🌙 Mikä on pieni, arkinen teko, josta olet tuntenut itsesi rakastetuksi?
Välitän sinusta rakas
29
453
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hänellä oli aivan ihana tapa tulla vaihtamaan muutama sana aina ennen lähtöä. Ihana mies 😘
- AnonyymiUUSI
En ole kokenut sellaisia vuosiin.
- AnonyymiUUSI
En ole huomannut että hän olisi rakastunut.
n - AnonyymiUUSI
En ole kokenut tuollaisia.
- AnonyymiUUSI
Kun hän katsoi minua silmiin.
- AnonyymiUUSI
Nainen silitti mua kerran kädestä🥰 Hän on myös kehunut minua yhteisille työkavereille niin että joku sanoi, että hän on ihastunut minuun. Aww..🤗
- AnonyymiUUSI
Ehkä se kun olin kiirehtimässä viime tipassa erääseen tapahtumaan ja hän odotti ovella pitäen sitä auki.
- AnonyymiUUSI
Kun mies toi minulle joululahjan kotiin nukahti suojelevasti taakseni sohvalle
En kokenut koskaan ennen olevani enemmän turvassa kuin siinä hetkessä kun heräsin hön vain oli siinä ja halasi- AnonyymiUUSI
En unohda koskaan tuota hetkeä
- AnonyymiUUSI
En mies enää oikein mistään. En tunne rakastetuksi toimintasi takia. Kuin hänelle.
- AnonyymiUUSI
Johtuisko siitä etten rakasta sinua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisko siitä etten rakasta sinua?
Niin varmaan näin sitten.
- AnonyymiUUSI
Itsestään selvyydeksi, saanut tuntea itsensä.. ja kai sekin on sitten jotain rakkautta (vaikka joku saattaisi sanoa hyväksikäytöksi).. lievimmästä päästä varmaan on että toinen on syönyt minun karkit salaa..
- AnonyymiUUSI
Se oli ihanaa, kun hän kerran käänsi tuulettimen minuun päin.
- AnonyymiUUSI
Katsoi että käyt ihan kuumana😊👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsoi että käyt ihan kuumana😊👍
👍😄😄
- AnonyymiUUSI
Kaikki ne pienet salaiset viestit 🥰
- AnonyymiUUSI
Täälläkö?
- AnonyymiUUSI
Varmaan, kun esitteli parisuhdetaitojaan parkkihallissa ja muualla tai kun halusi mennä yökylään kaverille, varmaan että olisi lähempänä minua 🥰
- AnonyymiUUSI
Se herskyvä nauru,kun sorsan metsällä tipuin vetiseen kuoppaan ja kengät täynnä vettä.
- AnonyymiUUSI
Olin kipeänä kulta kääri mut peittoihin ja antoi mulle nallen viereen. Ihana mies ❤️
- AnonyymiUUSI
Kun toit kukkia aina sen jälkeen kun olit käynyt vieraissa.
- AnonyymiUUSI
Toi on kyllä ihanaa. Miehet osaa kyllä olla lutuisia.
- AnonyymiUUSI
On niitä useampiakin ❤️ oot kultainen mussukka 🥰🤗
- AnonyymiUUSI
Oven avaaminen ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Pieni arkinen teko olis se ettei edes yrittäisi viitata saatika vinkata tarot tulkintavideoihin tai muuhun huuhaahan. Kadun todellakin sitä päivää, kun katsoin yhdenkään heidän videonsa. Asioihin sekantuvia kusipää-ämmiä, jotka opostavat pyytämässä. OM etenkin on yksi besserwisswreimmästä päädystä olevia. Ensin harjoittaa pari vuotta omien käsitystensä projisointia, jonka jälkeen tarjoa höpönpöpö ratkaisuja, ratkaistakseen ongelmat joita latonut omista käsityksistään muiden niskaan.
- AnonyymiUUSI
En mä tie mistä sitä vois itse tietää
https://youtube.com/shorts/7uAK5hnZ1Jk?si=0eH4iUgYoJmzbIAp
Ja miksi se pitäisi itse tietää ihan pieni kehukin saa jonkun toisen tuntemaan olonsa paremmaksi - AnonyymiUUSI
Hän asetti kätensä poskelleni lähtiessäni.
- AnonyymiUUSI
Oli keittänyt kahvin valmiiksi tai jopa tehnyt ruokaa kun tulin hänen luokseen suoraan töistä. Arkista, mutta välittävää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki952980Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from952455Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä392265Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276782247Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71856Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131496- 831287
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81190- 691107
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064