Henkilöautoilla nyt oli kyseessä likakaivon tyhjennys auto ajoi 93 km/h oliko kiire viedä pois ettei tavara jäädy säiliöön.🚚.
Tie nro: 7890 stora enson oulaisten saha on 60 km/h nopeudet samoja kuin kesälläkin mutta
8
589
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sun tutka kalibroitu millon viimeksi vai Nissanin mittarilla mitattuna?
- Anonyymi
3 sekuntia meni lyhtypylvään väli ei ollu paikka jossa mitata todeilen nopeus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 sekuntia meni lyhtypylvään väli ei ollu paikka jossa mitata todeilen nopeus .
oliko sekunttikello millä otit aikaa ja paljonko tolppa väli on ootko mitannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ihan vasta oli kandit ajoivat radalla nopeustesti moottoripyörällä🏍️sattuin juuri tuon katsomaan kohdan ,sanoin nopedeksi 269 km/h KUULUTTAJA SANOI 275 KM/H .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen pelkillä silmillä 🦅👁️ taas ylinopeus 60 km/ h valkoinen farmari auto ja eri auto EI vilkkua kun kääntyi ja veti peräkärryä VAI onko se niin kiusantekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen pelkillä silmillä 🦅👁️ taas ylinopeus 60 km/ h valkoinen farmari auto ja eri auto EI vilkkua kun kääntyi ja veti peräkärryä VAI onko se niin kiusantekoa.
Ajettu 4kk nopeusrajoituksien mukaan vain 2 muuta ihmistä ovat ajaneet minun lisäksi nopeusrajoituksien mukaan 1 tuttu ja toinen ,naapuri se ajaa autonsa mittarin mukaan 80km/h se on hänen mukaansa 80 km/h minun ,GPS -paikannin 71 km/h minä ei tuota nopeutta ajamaan rupia alueella 80 km/ h sen on 79-81km/h.
- Anonyymi
Taitaa siinä jäteläjä nissanissa heittää mittari aikas reippaasti
- Anonyymi
Joo toinen mittari menossa kummallakin ajettu jo 400000km kohta taas menee jumiin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984