Kokonaan luovuttanut
Taidat olla jo
56
597
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ju.
- AnonyymiUUSI
On vielä rippeet.
- AnonyymiUUSI
Mitä teet niillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet niillä
En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
Aktivoitko
- AnonyymiUUSI
joo.
- AnonyymiUUSI
Mihin tämä olettamuksesi perustuu?
- AnonyymiUUSI
Vähäiseen viestintään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähäiseen viestintään
Oli menoja.
- AnonyymiUUSI
Jep. Meidän juna meni jo. Surettaa kun ei kumpikaan noussut samaan aikaan kyytiin
- AnonyymiUUSI
En, mutta elämää pitää rakentaa uusiksi jossain vaiheessa.
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
En ole luovuttanut. Odotellut ,jos kaljupää tulisi järkiinsä vähitellen sieltä vihastaan🤭🤗
- AnonyymiUUSI
Eli mitä?
- AnonyymiUUSI
En ole luovuttaja.
- AnonyymiUUSI
tää on mulle vaan vilkkaan mieleni tuottamaa shittiä. eli älä ota nokkiis mikäli en irl ees kato sua.
- AnonyymiUUSI
Eijei, turha into vain on tasaantunut maltillisesti kaipailuksi. Like wise man says, only fool's rush in...☝️
- AnonyymiUUSI
Noh, ehkä valitset sen A-naisen.
- AnonyymiUUSI
Ei voi valita A- naista
- AnonyymiUUSI
Sulla oli yli 5 vuotta aikaa
- AnonyymiUUSI
Oikein arvasit. Oikeastaan luovutin jo kuusi ja puoli vuotta sitten!
- AnonyymiUUSI
En ole luovuttanut, odotan sinua ❤️
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
Mun tuskin tarvitsee edes vastata.
- AnonyymiUUSI
Ehkä hän testaa tunteen vahvuutta verrattuna siihen toiseen?
- AnonyymiUUSI
Ai jumaleissön 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jumaleissön 😂😂😂
En todellakaan testaa ketään! Sellainen ei ole minun tapani toimia!
- AnonyymiUUSI
En oikeastaan. Keskityn nyt muihin juttuihin, jotten jää liikaa miettimään sua ja meitä. Katsotaan sitten ensi vuonna, miten tää jatkuu.
- AnonyymiUUSI
Mitä meinaat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat?
Ihan vaan töitä, harrastuksia, kavereita ja pikkujouluja.
- AnonyymiUUSI
Ei jatku mitenkään jos toinen osapuoli on oman lapseni ikäinen!
- AnonyymiUUSI
Jos olet mies niin en ole.
- AnonyymiUUSI
Olen koska olitkin varattu.
- AnonyymiUUSI
kyllä vois sanoo.. tämä neiti eij naimisiin mene! loppuun asti tyttönä keikutaan jymäläytä . menee justiin niinko kuuluukin ✍️
- AnonyymiUUSI
Niin mä olen. Vielä kesällä elättelin toiveita, mutta nyt tuntuu siltä, että haluan voida paremmin ja keskittyä oman jaksamisen parantamiseen. Tämä palsta ei tue sitä.
- AnonyymiUUSI
Menikö miehelle?
- AnonyymiUUSI
Sama
- AnonyymiUUSI
Tähän taloon muuttaessani päätin, että jos elämääni yhä häiritään minua suuresti ahdistavalla ja stressaavalla esityksellä, en halua enää ketään elämääni! Ne ensimmäiset vuodeta olivat todella kauheita, koska en ymmärtänyt mistään mitään! Oli suuri virhe aloittaa projekti kysymättä minulta mitään! En tiedä vielä sitäkään haluanko edes ikäistäni ystävää, koska minulla on takana elämäni rankimmat vuodet, alkaen siitä hetkestä, kun sain kuulla menettääneeni vakituisen työpaikan! Työ on minulle tärkeää ja sitä täytyy saada tehdä rauhassa!
- AnonyymiUUSI
Meillä on ikäeroa (n. 7v)sen verran, että näkyy jo päällepäin ja vauhkoajille tiedoksi, olemme täysi-ikäisiä. Meillä on erilaiset taustat. Tarkoitan, että olen vanha sinkku. En oikeastaan tiedä hänen yleisasennettaam mutta itselläni se on hieman kyyninen, tulevaisuuteen uskomaton ja luottamuspulasta kärsivä. Hän elää avoimempaa elämää, minä sulkeutuneempaa. Tunnen mutta nykyään on vaikeuksia tuoda sitä julki. Hän juttelisi tiiliskivelle. Realistina olen luovuttanut.
- AnonyymiUUSI
Olen aikoja sit ei oo tunteita ei enää ikävä en tunne edes sääliä sua kohtaan olet niin blondi bimbo aivoiltasi no en voi mitään kun pelleilit
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Onko se ihmekään...
- AnonyymiUUSI
Olen luovuttanut.
- AnonyymiUUSI
Kuka luovuttanu ja minkä suhteen en mä ole edes mitään alottanu kun ny kuluttan lähinnä aikaa mu jos mä jotain päätän ei sitä mikään pyörrä ettekö ole kuullu että virvelillä kalastettaessa jos on iso kala koukussa sekin väsytetään ennen kuin nostetaan ylös muuten taas ennitse tykkää virvelöinnistä vaatii multa liikaa kärsivällisyyttä odotella ja heitellä ennen kun edes saa kalan koukkuun
- AnonyymiUUSI
Hyväksynyt tosiasiat, hyväksynyt myös itseni ja sut.
- AnonyymiUUSI
pakko on luovuttaa, yhteydenottooni ei ole vastattu
- AnonyymiUUSI
Olen sellainen ihminen, joka herää eloon yhteistyökykyisten ihmisten kanssa - moottoritie on kuuma.
- AnonyymiUUSI
Olen fyysisesti aivan rikki kiputiloja on paljon hengenahdistusta mustelmia ja sydänoireilua vatsaoireilua silmäoireita. Olen löytänyt muutoksia en ole ollut muutamiin vuosiin oma itseni. Kun löysin ne tiesin ettei se ole normaalia enkä ole tehnyt mitään asialle.
- AnonyymiUUSI
Toivon että sairaus vie minut aiemmin
- AnonyymiUUSI
Tässä keskinäisessä epäluottamuksessa on jotain niin köyhdyttävää emmekä tiedä, miten nousta sen yläpuolelle. Silti kaipaamme samaa asiaa, rakkautta, tai ainakin fantasiaa siitä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, kaipaan sitä naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin tämän jo tosiaan loppuvan, ei enää ajattelua ajatuksen tuolla puolen, pettävää jäätä silmänkantamattomiin ja kiusallista hypertietoisuutta itsestä. Naamiointia, matkimista tai ajattelematonta peilaamista. Ei enää koskaan yhtään minua.
- AnonyymiUUSI
Luulen olevani tauon tarpeessa sillä en osaa enää kompastua iloon vaan teen pelkkiä vakavia siirtoja.
- AnonyymiUUSI
Mitä minulla olisi annettavaa, mitä meistä jäljellä.
- AnonyymiUUSI
Menetin jo itseni. Hän uhrasi minut ruokkiakseen asioita jotka vainosivat itseään. Olen varjo entisestäni. Pitää kai sitä parhaakseni tehtynä. Saada rakastaa saamatta mitään vain menettäen. Nyt on vain elettävä tämän ei minkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353475Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312445Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241937Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen81547Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.741526Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541330- 641194
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661152Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e541126- 631069