Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
Vaikeneminen
47
678
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
teit jotain väärin :) oma vika :)
- AnonyymiUUSI
En
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En
banana eli splitannu ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
banana eli splitannu ns
ei****
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Ohi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
banana eli splitannu ns
Terttu on holvissas. Ja seki on väärin. Kuulemma. ;)
-leipäjono - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terttu on holvissas. Ja seki on väärin. Kuulemma. ;)
-leipäjonoOletko tottunut siiihen, että kun manipuloit sille alttiita eli tarpeeksi hönöjä lisäämällä utopististen juttujesi loppuun että kuulemma, niin homma on sillä sileä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tottunut siiihen, että kun manipuloit sille alttiita eli tarpeeksi hönöjä lisäämällä utopististen juttujesi loppuun että kuulemma, niin homma on sillä sileä? Sivusta
Varmaan toimii ku tauti jossain Vtu öllölän möllölässä missä joka tuulihousu haluaa olla se joka tietää kaikesta kaiken
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan toimii ku tauti jossain Vtu öllölän möllölässä missä joka tuulihousu haluaa olla se joka tietää kaikesta kaiken
Tai sitten jossain koulutukseen ja osaamiseen keskittyneessä innovaatiokeskityymässä. Tre perestroika jaadi jaadi jaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli just siellä vaneritehtaan varjossa. Hyi mitä jämäsakkia. Tai nyt oikeastaan erotellaan jyvät akanasta kuka ei osaa edes hävetä
- AnonyymiUUSI
En mennyt, olen koko päivän ollut liikenteessä ja vieläkin yks homma tehtävänä.
- AnonyymiUUSI
Eikai
- AnonyymiUUSI
🐚 Täällä olen ja pysyn
- AnonyymiUUSI
Mä menin joskus. En tahallisesti, mutta en enää osannut muuta, kun en saanut oikein vastakaikua. Musta se oli oikein tehty.
- AnonyymiUUSI
Eli strateginen vetäytyminen 🫤
- AnonyymiUUSI
Täällä kans toinen joka vetäyty kuoreen, koska ei saanut vastakaikua, tai siis viesteihin ei vastattu.
- AnonyymiUUSI
Yhtä naista ei kyllä ymmärrä välillä😌
- AnonyymiUUSI
Älä välitä. Ei sekään sinua😒 halailua paljon ja kauniita unia. En uhohda sinua ikinä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Ei sekään sinua😒 halailua paljon ja kauniita unia. En uhohda sinua ikinä
Unohda piti kirjottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä 😌♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohda piti kirjottaa
Menneet ovat menneitä, eikä siihen kannata koskaan palata!
- AnonyymiUUSI
Mä ajattelin, et lähestyn pikkuhiljaa kunnes mies näyttää, ettei se ole ok. Näin tapahtui, joten mun oli pakko vetäytyä.
- AnonyymiUUSI
Ei se muija edes flirttaillut mulle ikinä 😊
- AnonyymiUUSI
Ja säkit olit mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Oon flirttaillut eikä hän kyllänikinä muijittelis mua. Tai jos muijittelis, häviäisi mun tunteet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Oon flirttaillut eikä hän kyllänikinä muijittelis mua. Tai jos muijittelis, häviäisi mun tunteet.
Mielenkiintoinen ajatus että taika raukeaisi tuosta 🫤 Kokeilisin jos muija ei olisi mennyt kuoreen 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Flirttailu ole muuta kuin tapa asiakaspalvelu työssä jopa suotava tapa asiakkaalle jää parempi kuva mutta monesti niistäkin on enemmän haittaa kuin hyötyä siksi itse asiakaspalvelu työssä mielummin käyttäydyn vain asiallisesti kulttuureissa joissa tipin antaminen kuuluu tapoihin sitä flirttailua tehdään vain sen takia pääsääntöisesti että saisi minimi palkan lisäksi työstä sen verran rahaa että sillä voisi edes jotenkin pärjätä ja senkin joku epätoivoinen käsittää väärin eli teit niin tai näin ni aina jonkun mielestä väärin miksi siis edes välittää kun vain tekee työnsä hyvin ja on asiallinen
- AnonyymiUUSI
Joskus tulevaisuudessa vielä Toivot, että se vaikenisi 🤭
- AnonyymiUUSI
Ja itsekö et muka ole koskaan niin tehnyt sanoisinko että nyt tiedät ainenkin miltä se toisesta tuntuu mä en onnekseni ole se joka on opettanu toiselle miltä se tuntuu kun valehtelee ihmiselle joka välittää ja jää tälle valheesta kiinni mitä luulet kummasta se tuntuu pahemmalta siitä joka valehteli vai siitä jolle valehdeltiin
- AnonyymiUUSI
Tietenkin se tuntui pahemmalta sille jolle valehdeltiin. Mutta tietyssä tapauksessa sillä ei ollut mitään merkitystä, koska vanhempi nainen ei halunnut edes tutustua paljon nuorempaan henkilöön!
- AnonyymiUUSI
Suojelloo jotain vanahhaa haavaansa.
- AnonyymiUUSI
Kenestä sinä mielestäsi pitelet tälläistä hikistä aasiantuntijalsusuntoa? Onhan se tuokin toki tapa yrittää alentaa muita🥱
- AnonyymiUUSI
Ivalojoen valuma-alueella on havaitti elinvoimainen raakkuesiintymä. Runsaasti nuoria yksilöitä. Menet sinne!
- AnonyymiUUSI
Jassooo.
- AnonyymiUUSI
No mikä tässä palstaäijän alooituksessa tällä kertaa teittiin kolahti ?
- AnonyymiUUSI
Luonnossa kuoreen meneminen tarkoittaa ympäristön olevan uhkaava tai epäystävällinen. Ei muuta kuin kuoreen ja toivoa et nousuvesi veisi ystävällisempään paikkaan.
- AnonyymiUUSI
kuoreen on mennyt eräs nainen todella pahasti, ei vastaa viestiini, mutta kyllähän sen toisaalta ymmärtää, kun on varattu
- AnonyymiUUSI
Onko saanut viestin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko saanut viestin?
enpä tiedä sitä, lähetetty kyllä on, eikä ole tullut virheviestiä "postmasterilta"...
- AnonyymiUUSI
Ei ole varattu, tiedoksi...
- AnonyymiUUSI
Joskus on pakko naisena mennä kuoreen mököttämään, kun ei saa mitään takaisin ja tunteet niin suuret. Taitaa mennä taas useampi vuosi, että mies vastaa tai sitten ei ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Nämä sinun monologisi ”naisena” on kyllä hupiukko tavallaan aika viihdyttävää luettavaa😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun monologisi ”naisena” on kyllä hupiukko tavallaan aika viihdyttävää luettavaa😏
Huvittavaa tämä, että tulet väittämään minua mieheksi, vaikka olen nainen. Voisitko olla kirjoittamatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huvittavaa tämä, että tulet väittämään minua mieheksi, vaikka olen nainen. Voisitko olla kirjoittamatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa.
Ihan kuule näiden neuroottisten ja naisvihamielisten k-päiden takia sinua palstasetä kiusaan
- AnonyymiUUSI
Tiedän miltä tuo voi tuntua. Meidän tapauksessa mies vetäytyi kuoreensa. Aika kolkkoa ja outoa ja nyt en tiedä miten itsensä laittais. Odottaisko vai antaisi olla. Jatkan omaa simppeliä elämääni, ja toistaiseksi ainakin rakastumisemme on minussa vahvana.
- AnonyymiUUSI
Joo, en mä olis ikinä lämmennyt tollaselle 🙄 Aivan eri ihminen nyt, harmi 😔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374494Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1562655Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032216Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221734Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731408
- 811390
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821381