Jos kaipaat jotain naista. Ei kannata kertoa että käyt maksullisissa ja sanoa että ovat kaikki kauniimpia kuin hän. Ja odottaa että hän vielä sen jälkee kaipaa.
Annan vinkin
58
450
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä luulin, että oon jo kaiken kuullut ja nähnyt 😂
- AnonyymiUUSI
En oikeasti jaksa näitä palstaldiootteja enää.....
- AnonyymiUUSI
Kyllä mää oisin vaan onnellinen, että ukko näytti todelliset karvansa ja pääsis tommosesta mahdollisimman kauas 😅
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Juu mun kaivattu käy hierojalla. Ja taitaa käydä myös "hierojalla"
Taidan tietää mistä kysymys. 😂
Ei tarttis käydä jos nyt vaan pyytää sen numeron.
Hehe. - AnonyymiUUSI
Noinko menit tekemään?😅
- AnonyymiUUSI
Käyn maksullisissa miehissä t. F. Mercury
- AnonyymiUUSI
Sitä pahoin pelkään, että hän tekee myös sitä. 😳
- AnonyymiUUSI
Miksi yleensä kaipaat ketään jos käyt huoris?
- AnonyymiUUSI
Annan vinkin! Jos sanon, että käyn maksullisissa naisissa niin se on vinkki, että en kaipaa sinua!
- AnonyymiUUSI
Niin eiköhän se käynyt tosiaan selväksi. Ja silti tuut edelleenkin tänne kirjoittaa toivoen ja luulen että joku sulle kirjoitaisi 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin eiköhän se käynyt tosiaan selväksi. Ja silti tuut edelleenkin tänne kirjoittaa toivoen ja luulen että joku sulle kirjoitaisi 😂
Haluaa huomioo kun ei mistään saa sääliä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa huomioo kun ei mistään saa sääliä
Ja siinä sä juuri kirjoittelet 😂
- AnonyymiUUSI
Ai hitsin hitsi, siitäkö kaikki johtuu? Eikö se olekaan hyvä olla rehellinen ja avoin?
- AnonyymiUUSI
Kauanko kestää n. keskimäärin tonkia nauhoitetuista keksisteluista näitä.
PS. kiva harrastus sulla.- AnonyymiUUSI
keskusteluista peräti 😂
- AnonyymiUUSI
Ai hitsi😆tämä oli kyllä paras aloitus pitkästä aikaa💥
- AnonyymiUUSI
Onkse nyt niin vaarallista tosin? Helpolla tod. näk. pääsi noin pidemmällä tähtäimellä. Rehellisyys maan perii jne.
- AnonyymiUUSI
Voithan sä mennä muualle viemään pahaa oloasi. Täällä kaivataan rakkaita ja sinä et ilmeisesti ole sen arvoinen.
- AnonyymiUUSI
Ei se kaipauskaan pidemmän päälle palkitsee. Pitää osata mennä etiä päin, kohti uusia pettymyksiä 😅
- AnonyymiUUSI
Näitäkin miehiä on valitettavasti vaikka ei uskoisi jos ei kävisi treffeillä.
- AnonyymiUUSI
Täällä on harvinaisen paljon miehiä joiden äo on varmaan reippaasti alle 100. Onkohan suomalaiset miehet keskivertoa tyhmempiä noin niin kuin yleisesti kansainvälisissä vertailuissa? Ainakin täällä suomi24 sivustolla jutut on kyllä niin…🤨😳😤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on harvinaisen paljon miehiä joiden äo on varmaan reippaasti alle 100. Onkohan suomalaiset miehet keskivertoa tyhmempiä noin niin kuin yleisesti kansainvälisissä vertailuissa? Ainakin täällä suomi24 sivustolla jutut on kyllä niin…🤨😳😤
Kannattaa tsiigaa tuo lyhyt video ja näet vastauksen. 🤣
Näet myös, ettei suomalaiset naisetkaan ole järjellä pilattu. 🤣
https://youtu.be/WKoJKMVX3dQ?si=uSuRk20q-uXIQI1x - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/WKoJKMVX3dQ?si=uSuRk20q-uXIQI1xHahahahehehhehehihihihihohohoho!! Älä naurata enempää! Vatsaan sattuu! 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on kyllä paikka. Ja yhä vaan silti tänne tullaan asioita vatvomaan. Melko tyhmää sakkia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on kyllä paikka. Ja yhä vaan silti tänne tullaan asioita vatvomaan. Melko tyhmää sakkia.
Mikäs itse olet. Missäs juuri olet. Kuulutko sakkiin? 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs itse olet. Missäs juuri olet. Kuulutko sakkiin? 😉
Ehei, mä vaan oon käymässä, toisin kuin sä !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/WKoJKMVX3dQ?si=uSuRk20q-uXIQI1xHauska video! 🤣 Moniosaajilla suomi nousuun! 💪🏻
- AnonyymiUUSI
No eikös toi äijä joka ilmottanu että sillä on thaikusta tuotu vaimo mutta täällä kaipailee silti muita naisia? 🤔 kertoo kait että olis valmis pettämään heti kun joku nainen olis valmis. Ja julkisesti asiasta kailottaa. On tyhmän sorttinen ukko muutenkin. Onkohan joku jo kertonu sille vaimokkeelle mitä miehensä touhuaa täällä. Että onhan näitä kaikenlaisia ihan oikeasti irl.
- AnonyymiUUSI
Ulkomaista tuli hetki kokeiltua. Senkin kanssa sukset ristiin. Mikä avuksi? Pitääkö miestä kokeilla seuraavaksi? Tai no, periaatteessa sekin tuli jo kokeiltua 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaista tuli hetki kokeiltua. Senkin kanssa sukset ristiin. Mikä avuksi? Pitääkö miestä kokeilla seuraavaksi? Tai no, periaatteessa sekin tuli jo kokeiltua 😂
Mikään ei sitten auta. Olet toivoton tapaus. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei sitten auta. Olet toivoton tapaus. 😂
Thaimaalaista en ole vielä kokeillut. No worries, kyllä tää tästä!
- AnonyymiUUSI
Minä yksinäinen sinkku mies käyn maksullisissa naisissa, enkä pode siitä huonoa omaatuntoa. Syy on siinä, etten yksinkertaisesti saa mistään muualta ilmaiseksi seuraa. Vuosia kärsin yksinäisyydestä, läheisyyden ja kosketuksen puutteesta, Minulla ei ole tarve silti haukkua ketään täällä.
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän sinua veljeni. Suhtaudu niihin kuin hyvinvointipalveluihin.
- AnonyymiUUSI
Mistä niitä maksullisia löytyy? Menetkö jonnekin ilotaloon paikanpäälle vai netistäkö niitä ongit? Suostuuko tavalliset naiset olemaan rahasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän sinua veljeni. Suhtaudu niihin kuin hyvinvointipalveluihin.
Kyllä! Yhtä normaali ja neutraali asia minulle, kuin jollain toisella parturissa käynti tms.. Ei tarvetta tehdä siitä isompaa numeroa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä maksullisia löytyy? Menetkö jonnekin ilotaloon paikanpäälle vai netistäkö niitä ongit? Suostuuko tavalliset naiset olemaan rahasta?
Thai hieromoita on jokapuolella. Sitten on muita erotiikka baareja missä on tarjontaa. Jopa kadulla niitä löytyy, jos tietää oikeat kadut. Netistä löytyy parhaiten ja itse myös netistä valitsen. Ihan tavallisia naisia suurin osa. Nuorista opiskelija tytöistä lähtien on kaikkea tarjolla. Jokaiselle löytyy jotakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Yhtä normaali ja neutraali asia minulle, kuin jollain toisella parturissa käynti tms.. Ei tarvetta tehdä siitä isompaa numeroa.
Mutta AP oli ilmeisesti näin tehnyt. Hänellä oli tarve tehdä asiasta numero😅Ei olisi kannattanut kertoa ainakaan ihastukselleen🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta AP oli ilmeisesti näin tehnyt. Hänellä oli tarve tehdä asiasta numero😅Ei olisi kannattanut kertoa ainakaan ihastukselleen🤣🤣
No pieni virhe, ei ois kannattanut olla rehellinen. Mut ehkä sillä vältti miinan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Thai hieromoita on jokapuolella. Sitten on muita erotiikka baareja missä on tarjontaa. Jopa kadulla niitä löytyy, jos tietää oikeat kadut. Netistä löytyy parhaiten ja itse myös netistä valitsen. Ihan tavallisia naisia suurin osa. Nuorista opiskelija tytöistä lähtien on kaikkea tarjolla. Jokaiselle löytyy jotakin.
Aika säälttävää pienimunaisen, vastenmielisen miehen puhetta. Saa nähdä miltä tuntuu, kun vanha irtas mies panee tyttäriäsi tai lapsenlapsiasi. Sekin päivä voi tulla vastaan. Olet ison mahasi ja pienen kalusi kanssa naista etova.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No pieni virhe, ei ois kannattanut olla rehellinen. Mut ehkä sillä vältti miinan?
Eli rehellinen siitä että maksulliset naiset on paremman näköisiä? Arvostatko sinä myös tällaista rehellisyyttä naiselta, että kehuu vaikka joitain julkkiksia paremman näköiseksi ja sillä perustelee sen, että panee niitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli rehellinen siitä että maksulliset naiset on paremman näköisiä? Arvostatko sinä myös tällaista rehellisyyttä naiselta, että kehuu vaikka joitain julkkiksia paremman näköiseksi ja sillä perustelee sen, että panee niitä?
Sanoo vaikka että Tauskilla on kokemusta, se panee siksi paremmin, ymmärrät kai?
- AnonyymiUUSI
Mitä jos kaipaa maksullista?
- AnonyymiUUSI
Älä puhu höpöjä. Kaipaat lompakkosi, jonka hän vei sinulta.
- AnonyymiUUSI
Mikäli haluaa alistaa naista ja ajatella vain omaa mielihyvää, niin käy maksullisissa. Yksikään normaalilla mielenterveydellä varustettu mies ei tarvitse maksullisia. Narsisti, psykopaatti kyllä käyttää häikäilemättömästi maksullisia hyväkseen, ja se on heistä hienoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluaa alistaa naista ja ajatella vain omaa mielihyvää, niin käy maksullisissa. Yksikään normaalilla mielenterveydellä varustettu mies ei tarvitse maksullisia. Narsisti, psykopaatti kyllä käyttää häikäilemättömästi maksullisia hyväkseen, ja se on heistä hienoa.
Hyvä kirjoitus, noin se juuri on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu höpöjä. Kaipaat lompakkosi, jonka hän vei sinulta.
Lompsa on tyhjä. Käyn kelan maksusitoumuksilla kerran viikossa p*nemassa nuoria naisia.
- AnonyymiUUSI
Minun mieheni kyllä saa käydä MAKSULLISISSA NAISISSA, mutta hän tietää myös sen, että KUITTI PITÄÄ OTTAA SEKÄ LAITTAA TALTEEN!
Turjake mieheni kuolis jos hän ei sais käydä maksullisissa naisissa. Eihän se ole meidän syy, että mieheni ei saa olla HERRASMIES joka käy vaimonsa kanssa asioilla ja maksaa kaiken niin, kuin herrasmiehen kuuluu. - AnonyymiUUSI
Voisin antaa teille miehet muutaman lisäneuvon, mutta noilla on hyvä aloittaa. Eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
No hei kaveria ei jätetä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hei kaveria ei jätetä?
Egolla ei voita koskaan. Eikä saa pidettyä kaveria. Sori siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Egolla ei voita koskaan. Eikä saa pidettyä kaveria. Sori siitä.
Se on tasan tarkkaan noin!
- AnonyymiUUSI
Maksullisissa käy vain ne, jotka ei saa muuten lähestyttyä vastakkaista sukupuolta.
- AnonyymiUUSI
Vammaiset ja sairaat sekä mielenterveysongelmaiset . On niillä maksullisilla kestämistä, sikäli arvostan. Hoitotyötä.
- AnonyymiUUSI
Varmaan enemmistö maksullisissa käyvistä miehistä kuuluu tuohon ryhmään!
- AnonyymiUUSI
Hyi en halua edes ystäväksi maksullisissa käyvää miestä!
- AnonyymiUUSI
En ole kommentoinut enää tähän ketjuun enkä tehnyt tänään, enkä pitkään aikaan aloituksia tänne. En tietenkään tätäkään siis.Mielestäni olen tätä aihetta kommentoinut riittävästi kaivatulleni. Silloin selvisi myös jotain muuta, enkä siitäkään aio täällä enää keskustella. Jos hän ei välttämättä halua. Jos niistä joskus keskustelemme, niin varmaan IRL, eikö?
Hyvää yötä, toivottavasti saan nukuttua ensi yönä. Ja toivottavasti sinäkin.- AnonyymiUUSI
Korjaus: en ole kommentoinut lainkaan tähän ketjuun ennen tätä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from281871Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261847Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 1001788
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 53838
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817