Sä tulet perässä mut luovutit
Ajattelin et
15
408
Vastaukset
- Anonyymi
Väsyin tuohon päättämättömyyteen. Haluan ihmisen joka haluaa myös minut. Ja todella sen kertoo ja näyttää.
- Anonyymi
Et sä tehnyt mun eteen mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä tehnyt mun eteen mitään
Ei pidä paikkaansa. Kerroin kaiken. Mitä muuta ois pitäny kertoa. Toinen ei tarttunut yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kerroin kaiken. Mitä muuta ois pitäny kertoa. Toinen ei tarttunut yhtään mihinkään.
Tartuin mutta kun pyysin niin et vastannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartuin mutta kun pyysin niin et vastannut
Sellaista ei tapahtunut koskaan palstan ulkopuolella. Pelkkää hiljaisuutta aina! Kyllästyin siihen kaikkeen jo vuosia sitten, enkä siksi halunnut koskaan edes tutustua! Minua kiinnostaa ystävyys suunnilleen ikäseni miehen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista ei tapahtunut koskaan palstan ulkopuolella. Pelkkää hiljaisuutta aina! Kyllästyin siihen kaikkeen jo vuosia sitten, enkä siksi halunnut koskaan edes tutustua! Minua kiinnostaa ystävyys suunnilleen ikäseni miehen kanssa!
Ja tähän lainiin on hyvä joka monologi päättää, palstaäijä?🥱
- Anonyymi
"Infopiste" ei anna seurata ees netissä. ;)
-plath - Anonyymi
ihan näin nippelitietona jos mä joskus luovutin sun suhteen helpolla et koskaan merkinny mulle tarpeeksi
- Anonyymi
jos siinä ei tullu ikinä edes takas vekslaamisia yms olit mulle vaan kaveritasolla vaikka väitin dopamiineissani muuta .sori vielä
- Anonyymi
Miksi sinun perässäsi kukaan tulisi?
- Anonyymi
Minne hlvettiin olisin perässä tullut?
- Anonyymi
Voi ukko.paha saitko kovastikin mielihyvää kirjoitettuasi aloituksen? Mahtoi olla jännittävää yrittäessäsi olla huomaamaton, ettei nainen olisi nähnyt sinua irl. Se nainen ei ole kaipaillut sinua, niinkuin tiedät. Sinä olet kieroilija, tyydy nyt vain omaan vaimoosi.
Sivummalta seurattua. - Anonyymi
Toivottavasti et niin sentään luullut. Sinun jos kenen pitäisi tietää, että täysin mahdotonta.
n>m - Anonyymi
En tullut perään...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584555Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville734317Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133466Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1313068- 1882782
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391797- 721572
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591513Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1191270IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181185