Kerroin täälläkin

Anonyymi-ap

vuosia sitten siitä kokemuksesta, minkä koin reissatessani interrail lipulla Euroopassa kuukauden ajan siskoni ka ystäväni kanssa. Istuimme hytissä kolmestaan ja jonkin ajan päästä meitä vastapäätä tuli istumaan kaksi ihmistä. Luulimme että he olivat äiti ja poika, mutta hämmästyksemme oli suuri, kun he rupesivat pussailemaan. Olimme aivan ihmeissämme, koska nainen näytti 60v ja mies noin 30v. Katselimme heitä ihmetellen, että miten tuollainen on mahdollista! He huomasivat sen ja sen jälkeen nuorimies rupesi katselemaan meitä, että mitä me ihmettelemme. Jotkut voivat toimia noin mutta minä en! En ole koskaan edes haaveillut paljon nuoremmasta ystävästäkään! Minun näkökulmasta se ei olisi minun näköistä elämää, eikä voisi olla sitä koskaan! Olen aina pitänyt ikäisistäni miehistä ja heidän samanikäisyydestään, koska koen sen olevan hyvä asia toisen ymmärryksen kannalta. Se helpottaa elämää ja saa olon tuntumaan kotoisalta! Tämän olisin voinut kertoa ennen projektin aloitusta, mútta te ette halunneet tietää minun haaveista mitään! Ja teistä tulee siksi sellainen tunne, että ette ole kovin ymmärtäviä siihen liittyen, että jokaisella on oma makunsa ja haaveensa, eikä kenelläkään ole oikeutta yrittää väkisin muuttaa toisen tapaa ajatella!

2

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kaikki mitä olen joutunut kokemaan vuosien ajan, on tehnyt minut hauraaksi ja haavoittuvaksi. Luottamus ihmisiin on lähes nolla, koska kukaan ei halunnut kuulla hätähuutoani projektin lopettamiseksi! Ihan kuin minulla ei olisi ollut oikeutta omiin ajatuksiini ollenkaan! Saattaa kestää monta vuotta, että pystyn taas luottamaan ihmisiin ja niin kauan kuin elämääni vielä häiritään se, vain vahvistaa yksin olemisen tarvetta! Painajaiselta ne kaikki vuodet tuntuivat, enkä tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi proekti edes aloitettiin!

• Anonyymi
        UUSI

Pitääkö minua ensin kuolla, ennen kuin ymmärrätte miten huonosti olen voinut kauan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      170
      2494
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      54
      2047
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1967
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1950
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1948
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1274
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1136
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      930
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe