Vihdoinkin aletaan ymmärtämään laajemminkin että rahaa ei kannata kylvää tuottamattomille tiloille.. pienin askelin kohti fiksumpaa päämäärää!
"Maatalous joutuu säästökohteeksi. SDP leikkaisi sata miljoonaa euroa alkutuotannosta kohdistamalla tuet niille tiloille, jotka saavat aidosti tuloja ruuantuotannosta.
”Tilanteessa, jossa valtiontaloutta sopeutetaan jokaisella sektorilla, tulee myös maataloustukia kohdentaa tarkemmin ja hakea säästöjä epätarkoituksenmukaisesti kohdentuvista tuista”, vaihtoehtobudjetissa perustellaan".
On sossujen vaihtoehtobudjetissa asiaakin
6
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Kurkku viljelijä Siggille pitää kanavoida lisää tukea jotta voi maksaa satojentuhansien osingot itselleen!
- Anonyymi
Juu, Pena Pankkopojan tuet ohjattava myytävää tuottaville tiloille.
Ja Pena voi siirtyä vaikka työttömyyskortistoon, se tulee halvemmaksi kuin olla nostamassa tyhjästä maataloustukia.
- Anonyymi
Takuutyöllistäminen sopisi tuottamattomille viljelijöille... vaikka risusavottaan.
"Jos jokaiselle työkykyiselle työttömälle taattaisiin takuutyö, se toisi nykyisen syrjäyttävän ja passivoivan järjestelmän sijaan osaamista, terveyttä ja hyvinvointia ylläpitävän reservin työmarkkinoille. Näin perustelee työttömien takuutyötä sodankyläläinen kansanedustaja Mika Riipi (maalaisl.). " - Anonyymi
Tärkeä kysymys kuuluu: kuka Mtkn puheenjohtajaksi pyrkivistä kannattaa tukien ohjaamista myyntiin tuottaville tiloille?
- Anonyymi
leikkaisi sata miljoonaa euroa alkutuotannosta kohdistamalla tuet niille tiloille, jotka saavat aidosti tuloja ruuantuotannosta. Elikkä ei mitään säästöä. Hyvä:)
- Anonyymi
No jos noin niin kohdistaminenkin on jo alku,
Epäillä sopii että kyseessä on kuitenkin journalistin lapsus...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403