Paljonko kertyy eläkettä kun ei nosta palkkaa lainkaan vaan oskaslainaa kulujen ollen vuositasolla sellaiset rapiat satatonnii, jonka lainapotin maksaa takaisin sitten kun jaksaa?
Entä vapaaehtoinen yrittäjäeläke jota on alkanut saamaan jo, mutta aijausongelmia kuten veokorttisoppauksenkin kanssa?
Eläketiedustelu eläkeasioiden asiantuntijalta.
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
En pidättele hengitystä odotellessa Pikku-Posson verokorttia. Kattila rämisee, selityksiä tulee ja puheenaiheen vaihto.
https://ibb.co/j9kNg2CV
Vai on se Posson eka vaimo tehnyt itsarin? Enpä pidä suurena ihmeenä mutta eiköhän nyt kannata pitää suuta soukemmalla niistä puheista kahdesta ulkoruokinnasta, tuo on sentään aika paljon vakavampi juttu kuin avioero.
2010- Anonyymi
On osamaksulla harhat, voi jumalauta, en ota kantaa ex asioihin, on levännyt jo haudassa 40 vuotta, minulla ei ollut osaa hänen tekemisiin, sinun ulkoruokintasi on helppo ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On osamaksulla harhat, voi jumalauta, en ota kantaa ex asioihin, on levännyt jo haudassa 40 vuotta, minulla ei ollut osaa hänen tekemisiin, sinun ulkoruokintasi on helppo ymmärtää.
Yksi motivaatio oli ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa, että ymmärrän näitä ongelmia, mitä vakava lapsettomuus saa aikaan, ja hyvin suurenluokan herkyys, asiaan... ja siitä syntyvä arvottomuus, haluan vain unohtaa tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat Senssun puolesta? Ei Senssun exät ole vetäneet ranteitaan auki joten turhaan sinä tähän Senssulta Kympille osoittamaan ketjuun vastaat. Nyt Senssu laittaa sen oman verokorttinsa näytille ja sillä selvä. Syntymävuosi 1958 riittää todisteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi motivaatio oli ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa, että ymmärrän näitä ongelmia, mitä vakava lapsettomuus saa aikaan, ja hyvin suurenluokan herkyys, asiaan... ja siitä syntyvä arvottomuus, haluan vain unohtaa tämän.
"ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa"
Miten tuo sopii yhteen sen kanssa että 16 vuotiaasta 46 vuotiaaksi olit hyväpalkkaisiss töissä? Muistatko lainkaan mitä kirjoittelet edellisissä kirjoituksissa? Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat Senssun puolesta? Ei Senssun exät ole vetäneet ranteitaan auki joten turhaan sinä tähän Senssulta Kympille osoittamaan ketjuun vastaat. Nyt Senssu laittaa sen oman verokorttinsa näytille ja sillä selvä. Syntymävuosi 1958 riittää todisteeksi.
Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.
Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ex joka sai minut opiskelemaan vuosia psykologiaa"
Miten tuo sopii yhteen sen kanssa että 16 vuotiaasta 46 vuotiaaksi olit hyväpalkkaisiss töissä? Muistatko lainkaan mitä kirjoittelet edellisissä kirjoituksissa?Erittäin hyvin, elämä on opiskelua.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.
Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.Ei se ollut sinun asiasi kun menit sen väärentämään.
- Anonyymi
"Eläketiedustelu eläkeasioiden asiantuntijalta."
Outoa, että eläkeasioiden asiantuntija tiedustelee eläkeasioita. 😕😕😕😕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907