Paljonko kertyy eläkettä kun ei nosta palkkaa lainkaan vaan oskaslainaa kulujen ollen vuositasolla sellaiset rapiat satatonnii, jonka lainapotin maksaa takaisin sitten kun jaksaa?
Entä vapaaehtoinen yrittäjäeläke jota on alkanut saamaan jo, mutta aijausongelmia kuten veokorttisoppauksenkin kanssa?
Eläketiedustelu eläkeasioiden asiantuntijalta.
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
En pidättele hengitystä odotellessa Pikku-Posson verokorttia. Kattila rämisee, selityksiä tulee ja puheenaiheen vaihto.
https://ibb.co/j9kNg2CV
Vai on se Posson eka vaimo tehnyt itsarin? Enpä pidä suurena ihmeenä mutta eiköhän nyt kannata pitää suuta soukemmalla niistä puheista kahdesta ulkoruokinnasta, tuo on sentään aika paljon vakavampi juttu kuin avioero.
2010- Anonyymi
On osamaksulla harhat, voi jumalauta, en ota kantaa ex asioihin, on levännyt jo haudassa 40 vuotta, minulla ei ollut osaa hänen tekemisiin, sinun ulkoruokintasi on helppo ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On osamaksulla harhat, voi jumalauta, en ota kantaa ex asioihin, on levännyt jo haudassa 40 vuotta, minulla ei ollut osaa hänen tekemisiin, sinun ulkoruokintasi on helppo ymmärtää.
Yksi motivaatio oli ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa, että ymmärrän näitä ongelmia, mitä vakava lapsettomuus saa aikaan, ja hyvin suurenluokan herkyys, asiaan... ja siitä syntyvä arvottomuus, haluan vain unohtaa tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat Senssun puolesta? Ei Senssun exät ole vetäneet ranteitaan auki joten turhaan sinä tähän Senssulta Kympille osoittamaan ketjuun vastaat. Nyt Senssu laittaa sen oman verokorttinsa näytille ja sillä selvä. Syntymävuosi 1958 riittää todisteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi motivaatio oli ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa, että ymmärrän näitä ongelmia, mitä vakava lapsettomuus saa aikaan, ja hyvin suurenluokan herkyys, asiaan... ja siitä syntyvä arvottomuus, haluan vain unohtaa tämän.
"ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa"
Miten tuo sopii yhteen sen kanssa että 16 vuotiaasta 46 vuotiaaksi olit hyväpalkkaisiss töissä? Muistatko lainkaan mitä kirjoittelet edellisissä kirjoituksissa? Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat Senssun puolesta? Ei Senssun exät ole vetäneet ranteitaan auki joten turhaan sinä tähän Senssulta Kympille osoittamaan ketjuun vastaat. Nyt Senssu laittaa sen oman verokorttinsa näytille ja sillä selvä. Syntymävuosi 1958 riittää todisteeksi.
Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.
Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa"
Miten tuo sopii yhteen sen kanssa että 16 vuotiaasta 46 vuotiaaksi olit hyväpalkkaisiss töissä? Muistatko lainkaan mitä kirjoittelet edellisissä kirjoituksissa?Erittäin hyvin, elämä on opiskelua.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.
Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.Ei se ollut sinun asiasi kun menit sen väärentämään.
- Anonyymi
"Eläketiedustelu eläkeasioiden asiantuntijalta."
Outoa, että eläkeasioiden asiantuntija tiedustelee eläkeasioita. 😕😕😕😕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4658362Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195750Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2494694Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli474560Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614065Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673692- 901657
- 881089
- 41799