Eläketiedustelu eläkeasioiden asiantuntijalta.

Anonyymi-ap

Paljonko kertyy eläkettä kun ei nosta palkkaa lainkaan vaan oskaslainaa kulujen ollen vuositasolla sellaiset rapiat satatonnii, jonka lainapotin maksaa takaisin sitten kun jaksaa?

Entä vapaaehtoinen yrittäjäeläke jota on alkanut saamaan jo, mutta aijausongelmia kuten veokorttisoppauksenkin kanssa?

10

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pidättele hengitystä odotellessa Pikku-Posson verokorttia. Kattila rämisee, selityksiä tulee ja puheenaiheen vaihto.
      https://ibb.co/j9kNg2CV

Vai on se Posson eka vaimo tehnyt itsarin? Enpä pidä suurena ihmeenä mutta eiköhän nyt kannata pitää suuta soukemmalla niistä puheista kahdesta ulkoruokinnasta, tuo on sentään aika paljon vakavampi juttu kuin avioero.

2010

• Anonyymi

On osamaksulla harhat, voi jumalauta, en ota kantaa ex asioihin, on levännyt jo haudassa 40 vuotta, minulla ei ollut osaa hänen tekemisiin, sinun ulkoruokintasi on helppo ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On osamaksulla harhat, voi jumalauta, en ota kantaa ex asioihin, on levännyt jo haudassa 40 vuotta, minulla ei ollut osaa hänen tekemisiin, sinun ulkoruokintasi on helppo ymmärtää.

Yksi motivaatio oli ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa, että ymmärrän näitä ongelmia, mitä vakava lapsettomuus saa aikaan, ja hyvin suurenluokan herkyys, asiaan... ja siitä syntyvä arvottomuus, haluan vain unohtaa tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat Senssun puolesta? Ei Senssun exät ole vetäneet ranteitaan auki joten turhaan sinä tähän Senssulta Kympille osoittamaan ketjuun vastaat. Nyt Senssu laittaa sen oman verokorttinsa näytille ja sillä selvä. Syntymävuosi 1958 riittää todisteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi motivaatio oli ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa, että ymmärrän näitä ongelmia, mitä vakava lapsettomuus saa aikaan, ja hyvin suurenluokan herkyys, asiaan... ja siitä syntyvä arvottomuus, haluan vain unohtaa tämän.

"ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa"

Miten tuo sopii yhteen sen kanssa että 16 vuotiaasta 46 vuotiaaksi olit hyväpalkkaisiss töissä? Muistatko lainkaan mitä kirjoittelet edellisissä kirjoituksissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat Senssun puolesta? Ei Senssun exät ole vetäneet ranteitaan auki joten turhaan sinä tähän Senssulta Kympille osoittamaan ketjuun vastaat. Nyt Senssu laittaa sen oman verokorttinsa näytille ja sillä selvä. Syntymävuosi 1958 riittää todisteeksi.

Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.

Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa"

Miten tuo sopii yhteen sen kanssa että 16 vuotiaasta 46 vuotiaaksi olit hyväpalkkaisiss töissä? Muistatko lainkaan mitä kirjoittelet edellisissä kirjoituksissa?

Erittäin hyvin, elämä on opiskelua.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.

Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.

Ei se ollut sinun asiasi kun menit sen väärentämään.

• Anonyymi

"Eläketiedustelu eläkeasioiden asiantuntijalta."

Outoa, että eläkeasioiden asiantuntija tiedustelee eläkeasioita. 😕😕😕😕

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      105
      4530
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2942
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2432
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe