Välillä tuntuu että pitäisi

Anonyymi-ap

...antaa periksi.

Mutta sinä et elä niinkuin minä haluan.
Kaikki on väärin.

Voisin aloittaa suhteen haukkumalla muutamia elämänvalintojasi.

27

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei hätää, saan ADHD lääkityksen ens vuoden puolel ehk.

• Anonyymi

Sekin sopii, usein valintojen takana voi olla ymmärrettävä syy?

• Anonyymi

Ai niinkuin löyhä moraali ja itsekkyys?
        Hedonismi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinkuin löyhä moraali ja itsekkyys?
        Hedonismi?

Moraaliini on oikein hyvällä tasolla. Kiitos vain. Ymmärrän kuitenkin myös muun tärkeän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moraaliini on oikein hyvällä tasolla. Kiitos vain. Ymmärrän kuitenkin myös muun tärkeän.

Uskon sen että ymmärrät kyllä.

Voihan se olla, että olet oppinut jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon sen että ymmärrät kyllä.

Voihan se olla, että olet oppinut jo.

Joo olen oppinut kuten varmaan tiedät ja vastaan kuin hänelle.

• Anonyymi

Haluatko avata nistä kiikastaa?

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Joo löytyisi kanssa useampi. Mut fiksu ei niitä tänne latele ihan kaikkia ainakasn.

• Anonyymi

En elä niin. Sitä juuri oli tässä yrittänyt kertoa. Elämänvalintani ovat yhtä kuin minä. Sinä pidät minusta vain jostain pinnasta ja kuvittelet että voisin olla muuten erilainen. En voisi.
      n>m

• Anonyymi

Eikö kannattaisi vain suosiolla etsiä mieluisampi.

• Anonyymi

Ne ei tule uniin kummittelemaan.

• Anonyymi

Ensinnäkin ei kannata kiduttaa itseään kuvittelemalla toisesta asioita ennakkoon, pahaakin, ja pahimmassa tapauksessa kuuntelemalla juorukelloja. Juorut ovat aina epämääräisellä motiivilla höystetty. Ainoastaan tutustumalla kosketusetäisyydellä, voi oikeasti oppia tuntemaan toisen.

• Anonyymi

Minä en tarvitse juoruja näkemiseen, enkä tietämisen.

Älä yritä syöttää minulle samaa pajunköyttä minkä muut nielevät kiltisti. Minä näen sinut kyllä, paljon hyvää ja jaloakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä syöttää minulle samaa pajunköyttä minkä muut nielevät kiltisti. Minä näen sinut kyllä, paljon hyvää ja jaloakin.

Tietenkään tietämättä kenen kanssa keskustelen. Minua harmittaa ihmisten tyhmyys ja kylmyys. Minustakin on ollut liikkeellä aivan vääriä juoruja, jotka eivät pidä ollenkaan paikkaansa. Olen huomannut sen käytännön elämässä, enkä todellakaan ole tykännyt nähdä tai kokea sellaista suhtautumista, millaiseksi minua luullaan.

• Anonyymi

Juoruajat vaistoavat usein sen, mitä utelija haluaa kuulla. Että tuo on mustasukkainen, testaan olisko tämänsuuntainen mutu-juoru herkullinen. Voimakas reaktio palkitsee ja antaa sytykettä, tulee liioiteltua ja suorastaan valehdeltua. " ihan luottamuksella"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä sinä olet nähnyt? Ystävällisiä hymyjä, yhdessä naurua, ehkä jopa halauksen? Jos näkisit vieraan ihmisen samassa tilanteessa, tulkitsisit toisin. Mutta sinun on pidettävä toisesta tämä paha ajatus. Se ruokkii sinussa jotain. Et kestäisi ajatusta että olet ollut koko ajan väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoruajat vaistoavat usein sen, mitä utelija haluaa kuulla. Että tuo on mustasukkainen, testaan olisko tämänsuuntainen mutu-juoru herkullinen. Voimakas reaktio palkitsee ja antaa sytykettä, tulee liioiteltua ja suorastaan valehdeltua. " ihan luottamuksella"

Joskus juoruajalla on omat lehmä ojassa. Halutaan saada aikaan epäluottamusta ja hyötyä siitä itse, tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Olet määräilevä ja aggressiivinen nainen? No ei kiitos en olisi onnellinen semmoisessa suhteessa.

• Anonyymi

Tämä tuskin oli sulle?

• Anonyymi

Pitäisikö vain laittaa viestiä ja olla ihmiseen yhteydessä?

• Anonyymi

Siis jonkun toisen pitäisi elää niin kuin sinä haluat? Tiedätkö kuinka väärältä tuo kuulostaa? Kannattaisiko etsiä sellainen jota ei tarvitse yrittää muuttaa?

• Anonyymi

Miksi haluat olla jonkun kanssa, joka haluaa elää erilaista elämää kuin sinä?

Sillä, että yrität muokata hänet haluamasi kaltaiseksi, aiheutat ainoastaan vihaa ja surua. Tiedän kokemuksesta sillä miua on yritetty muokata jo vuosia hetkessä eläjäksi, jota ei kiinnsotaisi työ vaan peklkkä oleminen ja notkuminen. Toisaalta, jos edes mainitsen haaveilavani matkustamisesta niin asenne on, että muuta pois Suomesta, jos ei kelpaa. Kiinny paikkaan. No en kiinny. joka kerta, kun sosiaaliset ympyrät ovat hajautuneet ystävien muutettua opintojen ja/tai työn perässä muualle, ei minullakaan ole ollut syytä jäädä kyseiseen kaupunkiin.

Etsi joku, joka elää nin kuin sinä haluat hänen elävän, ja jätä kiusaaminenj a muokkaaminen sekä päästä vapaaksi hänet, joka ei halua elää sinun toiveidesi mukaan.

• Anonyymi

Minähän olen taiteilijasielu eikä määräykset miellytä. Toki oluen kulutusta voisi vähentää.

• Anonyymi

Miehelle ilmeisesti?

• Anonyymi

Ajattelen täysin samoin joistain

• Anonyymi

Sana on vapaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7813
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4698
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4311
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      44
      2516
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      92
      1371
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      39
      1178
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      33
      1164
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1130
    9. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      166
      1060
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      62
      1038
    Aihe