Siksi se täytyy tehdä niin. Uskon kyllä vastauksesi. Satutit mua et vain henkisesti vaan myös ammatillisesti. Olen muuttanut käyttäytymistä etten ärsyttäisi sua, ymmärrätkö?
Tiesithän tunteeni, mutta pelkään sua
24
493
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä, miksi ei voi vain jatkaa ja tapailla. Miten olen loukannut ammatillisesti? Ja miksi ajattelet että häiritset?
- AnonyymiUUSI
Mies jätti maksamatta
- AnonyymiUUSI
Ja tämä miehelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies jätti maksamatta
Ymmärskö se, että olet maksullinen? :D
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaammatillinen nöyryytys kassa ei kilahtanut :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaTaas taa case maksullinen seksipalvelu…eikö tämä lopu koskaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies jätti maksamatta
Oliko tonnin seteli? Taas..
- AnonyymiUUSI
Ei olla tapailtu, en ole sun hän..ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies jätti maksamatta
Niin jätti ja kiusaamisesta jäi rumat jäljet!
- AnonyymiUUSI
Se oli vain semmoista tyhjänpäivästä kiukuttelua, kävi kuin kissanpennulle jonka emo vei vain pois, tuli se hetki, kun viimein joutui napsauttamaan sen rannekellon vain pois ranteesta..
- AnonyymiUUSI
No oletpa järkyttävän kuuloinen ihminen
- AnonyymiUUSI
Mistä se pelko johtuu? Olenko mielestäsi yllätyksellinen arvaamaton tai jotain muuta isokokoisuus? Ei tarvitsisi kyllä ollenkaan pelätä olen lempeä ja ystävällinen ja rauhallisuuden tiedätkin. Olen pahoillani jos olen tietämättä loukannut käytökselläni anteeksi. On ollut silloin varmaan huono päivä tai muuten turhautunut olo silloin lähinnä naama näkkärillä itsekseni tupisen mutta en ajattele silloinkaan kenestäkään mitään pahaa vaan on vähän semmoinen hälläväliä pitäkööt tunkkinsa olo joka saattaa ulkopuolisen silmään näyttää epäkohteliaalta ja sitä varmaan osittain onkin... Toivottavasti selitys avarsi sinulle mielenmaisemaani...
- AnonyymiUUSI
Anteeksi, en usko että olen hän ketä ajattelet..ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, en usko että olen hän ketä ajattelet..ap
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän, että sulle nousee varmasti puklu suuhun kun ajattelet minua ja sitä tilannetta, mutta sun täytyy ymmärtää yksi juttu. Juomassa oli jotain... ylimääräistä.
Terveisin pellehermanni- AnonyymiUUSI
Ite Kellopeli Appelsin , kehu Matti. -sivu
- AnonyymiUUSI
tajusin sen heti!! enkä tunne sua kohtaan mitään, en ole koskaan tuntenutkaan!! -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tajusin sen heti!! enkä tunne sua kohtaan mitään, en ole koskaan tuntenutkaan!! -sivusta
hyvä ku itsekin tajuat olevasi pelle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sittenhän kaikki on OK.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan sitä sitten jos sun juomaan laitetaan jotain lääkettä mikä pelle susta kuoriutuu.
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juu, en tyhmä kuitenkaan ole.
- AnonyymiUUSI
kun nyt kerron että olen ollut aina johtaja ainesta. jo pienenä skippasin joukkulajit. vihasin niitä. heti kun sain tehdä yksinään ja voittin itte niin tuntu oikeelta. olen vanhempieni ainoa lapsi ja muutenkin vähän ihmeellinen. sori jos en ota koppeja yhteisössä tai edes parina kanssasi. kun kemiaa ei tunnu tuntuvan sitä ei tule!. silloin tiedän ettei maksimiin koskaan päästäiskään ja mä tykkäisin aina voittaa.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä mies, miten olisin sua ammatillisesti satuttanut. Aina arvostanut ja kehunut. Kellekään en ole mitään kielteistä sanonut.
Naiselta - AnonyymiUUSI
On sekoa settiä taas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353335Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1272407Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711492Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142- 601135
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e491076- 611001