Päästä irti jos olet muiden kanssa
Mikset sä sitten
40
399
Vastaukset
- Anonyymi
Olen päästänytkin, mutta jätin takaportin auki, jos haluat joskus s*ksiä. (H*moille tiedoksi: Takaportilla en tarkoittanut pöllönsilmää).
M>N- Anonyymi
Kröhöm palstaäijä.. Sitä pöllönsilmää taidat nimenomaan haluta tarjota näille ns alfoille joita kuolaat kaikkien muiden lisäksi
- Anonyymi
Fiksua
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kröhöm palstaäijä.. Sitä pöllönsilmää taidat nimenomaan haluta tarjota näille ns alfoille joita kuolaat kaikkien muiden lisäksi
Ukkoparka peukutellut ihan simona omaa kommenttiaan, tämä palstaäijä siis tietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa
Naisille mahtavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille mahtavaa
Mikä tekee niin mahtavaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ukkoparka peukutellut ihan simona omaa kommenttiaan, tämä palstaäijä siis tietty.
Ihan vaan sun iloks 😂
- Anonyymi
jos niin jotenkin hassujakin nuorey naisey niin oletko tyhmä kuin TImo
- Anonyymi
Mitäs se peräkamarinpoika on taas viime yönä performoinut alaikäistä eräällä sivustolla. Oisitkohan jo valmis visiitille vai odotetaanko vielä hetki kun sedän peruukkipää leviää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se peräkamarinpoika on taas viime yönä performoinut alaikäistä eräällä sivustolla. Oisitkohan jo valmis visiitille vai odotetaanko vielä hetki kun sedän peruukkipää leviää 😊
Kerro sivuston nimi, niin saavat etsivää larppaavat kakarat käydä sanonko mikä otassa kyyläåmässä. Kenellä nimittäin olisi mtn oikeaa duunia vastaan ja sitä nämä mainitut ei todellakaan tee siellä aivan eri provinssissa kun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sivuston nimi, niin saavat etsivää larppaavat kakarat käydä sanonko mikä otassa kyyläåmässä. Kenellä nimittäin olisi mtn oikeaa duunia vastaan ja sitä nämä mainitut ei todellakaan tee siellä aivan eri provinssissa kun
Ja en minä sitä sano etteikö täälläkin oikeaa työtä olisi, mutta liikoja en voi rupatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ammattilaisten hommaa. Katse itään niin alkaa puntti tutisemaan pikkutyttöjä esittävällä hylkiöllä eikä käppänä voi asialle mitään 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ammattilaisten hommaa. Katse itään niin alkaa puntti tutisemaan pikkutyttöjä esittävällä hylkiöllä eikä käppänä voi asialle mitään 🤭
Tiedän. Sitäpä juuri, nämä kärpäset ei edusta niitä ammattilaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Sitäpä juuri, nämä kärpäset ei edusta niitä ammattilaisia
Joten sanon vaan että kiitos myös sinun panostuksestasi tähän erittäin tärkeään asiaan. Ei varmaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan sinulla, älä kuitenkaan ruoski itseäsi, minulla on se vaikutus aika usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten sanon vaan että kiitos myös sinun panostuksestasi tähän erittäin tärkeään asiaan. Ei varmaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan sinulla, älä kuitenkaan ruoski itseäsi, minulla on se vaikutus aika usein.
Täh? En ymmärrä sanaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? En ymmärrä sanaakaan
Jooh performoijalla on ihan omat geimit selvästi muut ei ymmärrä eikä
kyllä jää paljosta paitsikaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä jää paljosta paitsikaanEi kyllä mä olen ihan oma itseni nyt ja aina. Maskuliininen feministi nainen joka syö kaltaisiasi hiiriä välipalaksi 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä jää paljosta paitsikaanEli kuvittelet saaneesi palstasedän nyt jutun päähån? Sehän vaikenee kun muut alkaa kirjoitella ja ainoa mitä pystyy tuottamaan on joku huutelu caps lock pohjassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mä olen ihan oma itseni nyt ja aina. Maskuliininen feministi nainen joka syö kaltaisiasi hiiriä välipalaksi 😁
Huh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh.
Totta puhuen miestä en jaksaisi näin sakeaan touhuun kuvitellakaan, joten varmasti on totta.
Otan osaa, sulla ollut varmasti rankka elämä.
- Anonyymi
Olet vapaa kuin taivaan lintu. Minä päästän irti pikkuhiljaa sinusta, kun ei enää nähdä. Ei tämä tosin ollut minulle, ei ole monikossa muita, ei ole koskaan ollut.
Varattu n- Anonyymi
Varattuna voisit painella
Minne aurinko ei paista häpeä pilkku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne aurinko ei paista häpeä pilkkuEi palstalla juuri muita olekaan kuin varattuja. Ketkä muut täällä kaipailisi anonyyminä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne aurinko ei paista häpeä pilkkuOlen täysin samaa mieltä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palstalla juuri muita olekaan kuin varattuja. Ketkä muut täällä kaipailisi anonyyminä?
Minä en ole varattu, eikä minusta koskaan sellaista tulekaan. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, eikä kiinnosta ystävyyskään kenenkään kanssa!
- Anonyymi
Kiitos, tunnenkin olevani vapaa kun taivaan lintu.
- Anonyymi
Vihan kautta välinpitämättömyyteen. Ei siinä kauaa kestä. Muutama päivä niin aivot palautuvat vanhaan, ja pelkästä nimestä nousee oksennusta kurkkuun 🤢.
- Anonyymi
Mikä sulla parhaiten toimii. Jotkut tarvitsevat tähän epäterveitä aktiviteetteja vihaa ym outouksia
- Anonyymi
Joku ihminen voi olla sellainen, jota ei voi unohtaa...
- Anonyymi
Minä unohdan helposti ihmiset, koska olen tottunut yksin olemiseen ja sen ihanuuteen ja "kiitos" häirikölle, joka toiminnallaan vahvisti sitä asiaa, että yksin oleminen on parasta!
- Anonyymi
Olen jo kauan sitten päästänyt irti. Tee sinä samoin.
- Anonyymi
Do, did, done.
M
- Anonyymi
Ei ole ketään muita rakastan vain miestäni.
- Anonyymi
Jos mies on muiden naisten kanssa niin seksi ei todellakaan enää koskaan hänen kanssaan tule mieleenkään!
- Anonyymi
En mä ole kenestäkään edes yrittäny pitää kiinni jos toinen haluaa mennä niin menköön mitä siihen hyödyttää yrittää pitää väkisin kiinni eipä voi mua ainakaan syyttää ajan tuhlaamisesta toki syyttävät silti mu mikä se ny muuttuis maailmassa jossa ihmiset ei ota vastuuta edes omista teoistaan
- Anonyymi
Kyllä minä kaipailen elämäni rakkautta, jonka kanssa ei varmaan edes nähdä enää. Elän silti omaa elämääni omaan suuntaani, vaikka en luultavasti löydä ketään muuta niin ihanaa naista. Olisi vaan tyhmää tuhlata koko elämä yksipuolisen rakkauden perään huokaillen. Olin yksin jo liiankin monta vuotta.
- Anonyymi
Mitä sä tuolla tarkoitat
- Anonyymi
Antaa tyyppien mellastaa koska herkku karkasi käsistä
- AnonyymiUUSI
En ole ollut kenenkään muun kanssa sinun aikana enkä sinun jälkeen. En ole pystynyt koska olen kaivannut sinua rakas Pm! ❤️
Marikasi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942625Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki432527Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from692211- 1142205
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712075Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402070Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la701497- 1381339
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241167- 641085