Niin olen minäkin kokenut, ja katsoin toisenkin videon youtubesta, joka oli kuin minulle tarkoitettu.
Se että tapaa ihmisen, joka on liian nuori, tai liian vanha, mutta kun en ole ikinä kokenut mitään samankaltaisia tunteita kenenkään kanssa….
Tässä teillekkin katsottavaksi.
https://youtu.be/mP4kKfk4GvM?si=Va_WXglP7doaTtdC
Te jotka olette kokeneet huonoa omatuntoa rakastuanne väärän ikäiseen henkilöön
16
313
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka iso on ikäero?
- Anonyymi
En rehellisesti sanottuna tiedä. Tiedän vain että luultavasti olen vanhempi häntä. Mutta itselleni se ei ole oleellinen tieto enään. Hän on tärkeä, ei ikäeromme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rehellisesti sanottuna tiedä. Tiedän vain että luultavasti olen vanhempi häntä. Mutta itselleni se ei ole oleellinen tieto enään. Hän on tärkeä, ei ikäeromme.
Jos on vastakaikua, niin ei tosiaan kannata miettiä ikää tai mikä se ikäero on. 👍🏼
- Anonyymi
Jos kyse aikuisista niin sama kai tuo..
Naiselta- Anonyymi
Miten aikuinen määritellään? Pitäisi olla jokin mittari sillekin. Nykyään 25vkin on monesti melko kypsymätön henkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten aikuinen määritellään? Pitäisi olla jokin mittari sillekin. Nykyään 25vkin on monesti melko kypsymätön henkisesti.
Ps. Onhan tuo melko kieroa kun vanhemmat miehet ja joskus naiset on kiinnostuneita lapsukaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Oon siis noin 35 ja ihastunut kovin yhteen noin 45-50v mieheen. Se on vaan tosi ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Oon siis noin 35 ja ihastunut kovin yhteen noin 45-50v mieheen. Se on vaan tosi ihana.
Onko se rikas?
- Anonyymi
Katso myös Love has no labels.
- Anonyymi
Olisko sulla linkkiä? Love has no labels nimellä löytyy aika monta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko sulla linkkiä? Love has no labels nimellä löytyy aika monta.
Eipä ole just tähän hätään laittaa.
- Anonyymi
Puolestani jokainen rakastakoon ketä rakastaa eikä tämä keskustelu sinänsä kosketa minua henkilökohtaisesti, mutta, MUTTA olen kohdannut todella runsaasti sitä, että minulle yritetään esitellä usein, joko aivan liian iäkkäitä tai liian nuoria tai pahimmillaan naisia potentiaalisina kumppaneina.
Jostakin syystä huomattavasti nuoremmissa (vaikka olisivat kuinka älykkäitä, komeita ja hurmaavia) jokin minussa pistää todella pahasti vastaan enkä oysty näkemään heitä seksi/parisuhdekumppaneina. Huomattavasti iäkkäämpien kohdalla jutut eivät kohtaa tippaakaan vaan kuuntelen lähinnä vaivoista valittamista ja täysin eri maailmasta olevia asenteita. Naisista en ole koskaan ollut seksuaalisesti kiinnostunut, joten lähinnä loukkaa, jos heitä yritetään kieltäytymisestäni huolimatta ehdotella muutoin kuin kavereina.
Sinänsä ap kenelläkään ei pitäisi olla valittamista suhteenne kohdalla, jos kumpikin on täysi-ikäinen.- Anonyymi
Jännä! Sama juttu mulla:
"Jostakin syystä huomattavasti nuoremmissa (vaikka olisivat kuinka älykkäitä, komeita ja hurmaavia) jokin minussa pistää todella pahasti vastaan enkä oysty näkemään heitä seksi/parisuhdekumppaneina."
Paitsi saman ikäisten tai vanhempien naistenn kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä! Sama juttu mulla:
"Jostakin syystä huomattavasti nuoremmissa (vaikka olisivat kuinka älykkäitä, komeita ja hurmaavia) jokin minussa pistää todella pahasti vastaan enkä oysty näkemään heitä seksi/parisuhdekumppaneina."
Paitsi saman ikäisten tai vanhempien naistenn kanssaJokaisella oma makunsa. Aloittajanainen vastaa, että tottakai tapauksessani kummatkin ovat täysi-ikäisiä. Muuten ei voisi ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä! Sama juttu mulla:
Paitsi saman ikäisten tai vanhempien naistenn kanssaMinulla miehet, jotka ovat suurin piirtein samaa ikäluokkaa, kiinnittävät yleensä huomioni. tuntuu jotenkin nastyltä, jos mies on yli kymmenen vuotta nuorempi ja yli viisi vuotta vanhemmat ovat taasen jokseenkin pappamaisia. Tai ainakin suurin osa on.
Työsopparista puhuttaessa kysyttiin, että kiinnostaako kuusi-vai yhdeksänkymppinen? Ainoastaan työtuntimäärinä.
- Anonyymi
Itellä vähän omatunto kolkuttaa, kun oon ihan järjettömän ihastunut noin reilu 30 vuotiaaseen naiseen. Itse alle 20.
Tuntuu vaan tosi väärältä ja tietysti harmittaa. Ja vielä, kun alkaa miettimään niitä juttuja mitä toisen päässä mahdollisesti liikkuu, kun nuorempi osoittaa kiinnostusta. Varmaan aattelee et haluu vaan sänkyyn heti ensimmäisenä.
Ihan kauheeta…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17917501Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810061Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?956005Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463230Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.222919Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.302859"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita572713Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862648- 1381900
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen431880