Ensinnäkin se, ettet usko selvänäköisyyteeni.
Toiseksi se, että pidät minua sen lisäksi yhtä tyhmänä kuin muitakin naisia
Kolmanneksi nämä kirjoituksesi täällä, koska nuo kaksi edellistä toteutuvat.
Neljänneksi ei tule muuta mieleen.
Minua eniten loukanneet asiat
47
566
Vastaukset
- Anonyymi
Sivusta. Jos pitäisi yhtä tyhmänä kuin muut, et olisi tyhmä.
- Anonyymi
😄😄😄
- Anonyymi
En usko selväpäisyyteesi.
- Anonyymi
Sinulle paremmin sopisi lause: en usko.
Usko, toivo ja rakkaus, niillä maailma lepää.
- Anonyymi
Selvänäkö on huuhaata. Kukaan järkevä ei usko siihen.
- Anonyymi
Ja vaikka olisikin totta niin on epäeettistä mennä kertomaan kenellekään selvänäkemyksiään ellei hän pyydä katselmusta.
Tavoitelkoon kukakin itä haluaa, mutta imo selvänäköisyys- ja aistisuus olisi yksi suurimmista kirouksista ja taakoista, jonka riesakseen voi saada. - Anonyymi
Niinkö?
Sinulla on kynä ja pieni lehtiö, johon suunnittelet ...tapahtumaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
Sinulla on kynä ja pieni lehtiö, johon suunnittelet ...tapahtumaa.Vikaan meni. Jos haluat ehdoin tahdoin rikkoa rajoja joita on laitettu katsomiselle ja kenen elämään kurkkaat ilman lupaa, niin muista, että seurauksena saattaa olla takaisin litsari, joka saattaa tuntua fyysiselle tasolla saakka. Terveisin: Kokemusta on. Ei kannata vilkuilla luvatta - ei vaikka olisi hyvissäkin aikeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisikin totta niin on epäeettistä mennä kertomaan kenellekään selvänäkemyksiään ellei hän pyydä katselmusta.
Tavoitelkoon kukakin itä haluaa, mutta imo selvänäköisyys- ja aistisuus olisi yksi suurimmista kirouksista ja taakoista, jonka riesakseen voi saada.Kyllä, näin on.
Allekirjoitan tuon kaiken, lähelle tulevaa ihmistä on silti vaikea olla näkemättä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikaan meni. Jos haluat ehdoin tahdoin rikkoa rajoja joita on laitettu katsomiselle ja kenen elämään kurkkaat ilman lupaa, niin muista, että seurauksena saattaa olla takaisin litsari, joka saattaa tuntua fyysiselle tasolla saakka. Terveisin: Kokemusta on. Ei kannata vilkuilla luvatta - ei vaikka olisi hyvissäkin aikeissa.
Mitähän sinullekin sanoisi?
Tuskin mitään koska et oppisi siitä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinullekin sanoisi?
Tuskin mitään koska et oppisi siitä mitään.Kerropa mikä on se suuri oppi, joka nyt tulisi oppia?
Mitä taasen selvänäköisyyteen ja ennenäkyihin yms. tulee, niin mielestäni ainoa perustelu kertoa näystä on, jos voi estää onnettomuuden tms. kaikki muu on sekaantumista valintoihin ja ihmissuhteisiin, joihin ei olisi oikeutta puuttua.
Henkilökohtaisesti inhoan kaikenlaisia ennakkovihjeitä ja ennemerkkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavoitelkoon kukakin itä haluaa, mutta imo selvänäköisyys- ja aistisuus olisi yksi suurimmista kirouksista ja taakoista, jonka riesakseen voi saada.Ei ole kirous vaan lahja, kunhan sen kanssa oppii elämään. Kun aistit alkaa avautumaan, menee siinä tietty aika sopeutua. Onhan siitä hyötyä, kun näet kaiken läpi. Ihmistenkin. Tiedät mitä vedät puoleesi ja mitä et päästä enää energioihisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kirous vaan lahja, kunhan sen kanssa oppii elämään. Kun aistit alkaa avautumaan, menee siinä tietty aika sopeutua. Onhan siitä hyötyä, kun näet kaiken läpi. Ihmistenkin. Tiedät mitä vedät puoleesi ja mitä et päästä enää energioihisi.
Olemma tässä eri linjoilla. En ole koskaan halunnut selväaistisuuden tai ennustamisen kykyjä. Ne ainoastaan pilaavat elämän ja vievät ilon kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kirous vaan lahja, kunhan sen kanssa oppii elämään. Kun aistit alkaa avautumaan, menee siinä tietty aika sopeutua. Onhan siitä hyötyä, kun näet kaiken läpi. Ihmistenkin. Tiedät mitä vedät puoleesi ja mitä et päästä enää energioihisi.
Yäk
- Anonyymi
Surullista ettei sinulla ole sitä taitoa. Toisaalta ymmärrän että on pelottavaa kun joku lukee sinua kuin avointa kirjaa ja tietää asioita mitä ei kuuluisi tietää. Minä näen sinun lävitsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista ettei sinulla ole sitä taitoa. Toisaalta ymmärrän että on pelottavaa kun joku lukee sinua kuin avointa kirjaa ja tietää asioita mitä ei kuuluisi tietää. Minä näen sinun lävitsesi.
Kokemukseni mukaan he, jotka ovat antaneet ymmärtää näkevänsä ja lukevansa kuin avointa kirjaa, ovet olleet täysinmetsässä näkemystensä ja lukemisiensa osalta.
Ei se ei ole pelottavaa vaan itsevaltaista, itserakasta ja ilman lupaa rajojen ylittämistä.
En shuolisi yhtäkän tarothaahkaa tai mukamas-ennustajaa elämääni. Puhumattakaan enteilijöistä ja merkkien antajista. Johdatukset ja muut vastaavat ovat lähinnä perseestä ja heidän tarkoituksensa on ainoastaan yrittää nujartaa ja saada tekemään heidän mielikseen.
- Anonyymi
Jos olet selvänäköinen niin tiedät jo kaiken ja ymmärrät mennä eteenpäin sekä lopettaa tänne tilittämisen. Selvänäköinen ymmärtäisi aloituksen kirjoittamisen olevan täysin turha ja väärä tapa. Ei, en aio kirjoittaa enempää. Selvänäköisenä ymmärrät miksi.
- Anonyymi
Selvä näköisenä kuulen kun jollakulla on ikävä.
- Anonyymi
Miten tyhmiä jotkut voivatkin olla, muka selvänäköinen heh, heh.
- Anonyymi
Ei hän vaikuta ymmärtävän vaan ainoastaan kiillottelevan itserakkauttaan. Eipä sinänsä väliä, koska kyseessä on ilmeisesti nainen sävystä päätellen eikä minulla näin ollen ole vaaraa, että joutuisin hänen kohteekseen rakkauden osalta.
- Anonyymi
Stalkkeri asialla. Mitä muuta haluat.
- Anonyymi
Olet tyhmä.
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Miten joku mies voi pitää naista tai naisia tyhmänä?
Minä miehenä kun en itsekään ole mikään penaalin terävin kynä, oon vain tällainen tavallinen. - Anonyymi
Minuakin on loukannut useat asiat sinun toiminnassa.
- Anonyymi
Se on kuulkaa todella järkyttävä kokemus, kun joku seuraa elämääsi, eikä ymmärrä sitä, että se on rangaistavaa toimintaa!
- Anonyymi
Tiedän kyllä, ja sitä kesti pitkään.
- Anonyymi
On mullakin selvänäköisyyttä, etenkin silmälasit päässä. Humalanäkö sen sijaan tekee joskus tepposet.
- Anonyymi
Olen nähnyt enteitä vuosien päähän...
- Anonyymi
Lopeta heti
- Anonyymi
Otat vaan ittes vähän turhan vakavasti ja asetut muiden yläpuolelle. Siksi kai oot täällä jumissakin
- Anonyymi
Kunhan ymmärtäisi sen, ettei hänen toimintansa ole koskaan ollut oikeutettua! Yhtäkään ihmistä ei saa kohdella niin kuin minua kohdeltiin ja aiheutettiin traumasoituminen, joka vei todella huonoon kuntoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ymmärtäisi sen, ettei hänen toimintansa ole koskaan ollut oikeutettua! Yhtäkään ihmistä ei saa kohdella niin kuin minua kohdeltiin ja aiheutettiin traumasoituminen, joka vei todella huonoon kuntoon!
Jos vaikka lopetat nuo selvännäkö höpinäsi ja näet ihmiset sellaisina, kuin he ovat omien käsitystesi sijaan, niin todennäköisesti helpottaa.
- Anonyymi
Suc Vuc oasen , parabellum...
- Anonyymi
On vaikea kuvitella, että kukaan loukkaantuisi siitä, jos joku ei usko hänen selvänäköisyyteensä.
Siihen uskominen ei ole tyypillistä tässä ajassa ja tässä kulttuurissa. Pikemminkin sanoisin, että jos joku selvänäköisyyttä pitää todellisena ilmiönä, hänellä täytyy olla painavat perusteet siihen.
Itse uskon ilmiöön, koska olen niin monesti pystynyt käyttämään sitä hyödykseni omassa elämässäni. En tee muille tulkintoja siten, että se olisi mitään liiketoimintaa tai muutenkaan julkista. Autan tietysti niitä, jotka apua pyytävät.
Suoraan sanoen en varmaan itsekään uskoisi selvänäköisyyteen, ellei minulla olisi sitä kykyä. 😃 En siis voisi pyytää tai edes toivoa muita uskomaan siihen. Siinä ei olisi mitään järkeä. Miksi siis kukaan loukkaantuisi sellaisesta? Loukkaantuminen tuollaisesta olisi sellaisen hieman vähemmän kehittyneen sielun reaktio.
🕉️- Anonyymi
Erikseen ovatkin nämä "näen lävitsesi"-näkijät, joiden ainoa tarkoitus on korostaa omaa arvoaan ymmärtämättä etteivät henkimaailmantouhut ja selvänäkeminen ole jokaiselle tavoiteltava tai toivottava kyky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikseen ovatkin nämä "näen lävitsesi"-näkijät, joiden ainoa tarkoitus on korostaa omaa arvoaan ymmärtämättä etteivät henkimaailmantouhut ja selvänäkeminen ole jokaiselle tavoiteltava tai toivottava kyky.
Asiassa on eri asteita. Itsensä korostaminen ei ole yhtä hyväntahtoista kuin puhdas auttaminen.
Mutta henkisillä kyvyillä voi tietyllä tapaa myös "käydä sotaa", ja niin tehdäänkin jonkin verran. Nämä tahot ovat visusti piilossa.
Kaikki on siis hyvin suhteellista.
🕉️
- Anonyymi
Kaikkea ei välttämättä voi nähdä selvänäkijänä tai muutenkaan.
Voi nähdä vain ne, mitkä annetaan nähdä. Muuten niihin ei pysty edes katsomaan.- Anonyymi
Totta.
Tuon lisäksi on huomioitava ihmisten vapaa tahto. Jokainen tekee valintoja, jotka voivat muuttaa heidän tulevaisuuttaan radikaalistikin. Jossain kohtaa elämässä voi olla voimakas potentiaali moniin eri suuntiin, mutta oma tai toisen tärkeä valinta voi aktivoida niistä vain yhden, joka sulkee muut pois. Silloin potentiaalin vaiheessa "näkyy" yleensä pelkkää tyhjää, eli näkijä on samalla viivalla muiden kuolevaisten kanssa. 😄
🕉️ - Anonyymi
On käsittämätöntä, että asioihini ja valintoihini yritetään nähdä vaikka olen kiletänyt. Lisäksii vielä ohjeistaa kehen tulisi rakastua tai kenen kanssa ystävystyä työstä puhumattakaan. Etenkin, kun en ole pyytänyt opastusta näkijöiltä tai henksienpolun kulkijoilta.
Eipä sillä, ei minun tarvitse heidän opastuksiaan noudattaa, mutta jatkuva asetetun rajan ja henkilökohtaisen tilan härkkiminen on mielestäni kaukana henkisyyden opeista tai vapaan tahdon kunnioittamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On käsittämätöntä, että asioihini ja valintoihini yritetään nähdä vaikka olen kiletänyt. Lisäksii vielä ohjeistaa kehen tulisi rakastua tai kenen kanssa ystävystyä työstä puhumattakaan. Etenkin, kun en ole pyytänyt opastusta näkijöiltä tai henksienpolun kulkijoilta.
Eipä sillä, ei minun tarvitse heidän opastuksiaan noudattaa, mutta jatkuva asetetun rajan ja henkilökohtaisen tilan härkkiminen on mielestäni kaukana henkisyyden opeista tai vapaan tahdon kunnioittamisesta.Tuo on kontrollointia. Kannattaa katkaista siteet noin toimiviin ihmisiin.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä, ei minun tarvitse heidän opastuksiaan noudattaa, mutta jatkuva asetetun rajan ja henkilökohtaisen tilan härkkiminen on mielestäni kaukana henkisyyden opeista tai vapaan tahdon kunnioittamisesta.Tuota on minullekin tehty monissa sosiaalisissa piireissä. On hengästyttävän röyhkeää ajaa porukalla suhteisiin ihmisten kanssa jotka ovat täysin sopimattomia toiselle. Ihan kuin elettäisiin jossain vanhanajan kulttuurissa jossa esim. puolisovalinta oli koko kylän asia. Eikö ihmisillä ole enää omaa elämää? Mihin on kadonnut moninaisuuden kunnioitus ja terve ymmärrys siitä ettei mene sekaantumaan asioihin joita ei ymmärrä. Hävytöntä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Tuon lisäksi on huomioitava ihmisten vapaa tahto. Jokainen tekee valintoja, jotka voivat muuttaa heidän tulevaisuuttaan radikaalistikin. Jossain kohtaa elämässä voi olla voimakas potentiaali moniin eri suuntiin, mutta oma tai toisen tärkeä valinta voi aktivoida niistä vain yhden, joka sulkee muut pois. Silloin potentiaalin vaiheessa "näkyy" yleensä pelkkää tyhjää, eli näkijä on samalla viivalla muiden kuolevaisten kanssa. 😄
🕉️Kyllä. Samalla viivalla. Oma tahto kuitenkin. Ei kenenkään muun. T. 13.59.16
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kontrollointia. Kannattaa katkaista siteet noin toimiviin ihmisiin.
🕉️Niinhän se on. Ironista kyllä kyseiset opastajat edustavat juuri heitä, joihin opastavat katkaisemaan siteet.
- Anonyymi
Mua loukkaa se että hän kuvitteli että olen joku joka ottaa loputtomiin vastaan hänen henkistä pahaa oloa ja haukkumista. Purkakoon sitä muihin. Pilatkoo muiden elämän.
- Anonyymi
Kyllä tässä on miesystävä hakusessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2103607Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143439Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä872586Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman102182Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling532097Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.101914Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue411717- 901591
- 721163
- 741160