Olisiko ainetta suositella millä saisi hajun ja näöksen pois penkistä?
Nyt kävi sellainen virhe että lurahti vetelät penkille
21
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama. Ei kiinnosta hajut. Laitan UUDEN Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Täytyy olla piha täynnä tojoja
- Anonyymi
Tero se näyttelee rikasta miestä ,melkein joka viikko tilaa uuden Toyotan, vaikka ei se kyllä kummoinen koppura olekkaan
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse poistaa, sopii imagoon.
- Anonyymi
Vanha suomalainen sanonta : hajussa kasvaa
- Anonyymi
Paskan hajuisen paperitehtaan juuressa kasvoin lapsuuteni. Pituutta tuli lievä 190cm.
- Anonyymi
neuvostoliittolaissotilaan sarkatakki niin se vahvistaa kommunistisen itä"auton" ominaishajua. Se voisi auttaa tuohon ongelmaan. Varmaan jostain army kaupasta sellaisen löydät.
- Anonyymi
Romaniasta uudet sukolit, postimyynnin kautta.
- Anonyymi
Niin itäinen auto kuin dacia haisee jo valmiiksi perseeltä, se ei paljoa muutu sun sotkemisillasi.
- Anonyymi
Onneksi mulla on länsiauto. Ei tarvi kärvistellä hajujen kanssa.
- Anonyymi
Liian kallis länsiauto ja ei oo varaa ostaa talvikumeja niin hätäjarrutyksessa saattaa lirahtaa penkille. Kannattaa ottaa opiksi
- Anonyymi
Minulla kun oli Dacia (kun köyhä olenkin) mutta mulla oli varaa ostaa talvirenkaatkin.
- Anonyymi
Mulla on länsiauto, uusi. Sen mukana tuli suomalaiset talvirenkaat.
- Anonyymi
Jaa hiihtoliiton hyväksymät nokialaiset? Itse moiset juuri vaihdoin michelineihin ja sanoin korjaamolle että saavat pitää hiihtoliiton renkaat vaikka niissä pintaa oli vielä reilusti.
- Anonyymi
Jonkin aikaa taaksepäin oli Warburgilla hyvä mainos moottorilehdissä . Wartburg perheellä on varaa pieneen ylellisyyteenkin, moni kai sen vielä muistaakin !!
- Anonyymi
Siis aloittajalle : Osta halvempi auto että voit ostaa talvirenkaat !!
- Anonyymi
Myllä ön yydet michelinit kesä ja tälvi renkäinä.
- Anonyymi
Ratkaisu on homepaattinen purskahdus. Lurauta uudet vetelät penkille, niin ongelma on hoidettu.
- Anonyymi
Kekä nyt niin tekee. Kekä kekä kekä.
- Anonyymi
Rusautin oikein kunnolla, nyt on penkki kauttaaltaan ruskea. Haju vaan pahenee!!! Happi loppuu ja pierettää, happi loppuu ja hävettää! Ei tuolla autossa enää ihminen voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rusautin oikein kunnolla, nyt on penkki kauttaaltaan ruskea. Haju vaan pahenee!!! Happi loppuu ja pierettää, happi loppuu ja hävettää! Ei tuolla autossa enää ihminen voi olla.
Hei. Onko nukkumatti satuolento? Rusautitko todella penkin ruskeaksi??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804326BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983564- 2022941
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692780Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main492678- 781220
- 571196
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381032MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120943- 58939