Taidat olla jo

Anonyymi-ap

Kokonaan luovuttanut

56

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ju.

• Anonyymi
      UUSI

On vielä rippeet.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä teet niillä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teet niillä

En tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä.

Aktivoitko

• Anonyymi
      UUSI

joo.

• Anonyymi
      UUSI

Mihin tämä olettamuksesi perustuu?

• Anonyymi
        UUSI

Vähäiseen viestintään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähäiseen viestintään

Oli menoja.

• Anonyymi
      UUSI

Jep. Meidän juna meni jo. Surettaa kun ei kumpikaan noussut samaan aikaan kyytiin

• Anonyymi
      UUSI

En, mutta elämää pitää rakentaa uusiksi jossain vaiheessa.

• Anonyymi
        UUSI

Sama.

• Anonyymi
      UUSI

En ole luovuttanut. Odotellut ,jos kaljupää tulisi järkiinsä vähitellen sieltä vihastaan🤭🤗

• Anonyymi
        UUSI

Eli mitä?

• Anonyymi
      UUSI

En ole luovuttaja.

• Anonyymi
      UUSI

tää on mulle vaan vilkkaan mieleni tuottamaa shittiä. eli älä ota nokkiis mikäli en irl ees kato sua.

• Anonyymi
      UUSI

Eijei, turha into vain on tasaantunut maltillisesti kaipailuksi. Like wise man says, only fool's rush in...☝️

• Anonyymi
      UUSI

Noh, ehkä valitset sen A-naisen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi valita A- naista

• Anonyymi
      UUSI

Sulla oli yli 5 vuotta aikaa

• Anonyymi
      UUSI

Oikein arvasit. Oikeastaan luovutin jo kuusi ja puoli vuotta sitten!

• Anonyymi
      UUSI

En ole luovuttanut, odotan sinua ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Sama.

• Anonyymi
      UUSI

Mun tuskin tarvitsee edes vastata.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä hän testaa tunteen vahvuutta verrattuna siihen toiseen?

• Anonyymi
        UUSI

Ai jumaleissön 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jumaleissön 😂😂😂

En todellakaan testaa ketään! Sellainen ei ole minun tapani toimia!

• Anonyymi
      UUSI

En oikeastaan. Keskityn nyt muihin juttuihin, jotten jää liikaa miettimään sua ja meitä. Katsotaan sitten ensi vuonna, miten tää jatkuu.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä meinaat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meinaat?

Ihan vaan töitä, harrastuksia, kavereita ja pikkujouluja.

• Anonyymi
        UUSI

Ei jatku mitenkään jos toinen osapuoli on oman lapseni ikäinen!

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet mies niin en ole.

• Anonyymi
      UUSI

Olen koska olitkin varattu.

• Anonyymi
      UUSI

kyllä vois sanoo.. tämä neiti eij naimisiin mene! loppuun asti tyttönä keikutaan jymäläytä . menee justiin niinko kuuluukin ✍️

• Anonyymi
      UUSI

Niin mä olen. Vielä kesällä elättelin toiveita, mutta nyt tuntuu siltä, että haluan voida paremmin ja keskittyä oman jaksamisen parantamiseen. Tämä palsta ei tue sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Menikö miehelle?

• Anonyymi
        UUSI

Sama

• Anonyymi
      UUSI

Tähän taloon muuttaessani päätin, että jos elämääni yhä häiritään minua suuresti ahdistavalla ja stressaavalla esityksellä, en halua enää ketään elämääni! Ne ensimmäiset vuodeta olivat todella kauheita, koska en ymmärtänyt mistään mitään! Oli suuri virhe aloittaa projekti kysymättä minulta mitään! En tiedä vielä sitäkään haluanko edes ikäistäni ystävää, koska minulla on takana elämäni rankimmat vuodet, alkaen siitä hetkestä, kun sain kuulla menettääneeni vakituisen työpaikan! Työ on minulle tärkeää ja sitä täytyy saada tehdä rauhassa!

• Anonyymi
      UUSI

Meillä on ikäeroa (n. 7v)sen verran, että näkyy jo päällepäin ja vauhkoajille tiedoksi, olemme täysi-ikäisiä. Meillä on erilaiset taustat. Tarkoitan, että olen vanha sinkku. En oikeastaan tiedä hänen yleisasennettaam mutta itselläni se on hieman kyyninen, tulevaisuuteen uskomaton ja luottamuspulasta kärsivä. Hän elää avoimempaa elämää, minä sulkeutuneempaa. Tunnen mutta nykyään on vaikeuksia tuoda sitä julki. Hän juttelisi tiiliskivelle. Realistina olen luovuttanut.

• Anonyymi
      UUSI

Olen aikoja sit ei oo tunteita ei enää ikävä en tunne edes sääliä sua kohtaan olet niin blondi bimbo aivoiltasi no en voi mitään kun pelleilit

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Onko se ihmekään...

• Anonyymi
      UUSI

Olen luovuttanut.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka luovuttanu ja minkä suhteen en mä ole edes mitään alottanu kun ny kuluttan lähinnä aikaa mu jos mä jotain päätän ei sitä mikään pyörrä ettekö ole kuullu että virvelillä kalastettaessa jos on iso kala koukussa sekin väsytetään ennen kuin nostetaan ylös muuten taas ennitse tykkää virvelöinnistä vaatii multa liikaa kärsivällisyyttä odotella ja heitellä ennen kun edes saa kalan koukkuun

• Anonyymi
      UUSI

Hyväksynyt tosiasiat, hyväksynyt myös itseni ja sut.

• Anonyymi
      UUSI

pakko on luovuttaa, yhteydenottooni ei ole vastattu

• Anonyymi
      UUSI

Olen sellainen ihminen, joka herää eloon yhteistyökykyisten ihmisten kanssa - moottoritie on kuuma.

• Anonyymi
      UUSI

Olen fyysisesti aivan rikki kiputiloja on paljon hengenahdistusta mustelmia ja sydänoireilua vatsaoireilua silmäoireita. Olen löytänyt muutoksia en ole ollut muutamiin vuosiin oma itseni. Kun löysin ne tiesin ettei se ole normaalia enkä ole tehnyt mitään asialle.

• Anonyymi
      UUSI

Toivon että sairaus vie minut aiemmin

• Anonyymi
      UUSI

Tässä keskinäisessä epäluottamuksessa on jotain niin köyhdyttävää emmekä tiedä, miten nousta sen yläpuolelle. Silti kaipaamme samaa asiaa, rakkautta, tai ainakin fantasiaa siitä.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä, kaipaan sitä naisen kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin tämän jo tosiaan loppuvan, ei enää ajattelua ajatuksen tuolla puolen, pettävää jäätä silmänkantamattomiin ja kiusallista hypertietoisuutta itsestä. Naamiointia, matkimista tai ajattelematonta peilaamista. Ei enää koskaan yhtään minua.

• Anonyymi
      UUSI

Luulen olevani tauon tarpeessa sillä en osaa enää kompastua iloon vaan teen pelkkiä vakavia siirtoja.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä minulla olisi annettavaa, mitä meistä jäljellä.

• Anonyymi
      UUSI

Menetin jo itseni. Hän uhrasi minut ruokkiakseen asioita jotka vainosivat itseään. Olen varjo entisestäni. Pitää kai sitä parhaakseni tehtynä. Saada rakastaa saamatta mitään vain menettäen. Nyt on vain elettävä tämän ei minkään kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3475
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      131
      2445
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1937
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      8
      1547
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      74
      1526
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1330
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      64
      1194
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1152
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      54
      1126
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      63
      1069
    Aihe