Yhden mielestäni sexyn miehen töistä.. Vanhempi. Kuinka lähestyä?
Haluaisin koeajaa
44
493
Vastaukset
- Anonyymi
Hän pyörii päässäni koko ajan ja olen ihan valmiina koko ajan. 🙌
/ap- Anonyymi
Sanot/puhu suoraan. Kyllä sen näkee jos toinen katsoo lämpimästi ja hymyilee yms niin tykkää myös.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot/puhu suoraan. Kyllä sen näkee jos toinen katsoo lämpimästi ja hymyilee yms niin tykkää myös.
MieheltäJoo, yritän kerätä rohkeutta. Mies on sellainen vähän ujompi. Mun pitäs itse uskaltaa höpöttää, mutta kun hän tulee kulman takaa niin kissa vie kieleni, vaikka tuo toinen mirri on toista mieltä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, yritän kerätä rohkeutta. Mies on sellainen vähän ujompi. Mun pitäs itse uskaltaa höpöttää, mutta kun hän tulee kulman takaa niin kissa vie kieleni, vaikka tuo toinen mirri on toista mieltä..
Ja kun olen melkein varma, ettei edes voisi kuvitella mun näkevän hänet niin himottavana.. 🤓 Häntä vaan näkyy niin vähän.. Tauoilla vähemmän ja lähtee ajois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun olen melkein varma, ettei edes voisi kuvitella mun näkevän hänet niin himottavana.. 🤓 Häntä vaan näkyy niin vähän.. Tauoilla vähemmän ja lähtee ajois.
😵😵😵,🤭 ohoh. Joo no kyllä tuo joka tapauksessa on asia josta olla otettu.
- Anonyymi
Tunget mul kun per seeseen vaikka lounas tauolla 🤌
- Anonyymi
C'mon. Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C'mon. Olen nainen.
Valetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta!
No sano mitä tykkäät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano mitä tykkäät!
Maanantaikappale Maltanristillä. Kumihousut Vakiona, ja Jokerit joukkueena. Huulesta ku painaa, ni kuuluu TÖÖT! ;)
-oikeinarvattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaikappale Maltanristillä. Kumihousut Vakiona, ja Jokerit joukkueena. Huulesta ku painaa, ni kuuluu TÖÖT! ;)
-oikeinarvattuOkei okei noni🤣👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-oikeinarvattuOlet kade. Noloo.
- Anonyymi
Mä oon 48v
Ja se kohde 81v
Ap- Anonyymi
Just joo. Oon reilu 30 ja mies sit vanhempi ja sillä ei oo mitään merkitystä paljon.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo. Oon reilu 30 ja mies sit vanhempi ja sillä ei oo mitään merkitystä paljon.
ApÄlä viitti sekottaa mun ketjua
T. Minerva 48v
OIKEA Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti sekottaa mun ketjua
T. Minerva 48v
OIKEA ApLopeta tuo trollausharrastus. Paavi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo trollausharrastus. Paavi.
Mene pois mun ketjusta
T Minerva 48v
OIKEA Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApSori mutta käsittääkseni Juha on ihan onnellisesti naimisissa?
- Anonyymi
Olen pahoillani, minä en halua sinua jos kirjoitat minusta kuin jostain peltilehmästä.
- Anonyymi
No, tämä oli mun erään miespuolisen kaverin heitto..
Kysyin neuvoja. Koeajo ei kyllä kuulu normaalisti mun sanavarastoon. Mies on suora ja käski sanoa miten asia on ja vaihtaa numeroita..
Anteeksi, jos loukkasin. :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, tämä oli mun erään miespuolisen kaverin heitto..
Kysyin neuvoja. Koeajo ei kyllä kuulu normaalisti mun sanavarastoon. Mies on suora ja käski sanoa miten asia on ja vaihtaa numeroita..
Anteeksi, jos loukkasin. :/Ja niin.. Olen kiinnostunut ja se on herkkä asia. 😔🥹 En vain ole muutamaan vuoteen ollut sillä tavalla...
/ap
- Anonyymi
Anteeksi jos sanankäänteeni loukkaavat jotakuta. Ehkä tuo oli liian ronski ilmaisu ujohkolta naiselta. Suokaa anteeksi vielä kerran.
/ap- Anonyymi
Ei voi kukaan loukkaantua näistä. Onnea sinulle missioosi! 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kukaan loukkaantua näistä. Onnea sinulle missioosi! 😅
Jotkut kyllä yrittää loukata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kyllä yrittää loukata!
Älä välitä niistä. Sait minut hetkeksi toivomaan, että olisi ollut minulle, mutta tiedän ettei voi olla. Joku varmasti ilahtuu, mikäli päätät lähestyä.
- Anonyymi
Olen niin ujo mutta, ei sen välii 🥺
T. Minerva 48
Ap- Anonyymi
Oot oikeesti Jukka-Marjaana 87 ja trollaat mun ketjua. Mene muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot oikeesti Jukka-Marjaana 87 ja trollaat mun ketjua. Mene muualle.
Älä viitti tulla mun ketjuun leikkiin
T Minerva 48
OIKEA Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti tulla mun ketjuun leikkiin
T Minerva 48
OIKEA ApPainu helvettii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu helvettii
Oon oiker Ap
Mee pois
T. Minerva 48
- Anonyymi
Taas kaikki kaunis pilattiin. Kiitos vaan. Menen muualle hei.
:ap - Anonyymi
Turha luulo.
- Anonyymi
Ei voi tietää 🫡 ennen ku kokeilee.
- Anonyymi
Juttele ja jutustele. Sit numero.
- Anonyymi
Se on vaan vähän ujo. Ei auta yhtään.
- Anonyymi
Tiedoks vahemmat miehet kun tartutte tähän alkaa höykytys 🤭
- Anonyymi
Nojuu no se on vähän kun old täktik täällä jos on ollut vähemmän aikaa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei mitenkään. Seksuaallista häirintää.
- Anonyymi
Ei tässä ole pelkästään kyse siitä. Ja riippuu miten asian ilmaisee.
- Anonyymi
Jos joku vetääpi kiinnostuksesta herneen nenuliin niin on kyllä tampio
- Anonyymi
Minäkin haluan koeajaa yhden sexyn töistä.
- Anonyymi
Pystyttäisiinköhän me sitten aina siellä ….😘🪟
- Anonyymi
Seuraavaan aloitukseen kannattaa ap pistää tunnisteet syoraan ja rehellisesti aloitukseen. Ehkä sitten pysyy paremmin kasassa, trollailu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17917501Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810061Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?956005Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463230Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.222919Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.302859"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita572713Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862648- 1381900
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen431880