Nyt kävi sellainen virhe että lurahti vetelät penkille

Anonyymi-ap

Olisiko ainetta suositella millä saisi hajun ja näöksen pois penkistä?

25

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan sama. Ei kiinnosta hajut. Laitan UUDEN Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero

• Anonyymi

Täytyy olla piha täynnä tojoja

• Anonyymi

Tero se näyttelee rikasta miestä ,melkein joka viikko tilaa uuden Toyotan, vaikka ei se kyllä kummoinen koppura olekkaan

• Anonyymi

Ei sitä tarvitse poistaa, sopii imagoon.

• Anonyymi

Vanha suomalainen sanonta : hajussa kasvaa

• Anonyymi

Paskan hajuisen paperitehtaan juuressa kasvoin lapsuuteni. Pituutta tuli lievä 190cm.

• Anonyymi

neuvostoliittolaissotilaan sarkatakki niin se vahvistaa kommunistisen itä"auton" ominaishajua. Se voisi auttaa tuohon ongelmaan. Varmaan jostain army kaupasta sellaisen löydät.

• Anonyymi

Romaniasta uudet sukolit, postimyynnin kautta.

• Anonyymi

Niin itäinen auto kuin dacia haisee jo valmiiksi perseeltä, se ei paljoa muutu sun sotkemisillasi.

• Anonyymi

Onneksi mulla on länsiauto. Ei tarvi kärvistellä hajujen kanssa.

• Anonyymi

Liian kallis länsiauto ja ei oo varaa ostaa talvikumeja niin hätäjarrutyksessa saattaa lirahtaa penkille. Kannattaa ottaa opiksi

• Anonyymi

Minulla kun oli Dacia (kun köyhä olenkin) mutta mulla oli varaa ostaa talvirenkaatkin.

• Anonyymi

Mulla on länsiauto, uusi. Sen mukana tuli suomalaiset talvirenkaat.

• Anonyymi

Jaa hiihtoliiton hyväksymät nokialaiset? Itse moiset juuri vaihdoin michelineihin ja sanoin korjaamolle että saavat pitää hiihtoliiton renkaat vaikka niissä pintaa oli vielä reilusti.

• Anonyymi

Jonkin aikaa taaksepäin oli Warburgilla hyvä mainos moottorilehdissä . Wartburg perheellä on varaa pieneen ylellisyyteenkin, moni kai sen vielä muistaakin !!

• Anonyymi

Siis aloittajalle : Osta halvempi auto että voit ostaa talvirenkaat !!

• Anonyymi

Myllä ön yydet michelinit kesä ja tälvi renkäinä.

• Anonyymi

Ratkaisu on homepaattinen purskahdus. Lurauta uudet vetelät penkille, niin ongelma on hoidettu.

• Anonyymi

Kekä nyt niin tekee. Kekä kekä kekä.

• Anonyymi

Rusautin oikein kunnolla, nyt on penkki kauttaaltaan ruskea. Haju vaan pahenee!!! Happi loppuu ja pierettää, happi loppuu ja hävettää! Ei tuolla autossa enää ihminen voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rusautin oikein kunnolla, nyt on penkki kauttaaltaan ruskea. Haju vaan pahenee!!! Happi loppuu ja pierettää, happi loppuu ja hävettää! Ei tuolla autossa enää ihminen voi olla.

Hei. Onko nukkumatti satuolento? Rusautitko todella penkin ruskeaksi??

• Anonyymi00024

Tuollaisen vahingon jälkeen auto ei tule enää koskaan olemaan entisensä. Paalaus edessä.

• Anonyymi00025

Paras Dacia on paalattu Dacia!!!

• Anonyymi00026

Olit taas kuolaamassa Daccia liikkeessä ja jäit kiinni.

Hyvä että laittovat putsaamaan.

Kai laitoit sanomalehteä alle kun läksit kotiin Toyotan ritsallasi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      425
      2668
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      1995
    3. 158
      1541
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      62
      1460
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1406
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1241
    7. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1034
    8. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1032
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      902
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    Aihe