Kiusaaja ei välitä muista
Hirveä paiskominen taas
14
158
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan niillä naapureillakin joku salaliitto palstaäijää kohtaan? Koiran haukunta tuo mieleen raskaat vuodet ja projektit vtuttaa ja hakkauspsykoosia tötteröön yms
- Anonyymi
Kaikki hakkaa vaan sarjana gubbea ja koirakin käy päälle. On varmaan joskus tullut jonkun työläisten cane corson maulaamaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hakkaa vaan sarjana gubbea ja koirakin käy päälle. On varmaan joskus tullut jonkun työläisten cane corson maulaamaks
Siinä vaiheessa olis kyllä järjenköyhää lähteä juoksemaan ihan amokkina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nyt parempaa kontsaa löytynyt sitten. Pistetäänkö videoo tänään, varmaan tiedät mistä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa olis kyllä järjenköyhää lähteä juoksemaan ihan amokkina
Että siinä on sitä projektia suatana. Sori kun tuppauduin ätmihunter, mutta em narratiivi liittyy erään pösilön bravuuriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kyllä kamalaa jos vain öisin ulkona hiippaileva palstaäijä kohtaisi pari isoa miestä ja vihaisen rakin.. Ottaisitko sivupersoona Xena vallan 😂😂
Vttu mikä looser - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nyt parempaa kontsaa löytynyt sitten. Pistetäänkö videoo tänään, varmaan tiedät mistä 😁
Mitäh, kyllä minä guben tekstien referoinnin osaan siinä missä sinäkin. Ei se ite tämmösiä kirjoittele ja yhtään emojiakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kyllä kamalaa jos vain öisin ulkona hiippaileva palstaäijä kohtaisi pari isoa miestä ja vihaisen rakin.. Ottaisitko sivupersoona Xena vallan 😂😂
Vttu mikä looserNo miksei vaikka palstasedän luoman viidensadan lapsen äippä valtakunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäh, kyllä minä guben tekstien referoinnin osaan siinä missä sinäkin. Ei se ite tämmösiä kirjoittele ja yhtään emojiakaa
Eli haluat videota. Laitetaan ainakin audiooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat videota. Laitetaan ainakin audiooo
No viddu jos pystytte- etunimi.sukunimi@ se perus pienellä kaikki yhteen piste väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttu mikä looserNiin sitä minä meinasin kun se siitä koiran haukunnasta marajaa, että virkakoira on varmaan tehnyt mitä ne tekee jos joku uuvatti ei ymmärrä pysähtyä kun kehoitetaan. Sitähän minä pilkkaan tässä, ei pitäisi olla mitään epäselvää. Mulla on tämä minun kaksoisviestintä sattuneesta syystä ja en sitä voi ihan viimeisen päälle avata täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei vaikka palstasedän luoman viidensadan lapsen äippä valtakunta
Ja lisäys mahtavaa WT
- Anonyymi
Yep ärsyttävä tyyppi
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki82302Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100- 1072031
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621347- 1251175
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968