Kävin Nuortentalolla ensimmäistä kertaa varmaan vuoden tauon jälkeen kuullostelemassa tunnelmia. Hämmästyin aika lailla, kun yleisön joukossa kierteli pitkin iltaa kaksi nahkatakkista kaveria jotka tönivät muita asiakkaita ja heittelivät "homo" -kommentteja miesten perään. Onneksi kumpikaan ei tullut hakemaan minua, sillä pitkästä aikaa olisi ollut kieltäytymisen paikka. Toisaalta en nähnyt näiden kavereiden tanssivan edes keskenään, mutta juotava kelpasi kyllä.
Onko Auran järjestysmiesten ote herpaantumassa? Toista kertaa en lähde paikan päälle melkein sadan kilometrin takaa jos tällaisia kavereita pyörii paikan päällä haastamassa riitaa ja pilaamassa muuten mainion paikan tanssifiilistä.
Häirikköjä Auran Nuortentalolla
Anonyymi-ap
5
397
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nää oli seurueen jäseniä, voi olla että amatöörijärkkäri ei ala hengellään leikkimään.
- Anonyymi
Ovat varmaan talkoissa, kahvipalkalla. Pitäsi olla kaasut ja pistonkestävät suojaliivit.
- Anonyymi
Ruusulinna on paras tanssipaikka, vaikka tanssijat on mitä on. Aina löytyy muutama kultajyvä nainen.
- Anonyymi
Niitäkö ne kaipasi?
- Anonyymi
Tämä olisi hyvä kakkien lavalle ensi kertaa tulevien lukea:
tanssiin.fi/lavatanssien-etiketti-suuri-opas-ensikertalaiselle-ja-kokeneelle-nain-kayttaydyt-tanssilavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15113307Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883720Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1343033Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141254- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010