Siinä tunteet viilentyä, kun tämän mummon kanssa aatoksia vaihtaa.
Olen pahoillani rajoittuneesta muelentilastani ja ajatuksiatani.
Se on marraskuu vissiin.
Olen ikävä ankeuttaja
23
312
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mamselli kerta niin raskasta seuraa niin ota vaan noita purkka p*lluja. Moro! Pääset helpommalla. Siitähän sinunlaiset miehet tykkää. Helpoista. Mä etsin mulle paremman ja komeemman. Lihaksikkaan. Tai haen yhen omista ulkomailta takas🥰
- Anonyymi
Ainii.. öitä 🫡 lippaan meni.
- Anonyymi
Vaari hakee kopan kaljaa, ni ei tarvi sunka sormilla osotella, vaik kiska oliski sulta suljettu. ;)
-pellitkiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaari hakee kopan kaljaa, ni ei tarvi sunka sormilla osotella, vaik kiska oliski sulta suljettu. ;)
-pellitkiinniPellit vaihtoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-pellitkiinniHaista paska🖕saat nyt sitten alkaa odottaa kui. Kuuta nousevaa että tulisin 😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-pellitkiinniKun annat kovan panoksesi näihin aloittajaäijän monologeihin niin jahtaatko sakkaisessa päässäsi tätä aloittajaa vai mitä tahansa kommenttia. Mitä tulee guben kommenttiin sisällöllisesti, niin ihan on ku sulle räätälöityä tekstiä🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellit vaihtoon?
Älä hyvä tuosta vielä tulee. Not.
- Anonyymi
Kyllä minäkin olen siitä pahoillani, etten jaksa jauhaa muiden asioista, pohtia, mitä muut tekevät ja miksi. Kevyttä höpinää. Omissa asioissa on ihan tarpeeksi. Kerron niistä, jos se on kertomisen arvoista. Aina ei selvästi ole. Pitäisi puhua kevyttä yläpilveä, flirttailla. Valitan, se en ole minä. Kun en kelpaa sellaisena kuin olen, annan olla. Pidän ajatukseni itselläni.
Eniten v####taa, että on käyttänyt aikaa sellaisiin ihmisiin, jotka eivät arvosta sitä, mitä itse itsessäni arvostan. Osaan myös vaieta tehokkaasti. Olla kommunikoimatta. Sekään ei tunnu kelpaavan. Aina väärin.- Anonyymi
Yläpilveä?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläpilveä?
SivustaPaljo huudat?
- Anonyymi
Etkö todellakaan ymmärrä miksi en pidä sinusta, olet pakkomielteinen häirikkö. En ole koskaan odottanut sinun flirttailevan, miksi ihmeessä olisin halunnut inhoamani ihmisen toimivan niin! Sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa! Oletko todellakin sitä mieltä, että pakkomielteistä ihmistä pitäisi arvostaa, älä unta nää!
- Anonyymi
Mummot on semmosii
- Anonyymi
Johan on taas provoilua.
- Anonyymi
Niin- onko sinulle vaikea ymmärtää, että tämä ms provoilija jota täällä ruodit on miee, eikä kukaan nainen jota yrität alentaa koko hartioiden voimalla? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin- onko sinulle vaikea ymmärtää, että tämä ms provoilija jota täällä ruodit on miee, eikä kukaan nainen jota yrität alentaa koko hartioiden voimalla? TT
It’s only pure evil poistattakaa toki näitä rajuja ilmaisutyylejä tässä sananvapauden mekassa, jossa ainakin naisiin kohdistuva halventava puhe on enemmän kuin ookoo ja mielipiteensä saa ilmaista myös kovin sanoin. Näin kertoi ylläpito perusteeksi miksi eräs klikkiotsikko jäi. Aller aller
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It’s only pure evil poistattakaa toki näitä rajuja ilmaisutyylejä tässä sananvapauden mekassa, jossa ainakin naisiin kohdistuva halventava puhe on enemmän kuin ookoo ja mielipiteensä saa ilmaista myös kovin sanoin. Näin kertoi ylläpito perusteeksi miksi eräs klikkiotsikko jäi. Aller aller
Tunkkaista persahtavaa tuulahtelua
- Anonyymi
Mummoja ei kiinnosta ankeuttajat vaan itsensä ikäiset papparaiset, joiden kanssa vain ystäväväksi!
- Anonyymi
No ei siin muut paikat en pellaakaa!
- Anonyymi
Mummot ei tee aloituksia. Provosoija olet. Kaikki jo tietää
päänsisältösi tuoton.- Anonyymi
Ketkä kaikki? Miksi puhut itsestäsi monikossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä itse yrität tarkemmin niinkö selvitellä jq kysellä tältä aloittajaäijältä? Kummallinen rutiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ihmisten alaspainajat sinä mukaan lukien
kommentistasi päätellen.
- Anonyymi
Sitä todellakin olet ja olet kauan jatkanut suorastaan rikollista toimintaa, stalkkaaminen on tuomittava teko! Sinussa ei ole mitään sellaista, että haluaisin auttaa sinua! Luulitko että sinua paljon vanhempi henkilö voisi pitää sinusta, kaiken sen vuosia jatkuneen monenlaisen kiusaamisen takia! Yksikään kunnon ihminen ei toimi koskaan noin, olet säälittävä huonosti käyttäytyvä häirikkö ja sitä tulet mielessäni olemaan aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912