Sammaltiellä huppu korvissa. Kamerat valmiiksi
Musta Mersu Luisuttelee
29
1268
Vastaukset
- Anonyymi
Bmv romu myös
- Anonyymi
eikö kia soul lähteny luisuun ja nyt kiukuttaa
- Anonyymi
Ei oo järellisen touhua
- Anonyymi
Miten näillä.liusuttelijoilla on rahaa tuohon touhuun ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten näillä.liusuttelijoilla on rahaa tuohon touhuun ?
Varastavatko polttoainetta vai maksaako vanhemmat aika kalliis tulee yöt ja päivät ajaa renkaatkin säilyy parempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastavatko polttoainetta vai maksaako vanhemmat aika kalliis tulee yöt ja päivät ajaa renkaatkin säilyy parempana.
Pitäähän sitä lapsille antaa rahaa harrastuksiin, muuten saavat itku-potku-raivarin!
- Anonyymi
Toivottavasti ajaa johonkin niin että ajaa viimeisen kerran.
- Anonyymi
suututtaako?
- Anonyymi
Eikö niillä oo mitää tähellisempää tekemistä. Rahaa sytää taivaan tuuliin. Jospa jotain sattuu niin oppivat.
- Anonyymi
Liikenteen vaarantaminen. Kortti pois 3 kk
- Anonyymi
Kiimaliiteri pyörillä.Naaraat kuuntelee korvat höröllä.
- Anonyymi
Tuskinpa,oikeita naisia ei kiinnosta lapsellinen sairas rälläys.Eikä naisellisia miehiäkään kiinnosta,joten kalistelkaa keskenään.
- Anonyymi
Tummat vammaset huorat varmaan ajelee 😂😂😂😂
- Anonyymi
Huorat
- Anonyymi
Niin mies sellaiset.Äläkä halveeraa oikeita ihmisiä katso peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mies sellaiset.Äläkä halveeraa oikeita ihmisiä katso peiliin.
Oikeista huorat kaukana
- Anonyymi
Olisiko jonkun tahon syytä järjestää päiviksi pakollista toimintaa?
Ilman sitä ei saisi rahaa mistään..
Vaan se pitäisi olla järkevää, eikä sohvalla maksamista. Työpaja tyylistä.- Anonyymi
Kok.persaus hallitus leikkasi työpajoilta, yhdistyksiltä, lopetti kuntouttavan työtoiminnan jne.
Alkaa näkyä pikkuhiljaa teillä, toreilla ja kaduilla.
- Anonyymi
Eilen yön BMW romu kaahasi
- Anonyymi
Kuka kuljettaja?
- Anonyymi
Millane bmw?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millane bmw?
Harmaa
- Anonyymi
Harmaa farmari bmw
- Anonyymi
Valkonen Lada jollain putinistillä. Ajaa luirussa tosi vaarallisen näköisesti myös!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Jumalauta!!!
- Anonyymi
Ei täyspäistä porukkaa
- Anonyymi
Jos on kerta nimet tiedossa nii pitäiskö vaikka ihan ottaa yhteyttä puhelimitse nii ei tarvii täällä nimettömänä jeesustella asioiden kans
- Anonyymi
Eivät taida uskaltaa, poloiset. Ja niinpähän nuo taitaa olla keksittyjä valheita nämäkin. Joku tehtailee koko ajan näitä saman tyyppisiä aloituksia ja alkaa sitten mollaamaaan yhtä ja samaa tyyppiä. Joku ajojahti näkyy olevan meneillään
- Anonyymi
Huume kuski hilijoo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413