Kysymys Hellakoukulle

Anonyymi-ap

Koska näytät olevan laaja-alaisesti kaikkien alojen asiantuntija niin haluaisin tietää kuinka käytät tietokonetta ja puhelintasi pankkiasioitten hoitoon? Tämä tuli esiin tämänpäiväisen iltapäivälehden kirjoituksen johdosta ja varsinkin sen kommenttiosion mielipiteistä.
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011615639.html

4

291

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis en halua udella asioitasi vaan kaipaisin viisaamman ohjetta ja neuvoa.

• Anonyymi
    • Kiitän imartelevasta kommentista(?), mutta en todellakaan ole kaikkien alojen asiantuntija.

Yritän löytää olennaisen sellaisista asioista jotka kiinnostaa ja tehdä niistä johtopäätöksiä. Minulla on hyvä muisti, joka auttaa asioiden yhdistelemisessä sitten toisiin asioihin.

Joskus aikaan 2002 yrityselämässä tuli ongelmia virustorjunnan kanssa, vaikka sitä isolla rahalla torjuttiin. Minulla oli leasing- sopimus 1600 euroa kuukaudessa tietokoneiden, ohjelmien ja kopiokoneiden vuokrasta ylläpidolla.

Silloin meni kaksi kertaa koko helahoito nurin. Mitään ei varsinaisesti varastettu, mutta kun tietokanta katosi, siitä tuli sadantonnin vahinko nopeasti. Molemmista, kun ei ollut varmuuskopioita kirjanpidosta, vaan piti papereista, sähköposteista ja asiakkailta kaivaa tiedot takaisin. Se maksoi.

Sen koomin ei koskaan ole ollut ongelmia. Paloittelijasurmaaja Pöngän huijausfirmaan tosin laitoin "hyväntekeväisyyteen" jotakin 4000 euroa ja sain kahden euron pienen kiinalaisen käsipuoli- nallekarhun postissa.

Käytän sekä läppäriä että kännykkää täysin surutta, eikä tietoturva huoleta. Pankit ja vakuutusyhtiöt on jo kusettaneet laillisesti niin paljon että siihen ei yksityiset kykene koskaan 8)

PS: En luota pohjoismaalaisiin pankkeihin kuitenkaan, vaan olen hajauttanut käteiseni muualle sitä mukaa kun tulee. Suomessa kun talletussuoja on vain satatonnia, eli jos Suomi menee konkurssiin, niin menetät kaikki sen ylittävän osan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      788
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe