Jos eräs nainen suostuu yksityisopettamaan minut sellaiseksi. Tahdon olla hassu ja ihana ja kiva. En enää mörökölli. Mieheltä naiselle.
Opiskelen diplomikullanmuruksi
26
332
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisi mukava olla erään mörököllin opettaja.
- AnonyymiUUSI
Minä pidän vakavampimielisistä.
- AnonyymiUUSI
Minä en pidä hassuista miehistä he ovat hörhöjä suorastaan.
- AnonyymiUUSI
Kysy siltä naiselta sitten.
- AnonyymiUUSI
Alanko jo rustailee? Mies kyl saa olla Mörökölliki, jos ite nii tahtoo. ;)
- AnonyymiUUSI
Mörökölli ja Mörökyllikki 🤣
- AnonyymiUUSI
Taipuisiko se Mörököllikki ja Mörökyllikki?😆 Molemmat käy, yhtä mörköisiä molemmat🧌👹
- AnonyymiUUSI
ÄVPK Mies
- AnonyymiUUSI
Juu, ei kiitos!
- AnonyymiUUSI
Herran jestas näitä kirjoituksia! En ikinä alkaisi kenenkään yksityisopettajaksi moiseen puuhaan! EVVK!
- AnonyymiUUSI
Juu et tietenkään. Vähintäänkin 200 g korvikset oltava. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Kirjoitus on naisen. Yrittää saada miehen näyttämään joltain beettapojulta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaMiten korvikset liittyvät tuohon tilanteeseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaSinä palstaäijälle mussuttava et kyllä mielentilatitkimusta Klaaraisi. -ulla T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitus on naisen. Yrittää saada miehen näyttämään joltain beettapojulta.
Selostatko itseksesi tätä päässäsi kehittelemääsi draamaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten korvikset liittyvät tuohon tilanteeseen?
Ja mikähän tilanne se sun päässäsi on must yrität päästä selville? Ihan täysillä et päästele sinäkää
- AnonyymiUUSI
Ihanaa, haluan ehdottomasti olla opettajasi hassu söpöliini ❣️👨🏼🎓💞🌠
T. Yksityisopettajien aatelia oleva 👩🏼🏫🩷 - AnonyymiUUSI
☺️👍
- AnonyymiUUSI
Diplomikullanmuru kuullostaa kyllä hyvältä :)
- AnonyymiUUSI
Aivan mahtavia! Siis että aivan diplomimörökölliksi...kas, siinäpä vasta oiva haaste. Edes mun näppäimistö ei meinaa taipua tuohon sanakammotukseen. Ihana! Millainen alkeiskurssi olisi? Perustasolla varmasti pitää hallita jurotus, jupina ja jöpötys...eiku höpötys! Alkeisjatkossa voisi keskittyä ulkoisiin tekijöihin. Kinkkinen tukkahaaste joka aamuun, kuinka saada se sojottamaan millin tarkasti itään ja länteen, harmaat koilliseen ja ruskeet luoteeseen. Kulma- nenä- ja korvakarvat ovat jo ylemmille tasoille. Katse harjoitukset peilin edessä ennen varsinaista näyttöä; Tarhapöllö-tuijotus, poissaolo kohtaus, norppa-live ja väärässä kohdassa nauru -harkat. Itsensä-kanssa-väittely variaatioita unohtamatta...lähtisikö näillä liikkeelle? Diplomityö pitää harkita tarkkaan. Aiheen valintaan on tehtävä huolellinen taustatyö, voi olla että väärin valittuna saattaa säikäyttää opettajan tiehensä. Liiallinen huomioiminen tai muu lirkuttelu yleensä kostautuu ja on syytä epäillä mörökölliyden kehittymistä riittävällä tasolle. Yli-innokkaat mörököllioppilaat yleensä kompastuvatkin liian aikaisessa vaiheessa suoritettuun tutustumis jutusteluun. Että vaikka "Mistä olet kotoisin" tai "Mitä yleensä teet vapaa-ajallasi" -tyyppiset avaukset eivät kuulu kandidaatti vaiheen mörökölleille. Diplomitasolla täysin oppinut mörökölli ratkoo itsenäisesti kaikkiin tilanteisiin vastaväitteet, ideoiden tehokkaan alaslyttäyksen, väittää sujuvasti vastaan kaikesta, kaikista ja kaikille sekä tunnistaa tarpeen hiipiä pimeään aina tilaisuuden tullen. Ilman että kukaan edes huomaa. Tai huomaa vasta kun katku hälvenee. Diplomimörököllin saa houkuteltua näkyviin vasta 2000 bar läpi höyrytetyn hiileksi polttopaahdettujen ja pujenmussuttajanorsujen tuuttaamen pöönien aromilla. Ja tietenkin oletetulla atmosfäärillä että kukaan ei kysy mitään, sano mitään tai ole mitään vailla. Viikkoon. Tai mieluiten koskaan. Sellainen hassu, ihana ja kiva dippamörökölli olis kyllä hauska kouluttaa näin vaihteeksi😘
- AnonyymiUUSI
Kultsi diplomin kera 🎗mörökölleissä on aina ainesta vaikka mihin.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa yhtä luotetavalta koulutukselta kuin kaikki reiki/yksisarvis/tonttu- hoitajien.
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Ehheh,, ei kai😆 Nyt kyllä juksutat! Mörököllikkidiplomikoulutus, täysi pätevä ja sertifioitu!
- AnonyymiUUSI
Sitäpaitsi, oon sata varma että olen joskus ollut ihan väylästöjen ja virastojen hyväksymällä sekä julkisin verovaroin kustantannetuilla työkkärin "Näin haet työpaikkaa" koulutuksessa. Ihan yhtä pätevä!!
- AnonyymiUUSI
=valehoitaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374494Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1562655Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032216Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221734Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731408
- 811390
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821381