Et taida ymmärtää, että en oo puhunu sulle aidon persoonan kautta aikoihin

Anonyymi-ap

Olit niin ilkeä ja törkeä, että sulkeuduin täysin ja lopullisesti, olin aito vuosia sinulle, ja sinä vain vittuilit, teit perättömiä rikosilmoituksia, joista poliisi ei ikinä edes nostanut syytettä koska mitään rikosta ei tapahtunut, muuta kun sun harhasen pään sisälläs (HA), vielä tänäkin päivänä kuvittelet varmasti olevasi joku vainoamisen uhri, tässä casessa, todellisuudessa se on aivan toisin, sinun läheisesi ja ystäväsi ovat toimineet törkeästi minua kohtaan.

Annoit ymmärtää oikeassa elämässä, että olin sulle rakas, tärkeä, välitit , pidit musta, halusit mun kanssa suhteen, mutta se miten toimit selkäni takana oli julmaa ja ilkeää (hieroit suhdetta toisen miehen kanssa) ja et ollut avoin tunteistasi minua kohtaan, vaan suljit ne täysin.

Oon ehkä ylimielinen, mutta en oo väärässä sun suhteessa missään.

6

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mun läheiset ei oo tehny mitää väärää sulle. Ne näki ettet oo hyvä ihminen ja varoitti mua.

Se että tein yhden rikosilmoituksen, ja sitä poliisit ei tehneet keissiä, johtu siitä ettää laitoin vaa muutaman kuvakaappauksen enkä selittänyt juurta jaksaisin sun touhuja koska olin niin huonossa kunnossa sun stalkkeroinnin takia. Mutta nyt jos tekisin rikosilmoituksen nii sisällyttäisin siihen enemmän todisteita ja tekstiä.
      Sä et voi lakaista sun touhujasi maton alle sanomalla että ”sun läheisten vika” koska ei se ole. Se että sä oot toiminu rikollisesti heitäkin kohtaan, ei tosiaan ole mitään ”sallittua kostoa” vaan laittomuuksia. Kukaan meistä ei ikinä oo tehny sua kohtaan laittomasti kuten sä mua ja mun läheisiä kohtaan. Ne on sun omaa syytäsi. Mut sä et näe niitä ku oot nii narsisti-rikollinen

• Anonyymi
        UUSI

En usko, että sun läheiset näki mitään muuta kuin tilaisuuden kiusata ja vainota mielenterveysongelmaista henkilöä, sen vähän mitä olen sun läheisille puhunut, niin heitä ei paljoa kiinnosta sinun hyvinvointi, enemmänkin oman egon kiillottaminen ja ihmisten kiusaaminen netissä. Lisäksi luuletko, että sulla on mitään todisteita mistään rikollisesta, miten huolestuneet ja selkeästi rakastuneen ihmisen viestit riittäisi täyttämään rikoskynnyksen mistään, oot ihan sekasin päästäs, mä voin kyllä pollarin kaa mennä keskusteleen sun ja sun läheisten kiusaamisesta, voin hakkia laki-asiamiehet hoitamaan mun asioita ja lääkärit tekemään PTSD diagnoosit, niin katotaan sit nainen, jatkaako sun lähipiiri mun vainoamista ja kiusaamista, mitä he ovat tehneet pitkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että sun läheiset näki mitään muuta kuin tilaisuuden kiusata ja vainota mielenterveysongelmaista henkilöä, sen vähän mitä olen sun läheisille puhunut, niin heitä ei paljoa kiinnosta sinun hyvinvointi, enemmänkin oman egon kiillottaminen ja ihmisten kiusaaminen netissä. Lisäksi luuletko, että sulla on mitään todisteita mistään rikollisesta, miten huolestuneet ja selkeästi rakastuneen ihmisen viestit riittäisi täyttämään rikoskynnyksen mistään, oot ihan sekasin päästäs, mä voin kyllä pollarin kaa mennä keskusteleen sun ja sun läheisten kiusaamisesta, voin hakkia laki-asiamiehet hoitamaan mun asioita ja lääkärit tekemään PTSD diagnoosit, niin katotaan sit nainen, jatkaako sun lähipiiri mun vainoamista ja kiusaamista, mitä he ovat tehneet pitkään.

Mun läheiset ei tod oo vainonnu sua. Sä olet itse vainonnut. Etkö näe vieläkään? Miljoonat viestit täällä ja kaikissa mun somekanavissa ja muissa. Kyllä poliisi ihmettelee ku näkee kaikki uhkailusi. Tee kuule ilmoitus tosiaan itsestäsi ja hanki parhaat lakimiehet. Nii jäätpähän kiinni ja mun maine putsaantuu kaikilla tavoin.

• Anonyymi
      UUSI

Ja kyllä, mä välitin susta liikaa ja annoin ymmärtää että välitän susta koska se oli totuus. Mut se oli silloin. Kyl mä vaistosin että kaikki ei oo normaalia sun osalta. Et jotai häikkää on sun hommissa ettet ihan terve oo!

• Anonyymi
      UUSI

Mä olin nuori ja naiivi ku halusin uskoa susta hyvää vaikka todellisuus oli ihan muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Jos soveltais sun tekstiä tosielämään, että jos nainen palstailee nii sen saa ampua hengiltä. Samantyylinen naristisen miehen päätelmä. Eli että jos miestä joskus loukkaa niin se ”ansaitsee tulla tapetuksi tai hakkeroiduksi tai vainotuksi” -tyyliin. Ei. Ei kukaan ansaitse tulla vainotuksi tai tapetuksi sen takia. Se on laitonta. Ymmärrätkö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      173
      2510
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      55
      2051
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1977
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      57
      1963
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1960
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      62
      1287
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      1003
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      938
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe