Kokonaan luovuttanut
Taidat olla jo
56
704
Vastaukset
- Anonyymi
Ju.
- Anonyymi
On vielä rippeet.
- Anonyymi
Mitä teet niillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet niillä
En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
Aktivoitko
- Anonyymi
joo.
- Anonyymi
Mihin tämä olettamuksesi perustuu?
- Anonyymi
Vähäiseen viestintään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäiseen viestintään
Oli menoja.
- Anonyymi
Jep. Meidän juna meni jo. Surettaa kun ei kumpikaan noussut samaan aikaan kyytiin
- Anonyymi
En, mutta elämää pitää rakentaa uusiksi jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
En ole luovuttanut. Odotellut ,jos kaljupää tulisi järkiinsä vähitellen sieltä vihastaan🤭🤗
- Anonyymi
Eli mitä?
- Anonyymi
En ole luovuttaja.
- Anonyymi
tää on mulle vaan vilkkaan mieleni tuottamaa shittiä. eli älä ota nokkiis mikäli en irl ees kato sua.
- Anonyymi
Eijei, turha into vain on tasaantunut maltillisesti kaipailuksi. Like wise man says, only fool's rush in...☝️
- Anonyymi
Noh, ehkä valitset sen A-naisen.
- Anonyymi
Ei voi valita A- naista
- Anonyymi
Sulla oli yli 5 vuotta aikaa
- Anonyymi
Oikein arvasit. Oikeastaan luovutin jo kuusi ja puoli vuotta sitten!
- Anonyymi
En ole luovuttanut, odotan sinua ❤️
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Mun tuskin tarvitsee edes vastata.
- Anonyymi
Ehkä hän testaa tunteen vahvuutta verrattuna siihen toiseen?
- Anonyymi
Ai jumaleissön 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jumaleissön 😂😂😂
En todellakaan testaa ketään! Sellainen ei ole minun tapani toimia!
- Anonyymi
En oikeastaan. Keskityn nyt muihin juttuihin, jotten jää liikaa miettimään sua ja meitä. Katsotaan sitten ensi vuonna, miten tää jatkuu.
- Anonyymi
Mitä meinaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat?
Ihan vaan töitä, harrastuksia, kavereita ja pikkujouluja.
- Anonyymi
Ei jatku mitenkään jos toinen osapuoli on oman lapseni ikäinen!
- Anonyymi
Jos olet mies niin en ole.
- Anonyymi
Olen koska olitkin varattu.
- Anonyymi
kyllä vois sanoo.. tämä neiti eij naimisiin mene! loppuun asti tyttönä keikutaan jymäläytä . menee justiin niinko kuuluukin ✍️
- Anonyymi
Niin mä olen. Vielä kesällä elättelin toiveita, mutta nyt tuntuu siltä, että haluan voida paremmin ja keskittyä oman jaksamisen parantamiseen. Tämä palsta ei tue sitä.
- Anonyymi
Menikö miehelle?
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Tähän taloon muuttaessani päätin, että jos elämääni yhä häiritään minua suuresti ahdistavalla ja stressaavalla esityksellä, en halua enää ketään elämääni! Ne ensimmäiset vuodeta olivat todella kauheita, koska en ymmärtänyt mistään mitään! Oli suuri virhe aloittaa projekti kysymättä minulta mitään! En tiedä vielä sitäkään haluanko edes ikäistäni ystävää, koska minulla on takana elämäni rankimmat vuodet, alkaen siitä hetkestä, kun sain kuulla menettääneeni vakituisen työpaikan! Työ on minulle tärkeää ja sitä täytyy saada tehdä rauhassa!
- Anonyymi
Meillä on ikäeroa (n. 7v)sen verran, että näkyy jo päällepäin ja vauhkoajille tiedoksi, olemme täysi-ikäisiä. Meillä on erilaiset taustat. Tarkoitan, että olen vanha sinkku. En oikeastaan tiedä hänen yleisasennettaam mutta itselläni se on hieman kyyninen, tulevaisuuteen uskomaton ja luottamuspulasta kärsivä. Hän elää avoimempaa elämää, minä sulkeutuneempaa. Tunnen mutta nykyään on vaikeuksia tuoda sitä julki. Hän juttelisi tiiliskivelle. Realistina olen luovuttanut.
- Anonyymi
Olen aikoja sit ei oo tunteita ei enää ikävä en tunne edes sääliä sua kohtaan olet niin blondi bimbo aivoiltasi no en voi mitään kun pelleilit
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onko se ihmekään...
- Anonyymi
Olen luovuttanut.
- Anonyymi
Kuka luovuttanu ja minkä suhteen en mä ole edes mitään alottanu kun ny kuluttan lähinnä aikaa mu jos mä jotain päätän ei sitä mikään pyörrä ettekö ole kuullu että virvelillä kalastettaessa jos on iso kala koukussa sekin väsytetään ennen kuin nostetaan ylös muuten taas ennitse tykkää virvelöinnistä vaatii multa liikaa kärsivällisyyttä odotella ja heitellä ennen kun edes saa kalan koukkuun
- Anonyymi
Hyväksynyt tosiasiat, hyväksynyt myös itseni ja sut.
- Anonyymi
pakko on luovuttaa, yhteydenottooni ei ole vastattu
- Anonyymi
Olen sellainen ihminen, joka herää eloon yhteistyökykyisten ihmisten kanssa - moottoritie on kuuma.
- Anonyymi
Olen fyysisesti aivan rikki kiputiloja on paljon hengenahdistusta mustelmia ja sydänoireilua vatsaoireilua silmäoireita. Olen löytänyt muutoksia en ole ollut muutamiin vuosiin oma itseni. Kun löysin ne tiesin ettei se ole normaalia enkä ole tehnyt mitään asialle.
- Anonyymi
Toivon että sairaus vie minut aiemmin
- Anonyymi
Tässä keskinäisessä epäluottamuksessa on jotain niin köyhdyttävää emmekä tiedä, miten nousta sen yläpuolelle. Silti kaipaamme samaa asiaa, rakkautta, tai ainakin fantasiaa siitä.
- Anonyymi
Kyllä, kaipaan sitä naisen kanssa.
- Anonyymi
Haluaisin tämän jo tosiaan loppuvan, ei enää ajattelua ajatuksen tuolla puolen, pettävää jäätä silmänkantamattomiin ja kiusallista hypertietoisuutta itsestä. Naamiointia, matkimista tai ajattelematonta peilaamista. Ei enää koskaan yhtään minua.
- Anonyymi
Luulen olevani tauon tarpeessa sillä en osaa enää kompastua iloon vaan teen pelkkiä vakavia siirtoja.
- Anonyymi
Mitä minulla olisi annettavaa, mitä meistä jäljellä.
- Anonyymi
Menetin jo itseni. Hän uhrasi minut ruokkiakseen asioita jotka vainosivat itseään. Olen varjo entisestäni. Pitää kai sitä parhaakseni tehtynä. Saada rakastaa saamatta mitään vain menettäen. Nyt on vain elettävä tämän ei minkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584555Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville734317Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133466Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1313068- 1882782
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391797- 721572
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591513Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1191270IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181185