Mikset sä sitten

Anonyymi-ap

Päästä irti jos olet muiden kanssa

40

399

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen päästänytkin, mutta jätin takaportin auki, jos haluat joskus s*ksiä. (H*moille tiedoksi: Takaportilla en tarkoittanut pöllönsilmää).

M>N

• Anonyymi

Kröhöm palstaäijä.. Sitä pöllönsilmää taidat nimenomaan haluta tarjota näille ns alfoille joita kuolaat kaikkien muiden lisäksi

• Anonyymi

Fiksua

• Anonyymi

Mahtavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kröhöm palstaäijä.. Sitä pöllönsilmää taidat nimenomaan haluta tarjota näille ns alfoille joita kuolaat kaikkien muiden lisäksi

Ukkoparka peukutellut ihan simona omaa kommenttiaan, tämä palstaäijä siis tietty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa

Naisille mahtavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille mahtavaa

Mikä tekee niin mahtavaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkoparka peukutellut ihan simona omaa kommenttiaan, tämä palstaäijä siis tietty.

Ihan vaan sun iloks 😂

• Anonyymi

jos niin jotenkin hassujakin nuorey naisey niin oletko tyhmä kuin TImo

• Anonyymi

Mitäs se peräkamarinpoika on taas viime yönä performoinut alaikäistä eräällä sivustolla. Oisitkohan jo valmis visiitille vai odotetaanko vielä hetki kun sedän peruukkipää leviää 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs se peräkamarinpoika on taas viime yönä performoinut alaikäistä eräällä sivustolla. Oisitkohan jo valmis visiitille vai odotetaanko vielä hetki kun sedän peruukkipää leviää 😊

Kerro sivuston nimi, niin saavat etsivää larppaavat kakarat käydä sanonko mikä otassa kyyläåmässä. Kenellä nimittäin olisi mtn oikeaa duunia vastaan ja sitä nämä mainitut ei todellakaan tee siellä aivan eri provinssissa kun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sivuston nimi, niin saavat etsivää larppaavat kakarat käydä sanonko mikä otassa kyyläåmässä. Kenellä nimittäin olisi mtn oikeaa duunia vastaan ja sitä nämä mainitut ei todellakaan tee siellä aivan eri provinssissa kun

Ja en minä sitä sano etteikö täälläkin oikeaa työtä olisi, mutta liikoja en voi rupatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ammattilaisten hommaa. Katse itään niin alkaa puntti tutisemaan pikkutyttöjä esittävällä hylkiöllä eikä käppänä voi asialle mitään 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ammattilaisten hommaa. Katse itään niin alkaa puntti tutisemaan pikkutyttöjä esittävällä hylkiöllä eikä käppänä voi asialle mitään 🤭

Tiedän. Sitäpä juuri, nämä kärpäset ei edusta niitä ammattilaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän. Sitäpä juuri, nämä kärpäset ei edusta niitä ammattilaisia

Joten sanon vaan että kiitos myös sinun panostuksestasi tähän erittäin tärkeään asiaan. Ei varmaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan sinulla, älä kuitenkaan ruoski itseäsi, minulla on se vaikutus aika usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten sanon vaan että kiitos myös sinun panostuksestasi tähän erittäin tärkeään asiaan. Ei varmaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan sinulla, älä kuitenkaan ruoski itseäsi, minulla on se vaikutus aika usein.

Täh? En ymmärrä sanaakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? En ymmärrä sanaakaan

Jooh performoijalla on ihan omat geimit selvästi muut ei ymmärrä eikä
        kyllä jää paljosta paitsikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä mä olen ihan oma itseni nyt ja aina. Maskuliininen feministi nainen joka syö kaltaisiasi hiiriä välipalaksi 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kuvittelet saaneesi palstasedän nyt jutun päähån? Sehän vaikenee kun muut alkaa kirjoitella ja ainoa mitä pystyy tuottamaan on joku huutelu caps lock pohjassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä mä olen ihan oma itseni nyt ja aina. Maskuliininen feministi nainen joka syö kaltaisiasi hiiriä välipalaksi 😁

Huh.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huh.

Totta puhuen miestä en jaksaisi näin sakeaan touhuun kuvitellakaan, joten varmasti on totta.

Otan osaa, sulla ollut varmasti rankka elämä.

• Anonyymi

Olet vapaa kuin taivaan lintu. Minä päästän irti pikkuhiljaa sinusta, kun ei enää nähdä. Ei tämä tosin ollut minulle, ei ole monikossa muita, ei ole koskaan ollut.
      Varattu n

• Anonyymi

Varattuna voisit painella
        Minne aurinko ei paista häpeä pilkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei palstalla juuri muita olekaan kuin varattuja. Ketkä muut täällä kaipailisi anonyyminä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei palstalla juuri muita olekaan kuin varattuja. Ketkä muut täällä kaipailisi anonyyminä?

Minä en ole varattu, eikä minusta koskaan sellaista tulekaan. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, eikä kiinnosta ystävyyskään kenenkään kanssa!

• Anonyymi

Kiitos, tunnenkin olevani vapaa kun taivaan lintu.

• Anonyymi

Vihan kautta välinpitämättömyyteen. Ei siinä kauaa kestä. Muutama päivä niin aivot palautuvat vanhaan, ja pelkästä nimestä nousee oksennusta kurkkuun 🤢.

• Anonyymi

Mikä sulla parhaiten toimii. Jotkut tarvitsevat tähän epäterveitä aktiviteetteja vihaa ym outouksia

• Anonyymi

Joku ihminen voi olla sellainen, jota ei voi unohtaa...

• Anonyymi

Minä unohdan helposti ihmiset, koska olen tottunut yksin olemiseen ja sen ihanuuteen ja "kiitos" häirikölle, joka toiminnallaan vahvisti sitä asiaa, että yksin oleminen on parasta!

• Anonyymi

Olen jo kauan sitten päästänyt irti. Tee sinä samoin.

• Anonyymi

Do, did, done.
        M

• Anonyymi

Ei ole ketään muita rakastan vain miestäni.

• Anonyymi

Jos mies on muiden naisten kanssa niin seksi ei todellakaan enää koskaan hänen kanssaan tule mieleenkään!

• Anonyymi

En mä ole kenestäkään edes yrittäny pitää kiinni jos toinen haluaa mennä niin menköön mitä siihen hyödyttää yrittää pitää väkisin kiinni eipä voi mua ainakaan syyttää ajan tuhlaamisesta toki syyttävät silti mu mikä se ny muuttuis maailmassa jossa ihmiset ei ota vastuuta edes omista teoistaan

• Anonyymi

Kyllä minä kaipailen elämäni rakkautta, jonka kanssa ei varmaan edes nähdä enää. Elän silti omaa elämääni omaan suuntaani, vaikka en luultavasti löydä ketään muuta niin ihanaa naista. Olisi vaan tyhmää tuhlata koko elämä yksipuolisen rakkauden perään huokaillen. Olin yksin jo liiankin monta vuotta.

• Anonyymi

Mitä sä tuolla tarkoitat

• Anonyymi

Antaa tyyppien mellastaa koska herkku karkasi käsistä

• Anonyymi
      UUSI

En ole ollut kenenkään muun kanssa sinun aikana enkä sinun jälkeen. En ole pystynyt koska olen kaivannut sinua rakas Pm! ❤️

Marikasi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      194
      2625
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      43
      2527
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      69
      2211
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      114
      2205
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      71
      2075
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2070
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      70
      1497
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      138
      1339
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1167
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      64
      1085
    Aihe