahtumat kuuluvat elämän piiriin. Ei elämä ole noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nolannut itsesi kaikille muille kuin hänelle itselleen, silloinhan asia on jäänyt puolitiehen. Toisaalta, en ole koskaan ymmärtänyt tuota noloutta. Kaikki tapahtumat kuuluvat elämän piiriin. Ei elämä ole noloa.
Ei kun olen nolannut itseni juuri hänelle, en muille. En ole kertonut tunteistani häntä kohtaan kellekään. Ellei hän ole kertonut käytöksestäni muille. Mikä kyllä onkin tarkemmin ajateltuna varmasti tapahtunut. Ei se nolous minua haittaa, olen aina ollut nolojen tilanteiden nainen. Olen jokseenkin impulsiivinen. Mutta tiedän kyllä hyvän käytöksen rajat. Enkä halua myöskään loukata tai häiritä hänen suhdettaan enää koskaan.
- Anonyymi
En halua enää särkeä sydäntäni sen miehen vuoksi siksi on parempi vaan unohtaa ja jatkaa olla niin kuin ei olisikaan.
- Anonyymi
Ei tulis puskista, eikä kinoksesta. Selvää pässinlihaa on.
- Anonyymi
Kyllä hän tietää miten asiat ovat
- Anonyymi
Ei varmaan enää osaisi kuvitella.
- Anonyymi
Kyllä tietää olevansa tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän tiesi, siksi kaikki tapahtunut olikin ihan kohtuutonta.
- AnonyymiUUSI
Tiesikö oikeasti? Olitko sanonut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiesikö oikeasti? Olitko sanonut?
Hän tiesi 100%:n varmuudella!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tiesi 100%:n varmuudella!
Mitä kohtuutonta hän sitten teki sinulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat oikein herkutella näillä palstaäijän dramaattisilla traumatrollauksilla. Kertoo sinusta morjens kaikille naisille että ei jatkoon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen väliä, en jaksa enää.
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
No sen verran sanon, että henkistä rääkkiä, manipulointia, kiusantekoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen väliä, en jaksa enää.
Petit, siksi kaikki päättyi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Petit, siksi kaikki päättyi.
en ole ollut suhteessa pitkään aikaan ja en ole pettänyt, en luottamusta, enkä muutenkaan.
Eli ohi.
- AnonyymiUUSI
Olen kertonut, ei kannattanut.
- AnonyymiUUSI
Kerroin varovasti ja nyt hän on minun. Vaikea kuvitella jos en olisi uskaltanut, olisin menettänyt elämäni naisen
- AnonyymiUUSI
Silti täällä? En usko.
- AnonyymiUUSI
Ehkä tietää, ei tulisi puskista.
- AnonyymiUUSI
Tietää, mutta en ole tärkeä hänelle.
- AnonyymiUUSI
Olen minä sen hänelle sanonut. On eri asia sitten onko hän sen unohtanut tai lakannut uskomasta siihen.
- AnonyymiUUSI
kyllä hän tietää, ainaki tiesi ja luulen kyllä että uskoo sen edelleen olevan totta ❤️☺️
- AnonyymiUUSI
Todellakin!
- AnonyymiUUSI
En usko että mies välittää yhtään, tuskin koskaan välittäjään. Muuten ei kohtelisi näin. ❤️
- AnonyymiUUSI
Niin.. minä en voi kohdella häntä mitenkään koska ei nähdä. Kohtelisin kyllä hyvin,arvostan kovasti💚
- AnonyymiUUSI
Välittämistä kannattaa hakea siltä omalta mieheltä.
Eri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välittämistä kannattaa hakea siltä omalta mieheltä.
EriHaluan vain rakkaani, hänet.
- AnonyymiUUSI
En tiedä ei kiinnosta mulla on elämässäni kai paljonkin ihmisiä jotka ovat mulle tärkeitä jostain syystä miksi oletteko koskaan kuullu että jokainen ihminen jonka päivän aikana kohtaamme vaikutamme jotenkin heidän elämäänsä useimmiten sillä millaisen kuvan itsestämme annamme se onko vaikutus positiivinen vaiko negatiivinen siihen voi taas vaikittaa monikin eri tekijä
- AnonyymiUUSI
Tietää, tuli silloin se asia ilmaistua.🔥
Ei vaan tilanne sitä mahdollistanut. Ottaa hänet kiihkeästi syliin ja siitä jatkaen yhtä kiihkeästi... Ihanuus hän on!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353415Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 631164
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 611011