Mies tiesinhän minä, että sinulla on paha olo. Siksi edes vastasin mitään

Anonyymi-ap

Siksi sun oli pakko minut kaivaa, kun olin tavallani piilossa. Sulla on itselläsi paha olo tilanteesta, niin sun piti päästä mulle aukoon päätä. Kyllä mä sen tiesin. Nyt ajattelet narsistisesti, että mä täällä itken sun perään. En. Meidän välit jää tälle tolalle. Ne ei enää muutu tästä. Lisäksi minä olen minun omat tunteeni jo käsitellyt ja kuollettanut. Niitä ei enää ole. Miksi sinä mies, "en tiedä onko minulla tunteita", alat sekoilla nyt näin pitkän ajan kuluttua. Asiat oli lopullisesti ohi siinä kohtaa, että heitot vertauksen maksullisiin naisiin. Siinä kohtaa oli edes ystävyys täysin mahdoton enää.

64

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja et varmaan lue näitä, kun nyt muutit taktiikkaa, että teeskentelee, että et lue 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kuka moni teeskentelee ettei näitä lue silti loukkaantuvat olemattomasta suomi24 on sama kun salkkarit tai seiska kukaan ei kehtaa myöntää katsovansa tai lukevansa mu silti salkkarit tulee vielä telkasta ja seiska löytyy lehtihyllyistä

• Anonyymi

Ja silloin pari viikkoa sitten suollit palstalle 🤣🤣🤣🤡 Kato kun mä huomaan kaiken. 😆

• Anonyymi

Maksulliset on mukavampia.

• Anonyymi

Näin on. Rahaa saadakseen, ne on valmiita teeskentelemään vaikka o:n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Rahaa saadakseen, ne on valmiita teeskentelemään vaikka o:n.

Ai parisuhteessa siitä ei edes tarvi maksaa moniko nainen teeskentelee o:n parisuhteessa ettei mies loukkaannu vähintään joka toinen

• Anonyymi

Näköjään otti noin koville se, että jopa maksullinen meni sun edelle.

• Anonyymi

Jälleen kerran aloittajaäijä sellaista elämäniloa ja henkilökohtaista menestystä pursuava monologi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälleen kerran aloittajaäijä sellaista elämäniloa ja henkilökohtaista menestystä pursuava monologi

Sulla on kyl hirrrrvee pakkomielle noihin aloittajaäijiin. Mistähän sulle semmonen löytyis? ;)
        -eikönatsaa, sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kyl hirrrrvee pakkomielle noihin aloittajaäijiin. Mistähän sulle semmonen löytyis? ;)
        -eikönatsaa, sivusta

Meinaatko soitella koko päivän- eikö natsaa taaskaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Femakkoa näköjään ottaa koville, kun pitää alentua noin alas luuloineen kiusaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Femakkoa näköjään ottaa koville, kun pitää alentua noin alas luuloineen kiusaamaan.

Niin mutta ketä tässä siis varsinaisesti kiusattaisiin- sinuako ja miten feminismi liittyy tähän aiheeseen?🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta ketä tässä siis varsinaisesti kiusattaisiin- sinuako ja miten feminismi liittyy tähän aiheeseen?🤦‍♀️

Ja mikä ottaisi koville. Kerro lapsihyvä heti kun keksit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, koska väitit minua aloittajaäijäksi. Uskomatonta, että tälläinen asiaton kommentti väite ilman todistetta anonyymistä henkilöstä ja hänen sukupuolestaan saa jäädä tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko soitella koko päivän- eikö natsaa taaskaan?

Sun kumihuultako pitäis soitella? TÖÖT! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, koska väitit minua aloittajaäijäksi. Uskomatonta, että tälläinen asiaton kommentti väite ilman todistetta anonyymistä henkilöstä ja hänen sukupuolestaan saa jäädä tänne.

Sulta ei naisia esittävä jodlaaja kukaa kysynyt mitään, aloittajaäijä mutta ehkä joku tunnistaa tyylis ängetä vastailemaan muiden puolesta ja se sitten siitäkin riemusta ns

• Anonyymi

Hahhahhaa. Sääli sun lompakkoa. Ei se mua haittaa
        Onhan maksullisissa puolensa. Maksullisten naisten hyvä puoli on se, että he ovat yleensä ainoita, jotka todella pitävät kiinni sovitusta aikataulusta ja kertovat etukäteen, mitä palveluun kuuluu, eivätkä kritisoi "asiakasta". Oikeassa elämässä kritiikki tulee usei ghostauksen muodossa.... 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulta ei naisia esittävä jodlaaja kukaa kysynyt mitään, aloittajaäijä mutta ehkä joku tunnistaa tyylis ängetä vastailemaan muiden puolesta ja se sitten siitäkin riemusta ns

Just niin alhainen käytöksesi näköjään jatkuu vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kumihuultako pitäis soitella? TÖÖT! ;)

Eiku ihan niitä kytkypuheluita per yks palstakommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä ottaisi koville. Kerro lapsihyvä heti kun keksit

Maksullinen mennyt jo lapsoinen sun edellesi.

• Anonyymi

Kyllä mäkin mielummin kävisin maksullisissa kuin olisin parisuhteessa nassen kanssa miksi maksullisesta pääsee aina eroon nasse ei välttis ymmärrä jättää edes rauhaan ennen kun sen hengen vähintään vaarantaa eli osoittaa kuinka herkästi on valmis tappamaan jos ei muuten ymmärrä ei silti tarkoita etteikö puhu pahaa seläntakana kun luulee ettei jäisi siitä kiinni mistä tiedän mulla on asiasta omakohtaista kokemusta siinä onkin haastetta että saa nassen pelkäämään opin vahingossa kuinka onnistuu helposti miksi en vielä nuorena hallinu yhtä hyvin sitä kuinka äkkiä suutun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mäkin mielummin kävisin maksullisissa kuin olisin parisuhteessa nassen kanssa miksi maksullisesta pääsee aina eroon nasse ei välttis ymmärrä jättää edes rauhaan ennen kun sen hengen vähintään vaarantaa eli osoittaa kuinka herkästi on valmis tappamaan jos ei muuten ymmärrä ei silti tarkoita etteikö puhu pahaa seläntakana kun luulee ettei jäisi siitä kiinni mistä tiedän mulla on asiasta omakohtaista kokemusta siinä onkin haastetta että saa nassen pelkäämään opin vahingossa kuinka onnistuu helposti miksi en vielä nuorena hallinu yhtä hyvin sitä kuinka äkkiä suutun

Olet sairas. Hanki apua.

• Anonyymi

Menikö minkä ikäiselle miehelle?

• Anonyymi

Tiedät varsin hyvin ikäsi, eli kohta 40!!!

• Anonyymi

Sinä taas etsit sekosedän tekstistä itseäsi omahyväisesti.

• Anonyymi

Voi teitä ”lapsia”. Opetelkaa kohdistamaan energianne viisaammin.

• Anonyymi

Ainoa mikä kiinnosti, jos olisi nöyryyttä ja ymmärrystä löytynyt. Ei. Toinen oli avoin ja salailematon, toinen kiusasi. Eikä suostunut käsittämämään.

Kaikesta huolimatta hyvästi. Voi hyvin. Ja anteeksi, jos loukkasin kovin. Kuka lienet

• Anonyymi

Tuossa olet oikeassa. Nykyään ei ihmisiltä nöyryyttä ja ymmärrystä löydy, eikä rehellisyyttä, luotettavuutta ja avoimuutta. Ennen nuo olivat ihan perusasioita suhteissa, nykyään hyvin harvinaista herkkua.

• Anonyymi

Se pitää vielä tähdentää, että en ole täällä märäjännyt enkä maksullisia käyttänyt. Kurkistan, kun on myrsky tiedossa. Harmi, että et tajunnut ajatuksiani, enkä niitä lähde enää ammattilaisille aukomaan, jos niitä ei voi tajuta tai pitäisi osata tuntea sitä ja tätä. Tässäkin ketjussa tasan kaksi viestiä, mutta jostakin ihmeen syystä kuvittelet minun täällä roikkuvan.

• Anonyymi

Minulla on ihan hyvä fiilis. Saan p*llua aina kun haluan ja voin valkata kauniiden naisten joukosta mitä tekee mieli. Kaikki toiveeni toteutetaan ja tarpeeni tyydytetään. Elän elämäni onnellisinta aikaa. Haluaisinko siihen jonkun nuttura tiukalla olevan naisen sanelemaan ehtoja ja asiouta ja kuuntelemaan vaatinuksia ja syytöksiä. En! En halua! Minulla on kaikki hyvin! Huolehdi itsesi kuntoon! Kaikkea hyvää sinulle kaamosmasennuksen keskelle!

• Anonyymi

Voin kuvitella imelän naaman, on miehellä lapsen luulot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kuvitella imelän naaman, on miehellä lapsen luulot.

Ruikuti….ruikuti…uli….uli…uuu…uu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruikuti….ruikuti…uli….uli…uuu…uu..

Just tommonen ruikku 😁

• Anonyymi

Oi kun ihanaa. Voisimpa minäkin ostaa maksullisen miehen. Ottaisin oikeasti komean ja iso kulli* en. Kerrankin sais kunnon seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kun ihanaa. Voisimpa minäkin ostaa maksullisen miehen. Ottaisin oikeasti komean ja iso kulli* en. Kerrankin sais kunnon seksiä.

Minulta olisit saanut. Isoa ja paksua meinaas. 😁 Ilmaiseksi! Nyt joudut tyytymään pikkuiseen ruikuli kikuliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta olisit saanut. Isoa ja paksua meinaas. 😁 Ilmaiseksi! Nyt joudut tyytymään pikkuiseen ruikuli kikuliin.

Niin eipä se paljon auta kun sitä ei osaa käyttää ja se komeus jää uupumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eipä se paljon auta kun sitä ei osaa käyttää ja se komeus jää uupumaan.

Kovasti ovat tykänneet.. koosta, sekä siitä miten sitä käytän, sekä hyvästä kestävyydestä. En viitsi sinun ulkonäköä kritisoida, koska syytön sinä siihen olet. Ehkä vähän enemmän voisit kuntoilla. Ymmärrän myös toiveesi isommasta, kun paikat revenny. 4kiloisia pötkylöitä, kun on tullut ulos niin sen jälkeen ei tunnu miltään vaikka survoisi kesäkurpitsalla, ei vaikka olisi kuinka taitava survoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti ovat tykänneet.. koosta, sekä siitä miten sitä käytän, sekä hyvästä kestävyydestä. En viitsi sinun ulkonäköä kritisoida, koska syytön sinä siihen olet. Ehkä vähän enemmän voisit kuntoilla. Ymmärrän myös toiveesi isommasta, kun paikat revenny. 4kiloisia pötkylöitä, kun on tullut ulos niin sen jälkeen ei tunnu miltään vaikka survoisi kesäkurpitsalla, ei vaikka olisi kuinka taitava survoja.

Ei h*tto, kun purskahti kahvit suusta ja nenästäkin tuli! 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin samalla tavalla sinä olet syytön millainen olet. Totta pitäis kuntoilla enemmän. Mut ei kiinnosta. Ja enhän mä niiden maksullisten näköinen ois sittenkään. Sitä ei kuntoilu poista. Juu no naiset nyt sanoo aina olipa ihanaa. Miesten ego nii hauras. Mun lapset olleet vähän päälle 2 kg syntyessään. Siksipä ehkäpä maksullinen mies jotenkin ois kivempi tarviis aina kuulla vaan loukkauksia ja vttuilua ois joku joka ottaisi tunteet huomioon. Survominen kertookin sun taidoista oleellisen. Mua pitää koskea taidolla ja hellästi. Taitava mies saanut mut tulemaan jo ennen "survomista" yleensä useastikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei h*tto, kun purskahti kahvit suusta ja nenästäkin tuli! 🤣🤣🤣🤣🤣

Niin se on naisten kiusaaminen sulle sellainen henkireikä nähtävästi. Todella haluttava mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin samalla tavalla sinä olet syytön millainen olet. Totta pitäis kuntoilla enemmän. Mut ei kiinnosta. Ja enhän mä niiden maksullisten näköinen ois sittenkään. Sitä ei kuntoilu poista. Juu no naiset nyt sanoo aina olipa ihanaa. Miesten ego nii hauras. Mun lapset olleet vähän päälle 2 kg syntyessään. Siksipä ehkäpä maksullinen mies jotenkin ois kivempi tarviis aina kuulla vaan loukkauksia ja vttuilua ois joku joka ottaisi tunteet huomioon. Survominen kertookin sun taidoista oleellisen. Mua pitää koskea taidolla ja hellästi. Taitava mies saanut mut tulemaan jo ennen "survomista" yleensä useastikin.

Ihania haaveita! 🤩🫠 vai oliko totuus kuitenkin se, että pikku nappuli bylsi sua 30 sekuntia…. tuli… kysyi sen jälkeen olinko hyvä.. sinulla oli niin väljät paikat, ettet edes huomannut… sitten räpläsit ittees hetken ja haaveilit minusta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on naisten kiusaaminen sulle sellainen henkireikä nähtävästi. Todella haluttava mies.

Olen nainen.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihania haaveita! 🤩🫠 vai oliko totuus kuitenkin se, että pikku nappuli bylsi sua 30 sekuntia…. tuli… kysyi sen jälkeen olinko hyvä.. sinulla oli niin väljät paikat, ettet edes huomannut… sitten räpläsit ittees hetken ja haaveilit minusta??

Niin noh oikeasti sillä isompi kuin sulla vai mikdi luulit että sen valitsin . Luulin että sinussa ois muuten miestä. Mut olitkin pikku poju henkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin noh oikeasti sillä isompi kuin sulla vai mikdi luulit että sen valitsin . Luulin että sinussa ois muuten miestä. Mut olitkin pikku poju henkisesti.

🥱🥱🥱🥱🥱

• Anonyymi

Surullisin aika tulee si vanhana kun ei ole lapsia tai eivät susta välitä yksikään itseään arvostava nainen sua tuskin huolii joku ehkä jos tuurilla pyatyt meinneisyytesi salaamaan ja osaat loppuelämän näytellä parempaa kuin olet mu onnea veikkaan että tarvit sitä ja paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestät yli viis minuuttia ni monikin on tyytyväinen yksikään nainen ei pelkällä yhdynnällä kerkeä tuossa ajassa edes mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

Sivusta

Ole vaan. Voi nainenkin olla kiusaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullisin aika tulee si vanhana kun ei ole lapsia tai eivät susta välitä yksikään itseään arvostava nainen sua tuskin huolii joku ehkä jos tuurilla pyatyt meinneisyytesi salaamaan ja osaat loppuelämän näytellä parempaa kuin olet mu onnea veikkaan että tarvit sitä ja paljon

Tulihan sieltä joku beetta-poju leikkimään ritaria jämäpesän toivossa. 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan hetero. No joo lapset jos joskus kävis. En mä oikeastaa miestä tarvii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole vaan. Voi nainenkin olla kiusaaja.

En kiusannut. Nauroin vain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kiusannut. Nauroin vain!

Niin nauraa voi ilmoittamattakin. Eli kiusasit. Sinusta oli hauskaa kun joku pilkkasi minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulihan sieltä joku beetta-poju leikkimään ritaria jämäpesän toivossa. 🤣🤣🤣🤣🤣

Voi teille ei irtoa multa edes jämiä. Ompelen plluni mieluummin vaikka umpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi teille ei irtoa multa edes jämiä. Ompelen plluni mieluummin vaikka umpeen.

Eikö sinun tapauksessa ”sitä” kutsuta jo v*tuksi?🤣 Oli miten oli niin aika monta tikkiä saa laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinun tapauksessa ”sitä” kutsuta jo v*tuksi?🤣 Oli miten oli niin aika monta tikkiä saa laittaa.

Samalta se näyttää kuin sun naama et kyllä voit kutsua sitä ihan vaikka vtuks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla nyt pieni että varmaan joo. Pitää pirkkurillillä kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalta se näyttää kuin sun naama et kyllä voit kutsua sitä ihan vaikka vtuks.

Auts.. toi sattu… 🤣

N*tsyt —> p*mppi

1-10 kertaa —> p*llu

10+kertaa tai->
        Lapsi(a)———>> v*ttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auts.. toi sattu… 🤣

N*tsyt —> p*mppi

1-10 kertaa —> p*llu

10 kertaa tai->
        Lapsi(a)———>> v*ttu

Olipa jännä juttu. Ihanko isäs sulle opetti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auts.. toi sattu… 🤣

N*tsyt —> p*mppi

1-10 kertaa —> p*llu

10 kertaa tai->
        Lapsi(a)———>> v*ttu

Mähän käytännössö neitsyt suhun nähden. Ihme kuppakalu joka kolon könynnyt. Mä sentään ollut tarkka tavarastani.

• Anonyymi

Omia tunteita on mahdoton kuolettaa mutta toinen onnistuu helposti ne häntä kohtaan tappamaan kun satuttaa tarpeeksi ei kuole välittömästi toki siltikään ottaa oman aikansa ymmärtää edes että toinen satutti tietoisesti miksi koska niin aiheuttaa itse itselleen pettymyksen (kuinka koskaan tunsin mitään sellaista kohtaan joka tieten tahtoen mua pystyi satuttamaan) siinä mielen alkoholi on hyvä puollustus toinen olettaa ettei ole muka ajatellut asiaa edes selvinpäin ei satu ihan heti niin paljon mutta turha puollustus kännissä ei kuulemma tee mitään mitä ei olisi selvinpäin jo ajatellut humala vaan poistaa normaalisti estot multa rajoitukset siitä kuinka nopeasti suutun

• Anonyymi

Tuliko tämä miehen heitto maksullisista täällä vai IRL?

• Anonyymi

No mitäpä luulet? Ihan IRL: ssa tietysti, maksullinen ämmä seisoi vieressä. Etkö muka muista?

• Anonyymi

niin, tosi omituiselta kuulostaa jälkikaiut. ei se tästä ole muuttunut, eilenkin, ajattelin että sulla on karvalakki (kuvaa hyvin tätä tilanetta) ja mulla meni heti onnen ilon kaipauksen kyyneleet sekaisin...

• Anonyymi

Täällä se nais-ja miesviha kukoistaa vuodesta toiseen.
      Ei minkäänlaista kehittymistä näkyvissä.
      Älkää vaan sanoko että olette ihan aikuisen iässä !!
      Mikään ole nolompaa kuin tuommoinen nokitteleminen joka kertoo kyllä teidän kehitysasteesta enemmän kuin mikään muu!
      Olette totisesti ansainneet toisenne jos joskus jossain elämässä päätätte yhtyä 🥳

• Anonyymi

onneksi ei ole paha olo niin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      217
      17851
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      64
      10208
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      260
      6539
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      16
      4444
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      57
      3333
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      64
      3074
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      3007
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2807
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2805
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      84
      2320
    Aihe