Hyvä niin joutivatkin mokomat
Kainuun perussuomalaiset lakkautetaan
49
471
Vastaukset
- Anonyymi
Uhka tai mahdollisuus jää nähtäväksi.
- Anonyymi
Väärin ymmärretty - ei Kainuun Perussuomalaisia lakkauteta, vain piirijärjestöt yhdistyvät. Paikallisesti toimivat yhdistykset säilyvät ennallaan ja liittyvät uuden super-piirin jäseniksi. Toivon, että toiminta tehostuu ja järkiintyy.
- Anonyymi
Puolue halusi, ettei Polvinen ole missään puoluetta koskevassa organisaatiossa johtoasemissa. Siksi piiri lakkautetaan, jolloin mitään johtotehtävää ei ole olemassa.
- Anonyymi
Siitä se soppa alkaakin -ei nämä sovi mihinkään yhteisöön, koska heidän pitää saada päättää itse, missä mennään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se soppa alkaakin -ei nämä sovi mihinkään yhteisöön, koska heidän pitää saada päättää itse, missä mennään?
Kansa haluaa sitä koska persut ovat yleensä oikeassa. Persuille "oma kansa ensin" ajattelu ei ole vahingollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolue halusi, ettei Polvinen ole missään puoluetta koskevassa organisaatiossa johtoasemissa. Siksi piiri lakkautetaan, jolloin mitään johtotehtävää ei ole olemassa.
Erikoinen näkökulma, mutta varsin todennäköinen syy seuloa Polvinen pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen näkökulma, mutta varsin todennäköinen syy seuloa Polvinen pihalle.
Kyllä jaksat tuota paskaa , seulottavia olisi kyllä harmaa parta tohtori joutaisi hevon kuuseen ja ne perskärpäset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa haluaa sitä koska persut ovat yleensä oikeassa. Persuille "oma kansa ensin" ajattelu ei ole vahingollista.
Ei vaan oma napa ensin muidta ei väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma napa ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei ajattele ensisijaisesti oman maan etua.
Kainuun perussuomalaisilla ei mene hyvin. Siitä on osoituksena piirin lakkauttaminen. Ei nousussa olevassa puolueessa piirejä lakkauteta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei ajattele ensisijaisesti oman maan etua.
Kainuun perussuomalaisilla ei mene hyvin. Siitä on osoituksena piirin lakkauttaminen. Ei nousussa olevassa puolueessa piirejä lakkauteta.Juuri niin
- Anonyymi
Polvinen, uskollisten eunukkiensa Kainuun persukeisari.
Divide et impera.- Anonyymi
Arvaappa kuka on uskollinen puutarhan ruusulle?
Tahi onko kun on vihitty omakin ruusunen…. - Anonyymi
Oliko hienoa kirjoittaa kielillä tuo lause: Hajota ja hallitse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hienoa kirjoittaa kielillä tuo lause: Hajota ja hallitse?
Mustalaisten tyylillä oikein kierrellen ja kaareellen ilmaistu.
- Anonyymi
Kyllä nyt kepuja, demareita ja kommareita pelottaa - Perussuomalaisista tulossa Oulun vaalipiirin mahtivoima kuudella (6 ) kansanedustajallaan eli vaalipiirin suurin. Pelko näillä vanhoilla puolueilla on aiheellinen ja siksi kirjoitellaan mitä sattuu.
- Anonyymi
Niinhä sinäkin kirjoitat
- Anonyymi
Viimeaikaisten galluppien perusteella tipahdetaan 2-3 edustajaan, jos hyvin käy. todennäköisin 1-2.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeaikaisten galluppien perusteella tipahdetaan 2-3 edustajaan, jos hyvin käy. todennäköisin 1-2.
Suurin duunaripuolue Perussuomalaiset jytkäyttää 2027 vaaleissa ja ottaa kepulta ja demareilta 2 paikkaa pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin duunaripuolue Perussuomalaiset jytkäyttää 2027 vaaleissa ja ottaa kepulta ja demareilta 2 paikkaa pois!
Pentti Kettuselta hyvä kirjoitus Kainarissa.
Tuskinpa mikään niistä toteutuu sillä on niin paljon pahaa saaneet aikaan. Kansalaisia/äänestäjiä ei varmasti kuulla jos kuullaan eivät kestä negatiivista palautetta silloin on lähtöpassit.
Näitä olisi pitänyt ajatella vuosia sitten eikä vaalien lähestyttyä. Äänien kalastelu ja livertely alkaa - mutta enää se ei tehoa kaiken julkisuuden negatiivisten riitojen ym..vuoksi . Äänestäjät muistavat hyvä niin.
P.Kettunen on yrittänyt kyllä , mutta aivan turhaa tämä kööri ei häntä hyväksy ja seula on hänet seulonut ihan julkisesti lehtikirjoituksilla (E.A.) toimesta mukanaan hännystelijä kaarti. Kuka tuohon enää lähtisi pöytä olisi pitänyt kokonaan putsata, että olisi mahdollisuuksia.
Sinne jäi kaksi sellaista, koiden läsnäolo aiheuttaa pahaa oloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa mikään niistä toteutuu sillä on niin paljon pahaa saaneet aikaan. Kansalaisia/äänestäjiä ei varmasti kuulla jos kuullaan eivät kestä negatiivista palautetta silloin on lähtöpassit.
Näitä olisi pitänyt ajatella vuosia sitten eikä vaalien lähestyttyä. Äänien kalastelu ja livertely alkaa - mutta enää se ei tehoa kaiken julkisuuden negatiivisten riitojen ym..vuoksi . Äänestäjät muistavat hyvä niin.
P.Kettunen on yrittänyt kyllä , mutta aivan turhaa tämä kööri ei häntä hyväksy ja seula on hänet seulonut ihan julkisesti lehtikirjoituksilla (E.A.) toimesta mukanaan hännystelijä kaarti. Kuka tuohon enää lähtisi pöytä olisi pitänyt kokonaan putsata, että olisi mahdollisuuksia.
Sinne jäi kaksi sellaista, koiden läsnäolo aiheuttaa pahaa oloa.Joiden…korjaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne jäi kaksi sellaista, koiden läsnäolo aiheuttaa pahaa oloa.Riidoista ei ole mainintaa missään muualla kuin sinun kirjoituksissasi. Olisiko aihetta tutkituttaa oma pääsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riidoista ei ole mainintaa missään muualla kuin sinun kirjoituksissasi. Olisiko aihetta tutkituttaa oma pääsi?
Kentältän kuuluupi ..härskit kirjoitukset ovat tulleet tutuiksi monile ja selän takana touhuilut jne..
Turha sinun on lässyttää perskärpäsenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla nolla tuloskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kentältän kuuluupi ..härskit kirjoitukset ovat tulleet tutuiksi monile ja selän takana touhuilut jne..
Turha sinun on lässyttää perskärpäsenä.Outoa on se, ettei kukaan persuystävistäni ole kuullut riidoista. Ovat aktiiveja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sinun on lässyttää perskärpäsenä.Missä me riidat on? Kerro kerro tietäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa on se, ettei kukaan persuystävistäni ole kuullut riidoista. Ovat aktiiveja.
Ei mitenkään outoa kuuluthan siihen kermaan , jotka osaavat näytellä. Minun persuystävät ja muutkin ovat hvällä kuulolla varustettuja js kuulleet oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään outoa kuuluthan siihen kermaan , jotka osaavat näytellä. Minun persuystävät ja muutkin ovat hvällä kuulolla varustettuja js kuulleet oikein hyvin.
Sun persuystävät kuten sinäkin olette niin herkkähipiäisiä ja teidän pitäisi pysyä pois politiikasta. Pentille on kyllä kuulo kovasti huonontunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun persuystävät kuten sinäkin olette niin herkkähipiäisiä ja teidän pitäisi pysyä pois politiikasta. Pentille on kyllä kuulo kovasti huonontunut.
Pentti on viisas ja kuulokin hyvä ikäisekseen kaikki pslaset kohdillaan. Tätä samaa ei voi sinusta sanoa.
Politiikassa on likaista peliä jopa sairasta varsinkin kajjaanissa. Niiden ei olisi pitänyt koskaan olla missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentti on viisas ja kuulokin hyvä ikäisekseen kaikki pslaset kohdillaan. Tätä samaa ei voi sinusta sanoa.
Politiikassa on likaista peliä jopa sairasta varsinkin kajjaanissa. Niiden ei olisi pitänyt koskaan olla missään.Mitä sinä minusta tiedät? Et mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riidoista ei ole mainintaa missään muualla kuin sinun kirjoituksissasi. Olisiko aihetta tutkituttaa oma pääsi?
Se pää pitäisi tutkituttaa siltä, joka törkeitä valheita on kirjoitellut sexi-jutuista ym..pitkä lista mitkä mikään ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me riidat on? Kerro kerro tietäjä.
Mitäpä tämä sanoo sinulle kerron tässä?
Viime alue-ja kuntavaalien aikaan sain puhelinsoiton Perussuomalaiselta henkilöltä.
Ensin hän puhui näistä vaaleista ja pyysi minua ehdokkaaksi josta kieltäydyin. Hän kovasti yritti minua houkutella mukaan kerroin syyt.
Seuraavaksi hän alkoi kertomaan , kuinka muutama tyyppi oli yrittänyt järjestää minun erottamista puolueesta! Todenneet näin , mikäli minua ei eroiteta erovat he itse. Eipä ole ”eronneet”.edelleenkin ovat kuvioissa mukana. On todella härskiä toimintaa selän takana enkä koskaan olisi tätä tiennyt ilman yhteydenottoa minuun. Olen kiitollinen , että persuista löytyy vielä tällaisia ihmisiä, jotka eivät hyväksy näin törkeitä yrityksiä suorastaan sairaita tempauksia.
Olin kuin puulla päähän lyöty, vaikka toisaalta ei ollut mikään ihme, olenhan joutunut jo aiemminkin härskien kirjoittelujen vuoksi tämän/näiden kohteeksi, jotka eivät täytä minkäänlaista totuuden siementä.
Mainitakseni tähän törkeään kirjoitteluun asiapaperiin
kuuluu näin …nimi ..ei ole koskaan ollut avustamasssa minun tiimissäni (ps) vain häiritsemässä” jne.
Jokainen tietää miten tämäkin ihan oikesti on?
Kuinka voikaan olla näin katkeroitunut, että valheet ja epärehellisyys on saanut näin valtavan otteen keinoja kaihtamatta? Elämäni ei ole näihin kaatunut entistä vahvempana eteenpäin ystävien tuki on ollut tärkeää ja sydäntä lämmittävää kiitos heille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tämä sanoo sinulle kerron tässä?
Viime alue-ja kuntavaalien aikaan sain puhelinsoiton Perussuomalaiselta henkilöltä.
Ensin hän puhui näistä vaaleista ja pyysi minua ehdokkaaksi josta kieltäydyin. Hän kovasti yritti minua houkutella mukaan kerroin syyt.
Seuraavaksi hän alkoi kertomaan , kuinka muutama tyyppi oli yrittänyt järjestää minun erottamista puolueesta! Todenneet näin , mikäli minua ei eroiteta erovat he itse. Eipä ole ”eronneet”.edelleenkin ovat kuvioissa mukana. On todella härskiä toimintaa selän takana enkä koskaan olisi tätä tiennyt ilman yhteydenottoa minuun. Olen kiitollinen , että persuista löytyy vielä tällaisia ihmisiä, jotka eivät hyväksy näin törkeitä yrityksiä suorastaan sairaita tempauksia.
Olin kuin puulla päähän lyöty, vaikka toisaalta ei ollut mikään ihme, olenhan joutunut jo aiemminkin härskien kirjoittelujen vuoksi tämän/näiden kohteeksi, jotka eivät täytä minkäänlaista totuuden siementä.
Mainitakseni tähän törkeään kirjoitteluun asiapaperiin
kuuluu näin …nimi ..ei ole koskaan ollut avustamasssa minun tiimissäni (ps) vain häiritsemässä” jne.
Jokainen tietää miten tämäkin ihan oikesti on?
Kuinka voikaan olla näin katkeroitunut, että valheet ja epärehellisyys on saanut näin valtavan otteen keinoja kaihtamatta? Elämäni ei ole näihin kaatunut entistä vahvempana eteenpäin ystävien tuki on ollut tärkeää ja sydäntä lämmittävää kiitos heille.Eli riitoja ei oikeasti olekaan, vaan kaikki on mielikuvituksesi tuotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli riitoja ei oikeasti olekaan, vaan kaikki on mielikuvituksesi tuotetta.
Sinä älä saivartele tässä ei ole mielikuvituksella mitään tekemistä. Toisin kuin mustaa valkoisella kirjoitukset ovat sairaan mielen mielikuvituksia ja törkeitä kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä älä saivartele tässä ei ole mielikuvituksella mitään tekemistä. Toisin kuin mustaa valkoisella kirjoitukset ovat sairaan mielen mielikuvituksia ja törkeitä kirjoituksia.
Juu, on on mustaa valkoisella. Mutta missä ne riidat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, on on mustaa valkoisella. Mutta missä ne riidat?
Juuri näitähän ne ovat riitelevät ja levittelee Kainuun ulkopuolellekkin paskaa..hakkerilla uhkailut soittamalla eräälle Nivalaan kuinka voit puolustaa rikollista jne…
Tömä soittaja on Pyhäjärveltä sama henkilö, joka näitä uhkaus viestejään lähetteli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näitähän ne ovat riitelevät ja levittelee Kainuun ulkopuolellekkin paskaa..hakkerilla uhkailut soittamalla eräälle Nivalaan kuinka voit puolustaa rikollista jne…
Tömä soittaja on Pyhäjärveltä sama henkilö, joka näitä uhkaus viestejään lähetteli.Onko Nivala Kainuuta? Tai Pyhäjärvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä minusta tiedät? Et mitään.
Yllättävän paljonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Nivala Kainuuta? Tai Pyhäjärvi
Eivät ole Kainuuta eikös molemmat ole Pohjois-Pohjanmaata?
- Anonyymi
Taitaa puolue olla konkurssin partaalla.
- Anonyymi
keskenään rähisevä puliukkosakki
- Anonyymi
Elä nyt ne on omasta mielestään parhaimmistoa selän kun käännät asiat onkin toisin.
- Anonyymi
Perussuomalaiset on SUURIN duunaripuolue.
- Anonyymi
Lässyn lässyn, koetahan opetella ulkoa joku uusi slogani vai eikö kyvyt riitä, hah hah. Aamulla lapionvarteen ja herroille pokkuroimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässyn, koetahan opetella ulkoa joku uusi slogani vai eikö kyvyt riitä, hah hah. Aamulla lapionvarteen ja herroille pokkuroimaan.
No sehän on fakta että perussuomalaiset on suurin duunaripuolue ja myös lapiomiehen paras puolustaja. Punikkipuolueet eivät välitä tavallisesta lapiomiehistä vaan haluavat haittamamuja ja niiden hyysäämistä.
- Anonyymi
Kuulin varmalta taholta että Kajaanissa on Suomen parhaimmat perussuomalaiset.
- Anonyymi
Kuulossasi on vikaa pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulossasi on vikaa pahasti.
Nyt olisi aika "vaikuttaa". Toisinsanoen puhdistaa vaikku korvista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olisi aika "vaikuttaa". Toisinsanoen puhdistaa vaikku korvista...
Juuri niin ja kieli, pää ja aivot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204