Vaikeneminen

Anonyymi-ap

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤

47

678

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

teit jotain väärin :) oma vika :)

• Anonyymi
        UUSI

En

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En

banana eli splitannu ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

banana eli splitannu ns

ei****

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En

Kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Ohi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

banana eli splitannu ns

Terttu on holvissas. Ja seki on väärin. Kuulemma. ;)
        -leipäjono

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terttu on holvissas. Ja seki on väärin. Kuulemma. ;)
        -leipäjono

Oletko tottunut siiihen, että kun manipuloit sille alttiita eli tarpeeksi hönöjä lisäämällä utopististen juttujesi loppuun että kuulemma, niin homma on sillä sileä? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tottunut siiihen, että kun manipuloit sille alttiita eli tarpeeksi hönöjä lisäämällä utopististen juttujesi loppuun että kuulemma, niin homma on sillä sileä? Sivusta

Varmaan toimii ku tauti jossain Vtu öllölän möllölässä missä joka tuulihousu haluaa olla se joka tietää kaikesta kaiken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan toimii ku tauti jossain Vtu öllölän möllölässä missä joka tuulihousu haluaa olla se joka tietää kaikesta kaiken

Tai sitten jossain koulutukseen ja osaamiseen keskittyneessä innovaatiokeskityymässä. Tre perestroika jaadi jaadi jaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli just siellä vaneritehtaan varjossa. Hyi mitä jämäsakkia. Tai nyt oikeastaan erotellaan jyvät akanasta kuka ei osaa edes hävetä

• Anonyymi
      UUSI

En mennyt, olen koko päivän ollut liikenteessä ja vieläkin yks homma tehtävänä.

• Anonyymi
      UUSI

Eikai

• Anonyymi
      UUSI

🐚 Täällä olen ja pysyn

• Anonyymi
      UUSI

Mä menin joskus. En tahallisesti, mutta en enää osannut muuta, kun en saanut oikein vastakaikua. Musta se oli oikein tehty.

• Anonyymi
        UUSI

Eli strateginen vetäytyminen 🫤

• Anonyymi
        UUSI

Täällä kans toinen joka vetäyty kuoreen, koska ei saanut vastakaikua, tai siis viesteihin ei vastattu.

• Anonyymi
      UUSI

Yhtä naista ei kyllä ymmärrä välillä😌

• Anonyymi
        UUSI

Älä välitä. Ei sekään sinua😒 halailua paljon ja kauniita unia. En uhohda sinua ikinä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä. Ei sekään sinua😒 halailua paljon ja kauniita unia. En uhohda sinua ikinä

Unohda piti kirjottaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä 😌♥️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohda piti kirjottaa

Menneet ovat menneitä, eikä siihen kannata koskaan palata!

• Anonyymi
      UUSI

Mä ajattelin, et lähestyn pikkuhiljaa kunnes mies näyttää, ettei se ole ok. Näin tapahtui, joten mun oli pakko vetäytyä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se muija edes flirttaillut mulle ikinä 😊

• Anonyymi
        UUSI

Ja säkit olit mies?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hah. Oon flirttaillut eikä hän kyllänikinä muijittelis mua. Tai jos muijittelis, häviäisi mun tunteet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hah. Oon flirttaillut eikä hän kyllänikinä muijittelis mua. Tai jos muijittelis, häviäisi mun tunteet.

Mielenkiintoinen ajatus että taika raukeaisi tuosta 🫤 Kokeilisin jos muija ei olisi mennyt kuoreen 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Flirttailu ole muuta kuin tapa asiakaspalvelu työssä jopa suotava tapa asiakkaalle jää parempi kuva mutta monesti niistäkin on enemmän haittaa kuin hyötyä siksi itse asiakaspalvelu työssä mielummin käyttäydyn vain asiallisesti kulttuureissa joissa tipin antaminen kuuluu tapoihin sitä flirttailua tehdään vain sen takia pääsääntöisesti että saisi minimi palkan lisäksi työstä sen verran rahaa että sillä voisi edes jotenkin pärjätä ja senkin joku epätoivoinen käsittää väärin eli teit niin tai näin ni aina jonkun mielestä väärin miksi siis edes välittää kun vain tekee työnsä hyvin ja on asiallinen

• Anonyymi
      UUSI

Joskus tulevaisuudessa vielä Toivot, että se vaikenisi 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Ja itsekö et muka ole koskaan niin tehnyt sanoisinko että nyt tiedät ainenkin miltä se toisesta tuntuu mä en onnekseni ole se joka on opettanu toiselle miltä se tuntuu kun valehtelee ihmiselle joka välittää ja jää tälle valheesta kiinni mitä luulet kummasta se tuntuu pahemmalta siitä joka valehteli vai siitä jolle valehdeltiin

• Anonyymi
        UUSI

Tietenkin se tuntui pahemmalta sille jolle valehdeltiin. Mutta tietyssä tapauksessa sillä ei ollut mitään merkitystä, koska vanhempi nainen ei halunnut edes tutustua paljon nuorempaan henkilöön!

• Anonyymi
      UUSI

Suojelloo jotain vanahhaa haavaansa.

• Anonyymi
        UUSI

Kenestä sinä mielestäsi pitelet tälläistä hikistä aasiantuntijalsusuntoa? Onhan se tuokin toki tapa yrittää alentaa muita🥱

• Anonyymi
      UUSI

Ivalojoen valuma-alueella on havaitti elinvoimainen raakkuesiintymä. Runsaasti nuoria yksilöitä. Menet sinne!

• Anonyymi
      UUSI

Jassooo.

• Anonyymi
        UUSI

No mikä tässä palstaäijän alooituksessa tällä kertaa teittiin kolahti ?

• Anonyymi
      UUSI

Luonnossa kuoreen meneminen tarkoittaa ympäristön olevan uhkaava tai epäystävällinen. Ei muuta kuin kuoreen ja toivoa et nousuvesi veisi ystävällisempään paikkaan.

• Anonyymi
      UUSI

kuoreen on mennyt eräs nainen todella pahasti, ei vastaa viestiini, mutta kyllähän sen toisaalta ymmärtää, kun on varattu

• Anonyymi
        UUSI

Onko saanut viestin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko saanut viestin?

enpä tiedä sitä, lähetetty kyllä on, eikä ole tullut virheviestiä "postmasterilta"...

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole varattu, tiedoksi...

• Anonyymi
      UUSI

Joskus on pakko naisena mennä kuoreen mököttämään, kun ei saa mitään takaisin ja tunteet niin suuret. Taitaa mennä taas useampi vuosi, että mies vastaa tai sitten ei ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Nämä sinun monologisi ”naisena” on kyllä hupiukko tavallaan aika viihdyttävää luettavaa😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun monologisi ”naisena” on kyllä hupiukko tavallaan aika viihdyttävää luettavaa😏

Huvittavaa tämä, että tulet väittämään minua mieheksi, vaikka olen nainen. Voisitko olla kirjoittamatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittavaa tämä, että tulet väittämään minua mieheksi, vaikka olen nainen. Voisitko olla kirjoittamatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa.

Ihan kuule näiden neuroottisten ja naisvihamielisten k-päiden takia sinua palstasetä kiusaan

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän miltä tuo voi tuntua. Meidän tapauksessa mies vetäytyi kuoreensa. Aika kolkkoa ja outoa ja nyt en tiedä miten itsensä laittais. Odottaisko vai antaisi olla. Jatkan omaa simppeliä elämääni, ja toistaiseksi ainakin rakastumisemme on minussa vahvana.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, en mä olis ikinä lämmennyt tollaselle 🙄 Aivan eri ihminen nyt, harmi 😔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      37
      4494
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      156
      2655
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      103
      2216
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1734
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1696
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      14
      1450
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      65
      1436
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1408
    9. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      81
      1390
    10. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      82
      1381
    Aihe