toinen kiinnostunut?
Onkohan kaivatustasi kukaan
27
377
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Varmasti on. Hän on mies, josta on helppo pitää.
- AnonyymiUUSI
Olen tiedostanut tämän kaivatussani. Lisäksi on ihan hävyttömän hyvännäkönen. Ei hitto, meniköhän mulla mahkut siihen 😐
- AnonyymiUUSI
Poliisi ja verottaja
- AnonyymiUUSI
Poliisi ainakin joo🤭 ihana mies on🥰😍😘👮♂️🩷❣️
- AnonyymiUUSI
Evvke.
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Varmasti mun kouluttamana. Eri asia pitääkö hän enää monestakaan minun käsittelyn jälkeen. Itse siirryn eläkkeelle opehommista.
- AnonyymiUUSI
Miksi hän on kaivattusi, vaikka olet jo oikein" kouluttanut" häntä? Antoiko kenkää?
- AnonyymiUUSI
Vaikea sanoa. Jotkut ihmiset ovat kiinnostuneempia huomiosta kuin ihmisestä itsestään. Takavasemmalta tarkkaillen voi hyvin olla, että kiinnostuneita on.
- AnonyymiUUSI
Kaitpa tuo naisensa hänet jotakuinkin kiinnostavana pitää. En sanoisi kaivattu kuitenkaan, egoraapaisu maybe..
- AnonyymiUUSI
Se kenen kanssa on tietysti!
- AnonyymiUUSI
On monikin varmaan. Kestäisin sen silti, mutta enpä saa tilaisuutta testata.
- AnonyymiUUSI
Kukaan niistä ei joka tapauksessa ole minä, joten en voi vaikuttaa asiaan.
- AnonyymiUUSI
Eli et ole yksi niistä kiinnostuneista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole yksi niistä kiinnostuneista?
Kyllä olen. Kysyttiin onko joku toinen.
- AnonyymiUUSI
On, vaikka olisikin, niin jokainen on yksi parhaista.
https://m.youtube.com/watch?v=X5LJxSHNArM&start_radio=1&pp=QAFIAQ== - AnonyymiUUSI
kutosen kunto
- AnonyymiUUSI
Voi olla. En mieti tuollaisia, koska hän on joka tapauksessa varattu. Tilanne olisi sama, vaikka hän vaihtaisi nykyisensä johonkin toiseen.
- AnonyymiUUSI
ihmettelisin jos ei 😘
- AnonyymiUUSI
dodii
- AnonyymiUUSI
Ei tunneta nykyisin niin hyvin kuin ennen.
- AnonyymiUUSI
tuskin 😂
- AnonyymiUUSI
Puheiden perusteella ei ole. 👍🏼🙋🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Varmasti vaikka kuinka moni
- AnonyymiUUSI
Minusta ei ole edes kaivattuni kiinnostunut. Mutta minkä voin sille, että en sovi joukkoon, enkä tunne kuuluvani mihinkään eikä missään ole hyvä olla? En voi mitään. Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Mukavan näköinen ja kivan oloinen luonne, uskoisin.
https://www.youtube.com/watch?v=iHHH1ek7vFo&list=RDiHHH1ek7vFo&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Ei 🤢
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942665Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki522628- 1812573
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from702252Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen412115Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712115Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä21985Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la731596- 1461467
Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue11350