Minä ikävöin sua, pelkään keskustella sun kanssa kaksin, pelkään että olet vihainen, olethan sanonut ei..
Älä suutu en tehnyt ilmoitusta pahalla
27
614
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmeen ilmoitusta?
En saa tietoa yhtään mistään eikä kukaan tiedä missä oon. - Anonyymi
Mä en ole ilmoitusta tehnyt yhtään kestään paitsi pari vuotta sitten. Sekin oli pahoinpitely tapaus.
- Anonyymi
Eli voisit olla se yks mutta mä en ole se sun
- Anonyymi
Oletko kerännyt rohkeutta?
- Anonyymi
Irvileuka tehtailee taas nimettömiä? Tekee varmaa "hyvää" urapolulles. ;)
-banks - Anonyymi
Mikä ihme ilmoitus?
- Anonyymi
Mikä ilmoitus? Tuskin on vihainen. Ehkä hänkin haluaa keskustella.
- Anonyymi
Jos sulle on sanottu ei ,niin se on ei
Se ei ole mikään keskusteltava asia enää
Eikä ulkopuolisia tarvi sotkea mukaan . - Anonyymi
Tee ihan rauhassa perättömiä ilmoituksia kyl se karma kostaa
- Anonyymi
teeppä uus ilmootus :) keittelen kaffetta kun työ tuutte
- Anonyymi
#metoo rikosilmoitus.
- Anonyymi
huonon suhteen päättyminen on monesti hyvä asia pitkässä juoksussa
- Anonyymi
Ei huonoon suhteeseen kukaan järjellinen ihminen ryhdy.
- Anonyymi
Huonoja suhdetta ei ole kun valitsee itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoja suhdetta ei ole kun valitsee itse.
Suhde voi alkaa vain kun kummatkin ovat tehneet valinnan. Ketään ei voi vain poimia kumppanikseen, se on femakkodystopiaa.
- Anonyymi
lasten ja naapureitten kannalta. ilman rakkautta suhteessa kun ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Oikeaa rakkautta vaiko todellista rakkautta? Suhteessa ei myöskään ole mitään järkeä kun siinä ei enää ole aitoa rakastelua.
- Anonyymi
Ei multa. Eikä hän sellaista varmaan luulisikaan. Hänen kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaan nyt työkuvioita, ja sitä miten toinen työ vaikuttaa toiseen ja jopa mahdollisiin ilmoituksiin. Hiukan huolissani olen, mutta uskon että hän pitää järjen mukana. Itse seuraan vain sivusta ja toivon että vaihe olisi kohta ohi.
- Anonyymi
Aika epämääräinen kuvaus, miten toinen työnhakuttaa toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika epämääräinen kuvaus, miten toinen työnhakuttaa toiseen?
Säännöllinen palkkatyö on kullanarvoinen näinä aikoina.
- Anonyymi
Miksi tää kuulostaa siltä,
että joku on saanut pakit
ja kostoksi teki ”ilmoituksen”. - Anonyymi
Löysä mies lqskee naisen käsistään...
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Eli joku on kieltäytynyt antamasta sulle pimperoa, niin herne mennyt nenään. Sitten olet kostoksi tehnyt hänestä jonkun ilmoituksen.
- Anonyymi
Katkeruuttasi ja kostoksiko sen teit? Aikamoista🤔
- Anonyymi
En, minä olen tuntenut oloni tosi huonoksi..ap
- Anonyymi
En tilaa lehtiä, joten en lue ilmoituksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot18517535Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810071Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1316077Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463230Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.222929Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.302859"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita592721Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling872655- 1381910
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen441897