Mitenkäs sitten kun kumpikin arastelee? Sama miten kauniisti katson sitä miestä (tahattomasti tulee sydämestä) niin ei se usko. Toisaalta ymmärrän ikäeron vuoksi myös, mutta miten voi olla niin vaikeeta ymmärtää ja uskoa 😌
Ihan ilmiselvää!
Tässä tarttis nyt ulkopuolisen apua. Ihan hukkaan menee näidenkin kahden välinen hillitön himo.
Ei mulla muuta.
Kaksi toisiinsa ihastunutta
85
885
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöstä hellyysenergiaa ei saa päästää hukkaan!nyt pitää toimia!
- Anonyymi
Minulla olisi miehelle paljon kerrottavaa.
/Ap - Anonyymi
Totta. Se menee ohi, eikä sitä takaisin saa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä - Anonyymi
Eihän se hukkaan toki mene. Kotona tumppu viuhuu ahkeraan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olisi miehelle paljon kerrottavaa.
/ApAi, et ole vielä saanut talvirenkaita alle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Viuhuu ✋ täällä naisellakin. Ihania mielikuvia.🫦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, et ole vielä saanut talvirenkaita alle :)
Haha. Vähä syvällisempää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Viuhuu ✋ täällä naisellakin. Ihania mielikuvia.🫦
Mä voisin tumputtaa sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin tumputtaa sulle
Et edes tiiä kuka oon 🤔😉
- Anonyymi
Kaikkien äänekkäimpien seasta toisemme löydettiin. Me ollaan vaatimattomia ja ahkeria. Nyt vaan pitäs sitä ujoutta karsia. Numeron vaihto on ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Mitä sillä numerolla, jos ei uskalla palaveerata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sitä uskaltaa vapaa-ajalla ainakin. Tiedän, olen vähän hölmö! Käyttäydyn ihan ristiriitaisesti, vaikka voitaisiin puhua mistä vaan vaikka töihin liittyvistä asioista, mut ei! En saa suutani auki! Äähgg!
/Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää jonkun ulkopuolisen toimia sanansaattajana jos ei muuten onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää jonkun ulkopuolisen toimia sanansaattajana jos ei muuten onnistu.
No ajattelin, että se oli testi, että uppoonko toisen "flirttiin" tai vthuilua.
Voi minua, pikkusen pitkät piuhat. Sori siitä.
No, mitäs nyt sitten? Laita höpö viestiä suoraan, en minä sinua syö 🫂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ajattelin, että se oli testi, että uppoonko toisen "flirttiin" tai vthuilua.
Voi minua, pikkusen pitkät piuhat. Sori siitä.
No, mitäs nyt sitten? Laita höpö viestiä suoraan, en minä sinua syö 🫂Nonni. Raha puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni. Raha puhuu.
Kuinka tämä tällainen tuli nyt esiin tämän aapeen eli palstasedän monologissa? Morjens taas
- Anonyymi
jos kummalldkin juottaa pullon viinaa olisvstparhaatystäväten juo viinaa mutts se ujo jolle maittas
- Anonyymi
Naisesta en ota mitään selvää. Itse niin rakastunut, että muutkin varmaan ovat huomanneet.
- Anonyymi
Eikä katse oo mulle vihree valo vaan se, että juttelee
- Anonyymi
Taisit myöhästyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit myöhästyä.
Niin voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit myöhästyä.
Ai miten niinmyöhästyi? Huomenna on päivä uus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei mua ees moikkaa nykysin 😅😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kaikki myöhästy, mutta jotkut kyllä. Älä sinä ainakaan jää ainakaa pelailemaan ja leikkimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kaikki myöhästy, mutta jotkut kyllä. Älä sinä ainakaan jää ainakaa pelailemaan ja leikkimään.
Tai siis hän, rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä katse oo mulle vihree valo vaan se, että juttelee
Olen niin hölmö! Olen ihan rakastunut myös. Kissa vei kieleni. Vielä ei ole liian myöhäistä..
/Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kunhan vatsatauti ei yllätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin hölmö! Olen ihan rakastunut myös. Kissa vei kieleni. Vielä ei ole liian myöhäistä..
/ApPistät viestin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistät viestin
Mese
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyl moikkaan.. en toki joka kerta mut koska hän on ujo niin ei aina uskalla katsoa silmiin ja sanoa mitään itsekään. Että niin!
Kyllä, olen aistinut kyllä miten tämä on huomattu.. ja se on söpöö. Kunhan nyt vaan saataisi niskasta kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen syy ei ole aika, vaan muut tapahtumat.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luovuta helpolla.
/Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOk..no höh :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok..no höh :(
Kohtelitno sinä häntä hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyl moikkaan.. en toki joka kerta mut koska hän on ujo niin ei aina uskalla katsoa silmiin ja sanoa mitään itsekään. Että niin!
Kyllä, olen aistinut kyllä miten tämä on huomattu.. ja se on söpöö. Kunhan nyt vaan saataisi niskasta kiinni.Rakastan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua.
No niin huomenna sitten edistyy asiat! Luvattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, olen aistinut kyllä miten tämä on huomattu.. ja se on söpöö. Kunhan nyt vaan saataisi niskasta kiinni.Sä oot niin korvaamaton aarre. En vain aina pysty itsekään moikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot niin korvaamaton aarre. En vain aina pysty itsekään moikata.
Moikkaat nyt vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEli? Tein jotain? Oli se yks juttu, mutta mistä oisin voinu tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaVoi olla.. mutta tämä ei ole aloittajan juttu sitten!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla.. mutta tämä ei ole aloittajan juttu sitten!!
No mihin aikaan suunnilleen voitas moikata? Kyl sä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin aikaan suunnilleen voitas moikata? Kyl sä tiedät.
No vaikka siinä puoli kolme. Vetäytyä jonnekin sivumpaan.
Tänäänkin oli siihen mahdollisuus, mutta kun oli taas aivotkin jäässä kuten vesikin. Muutenhan se moikkaaminen perustuu vaan sattumaan. Huomenta ☀️ päivää jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin oli siihen mahdollisuus, mutta kun oli taas aivotkin jäässä kuten vesikin. Muutenhan se moikkaaminen perustuu vaan sattumaan. Huomenta ☀️ päivää jne.Varmaan ohi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ohi :D
Varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin oli siihen mahdollisuus, mutta kun oli taas aivotkin jäässä kuten vesikin. Muutenhan se moikkaaminen perustuu vaan sattumaan. Huomenta ☀️ päivää jne.🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies Sivusta vastaa, että erään kanssa haluaisin asioiden edistyvän huomenna! ❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei 😐 Sano sitte ku on minun vuoro ottaa ässä hihasta. Sulla kai täyskäsi, käsi täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mese
Volvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo
Huomenta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei 😐 Sano sitte ku on minun vuoro ottaa ässä hihasta. Sulla kai täyskäsi, käsi täynnä.
Homma hanskassa ja hanskat vielä tallessa.. *laulelee*
Älä tipu 🫡❤️🔥🦺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEi ehi,ku pitää huomioia muita läheitä on se rahamies ja se raikulipoika, joita pittää pitää lämpösinä myös. Ku mul ei yks riitä, oon niin kaunis, et naapurkii haluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luovuta helpolla.
/ApKoska tuut taas maksalaatikkolounaalle? Orkuttelu on ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tuut taas maksalaatikkolounaalle? Orkuttelu on ihanaa
No onnistuko tänään ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo
No tuo Volvo oli kyllä täys ylläri 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edisty kun rupesi vältteleen:(
- Anonyymi
Jaahas.! Sellasta sitte antaa olla ei minulle. Vika kerta täällä
- Anonyymi
Kaunis viesti!!! Usein sen ymmärtää jokainen oikein jos toinen katsoo ystävällisesti ja hymyillen silmiin, se kertoo paljon mutta sen pienen askeleen ottaminen on joskus työläin. Rakkauteen uskominen on usein koetuksella vaikka ne pienet eleet ja hymyt muuta kertovat, ehkä se hillitön himo ja arkuus on huono yhdistelmä. Täytyisi ajautua kahden kesken autiolle saarelle, jossa kookospalmulehti majassa arki olisi käsivarren mitan päässä eloa, yöt lämpöä hakien toisessa kiinni ilman hillitöntä halua, vain ainoastaan ihmisen läheisyyttä ja turvallista lämpöä. Rakkaus kyllä löytää luoksenne, yleensä tahattomasti tapahtuu elämän kauneimmat asiat.
https://www.youtube.com/watch?v=D-S8wyISZT8&list=RDSVy7NHfO8TA&index=4 - Anonyymi
Okei no jos vähän kerron.. Mulla on huonoja kokemuksia jonkun ajan takaa juuri tämmöisestä. Okei joo oli töissä ihastuminen, mutta se ei kylläkään ollut näin voimakasta.
- Anonyymi
Ja tämä aloittajalta.
Olen saanut pakkeja elämässäni..
- Anonyymi
Aikuisetkin taantuvat ihastuessaan teiniksi.. myönnän
- Anonyymi
Tietääkö ne teinit, mitä aiheuttivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö ne teinit, mitä aiheuttivat?
Sivusta siis
- Anonyymi
Ihana ❤️❤️
- Anonyymi
Sinun olisi kai noustava alhaisten himojesi yläpuolelle että tuo ilmentyisi jonain elämää suurempana. Syvä rakkaus on aina tyydyttämätöntä , jalojen sydänten kirottua helvettiä, mutta rakkaus, joka heijastuu täydellisimmillään takaisin haluamansa sielusta, muodostaa siivet nostamaan arkisen itsen yläpuolelle ja tekee sellaiseksi kuin voisi olla.
- Anonyymi
Jaaha. Uskovaista juttua taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Uskovaista juttua taas
Tämä osuus kuuluu ihan kiinteästi naisena esiintyvän aloittajan sessuaaliterveyteen. Tätäkin sitten populeerasit
- Anonyymi
Vähän tsemppiä sieltä kauneimman puolelta pyydän ja uskallusta kyllä täältäkin löytyy mutta on sivutuulta kovaakin. Jos tilanne olisi normaali tilanne olisi jo hallinnassa. Pahan ilman ja tunnetason kiusaaja riehuu liikaa taustalla. Tapaaminen ja keskustelu avaa kaiken sen tiedän
- Anonyymi
Mikäs tää pahan ilman kiusaaja on?:o tai kuka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi on tiedossa!
- Anonyymi
Sitä kannattaa tarkistaa se oma tontti myös, että onko sortunut itse samaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotatko oikeasti, että tämä aloittajasetä vuotaa pirtaas sopivan nimen tms?🤦♀️
- Anonyymi
Mielikuvitus laukkaa. Odotas kun saan sen kruununhaan kämpän remontin valmiiksi. Kuka on oven takana maksalaatikkopurnukan kanssa? Himokasta joulua teille köyhille vain.
- Anonyymi
Ollaan kyllä toivottomia. 🙄😂 Kumpikin ihan jäässä ja pyörä pyörii mutta sanat ei tule.
- Anonyymi
Tämä itsestäsi kirjoittelu kolmannessa persoonassa on varmasti kovin koukuttavaa sekä sinun itsesi, että lukijoiden mielestä palstasetä, mutta. T naiselta myötähäpeät kaikille blaastaajille
- Anonyymi
Älä kirjoita. Sillä hoituu
- Anonyymi
Tää on jonkun ulkopuolisen kirjottama trollausviesti nuoremmalle miehelle😂. Eikö niin? Semmoselle ujolle.
- Anonyymi
Ei vaan vanhemmalle miehelle on. 🙄Miten vaikea se on uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vanhemmalle miehelle on. 🙄Miten vaikea se on uskoa.
Ei se meinaa että vanhempi mies ei vois olla ujo ja toivoton tapaus. Blergh
- Anonyymi
Pankaa
- Anonyymi
Mee ittu itte p*nee, jos noin paljon kiinnostaa 😂
- Anonyymi
Ei kerkiä ku lähti jo.
- Anonyymi
Vituikshan tää menee... :( usko koetuksella
/ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2103607Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143439Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä872586Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman102182Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling532097Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.101914Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue411717- 901591
- 721163
- 741160