koskaan ollut mistään muusta kuin mahdollisesta ystävyydestä, se on ollut tiedossa koko ajan! Yhä talossa ns. tiedotetaan kellonajoista liittyen projektiin, sellainen aiheuttaa pahaa oloa, koska henkilö josta on kyse ei ole mukava, vaan stalkkeri ja häirikkö! Tulen nauttimaan siitä hetkestä, kun saan haukkua hänet totaalisesti kasvotusten! Hyvin harvaa ihmistä inhoan yhtä paljon kuin häntä!
Kyse ei ole
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Älöittäjä älöittäjä-äijä on ihan niinku segasin
- Anonyymi
Kyllä, erään talon häiriköt ja oikeastaan tarkemmin katsottuna muutaman muunkin katon alla olevat häiriköi. Meinaan, että on ihmisillä paljonkin sanottavaa näistä eikä missään hyvässä mielessä suinkaan.
Vieläköhän tässä oottelis minkä aikaa.. Toisaalta, kun on käsketty pysyä tässä, niin on pysyttävä, mutta mä NIIIIIN tahtoisin jo lähteä. - Anonyymi
Muuta sinne Trumpin valkoseen taloon. Sen työpöydän alle sinäkin mahut valheines. ;)
- Anonyymi
Taidat olla itse se kävelevä vedätys kun keinovalikoiman on se, että avaudut palstasedän aloituksissa jonnin joutavaa proosaa
- Anonyymi
Siinäpä hyvä ehdotus..Olisi riittävän kaukana minusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211