Aamulla siinä oli valoja kun työkyrit ahkeroi ja nyt on pimeänä? Joku sano jotta sähkö ei riitä? Laitetaanko siihen muuta koristeita? Otetaanko ne aidat pois koska ne on tosi rumat? Johdot roikkuu vielä vähän epäsiististi. Siellä on joku outo kuutio joka roikkuu puussa? Toimiiko muut jouluvalot vai laitetaanko ne päälle vasta joulupuun avajaisissa? Eikö siihen pitäisi laittaa latvatähti?
Saadaanko joulukuusi toimimaan?
10
249
Vastaukset
- Anonyymi
Laitetaan työttömiä oksille ja tuikataan tuleen.
- Anonyymi
Kaikki nyt hinkkaamaan kissoja että saadaan jouluvalot päälle
- Anonyymi
Paljonkohan rahaa kuluu koko urakkaan työmiesten palkat mukaan lukien?
- Anonyymi
Minä luulin että ne oli niitä 9e tonttuja, kun oli neljä hyörimässä siinä kuusen ympärillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulin että ne oli niitä 9e tonttuja, kun oli neljä hyörimässä siinä kuusen ympärillä?
3 katsoo ja yksi yrittää tehdä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 katsoo ja yksi yrittää tehdä jotain.
Eikö siihen joulukuusen viereen voisi tehdä lumihenkilön, mustan tai valkoisen, siis lumen värisen?
- Anonyymi
Työkyrit voisivat polkea polkupyörän dynamolla virtaa kuuseen. Työttömät voisi leikkisästi heitellä työkyriä kananmunilla ja parhaalle osumalle 24 tlk pirccaa.
- Anonyymi
Uhkeat pimut hurraa työttömälle ja antaa kuuman pusun kun työtön osuu työkyriä keskelle otsaa 👆
- Anonyymi
Nyt LL kallup mitä mieltä olet joulukuusesta. Joko siinä valot palaa?
- Anonyymi
Työttömät polkemaan dynamopyöriä 9€ päivä että saadaan kuuseen valot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605590KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182458Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 901072
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975