❤️rakastan sua ikuisesti niin kauan kun tähdet tuikkii taivaalla, kuu kiertää maata, aurinko laskee länteen ja nousee idästä. Maailma ei riitä mulle ja timantit eivät ole ikuisia ilman sua.
Pliis, voisitko palata takaisin tai antaa joku merkki itsestäsi ja siitä merkitsinkö sulle mitään? 😘
Jollekin sä olet vaan joku mut mulle koko maailma
12
241
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ihana viesti. pystyn samaistumaan<3 sillä minä rakastan häntä luultavasti ikuisesti.
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti en voi palata
Se ei kyllä käy .
Naiselta miehelle - AnonyymiUUSI
Rakastan ikuisesti sua❤️
- AnonyymiUUSI
Rakkaus ei kuole , mutta sosiaalinen media kyllä
- AnonyymiUUSI
Sinun pitää rakentaa elämäsi itsesi ympärille eikä toisen. Nykypäivänä ero on lähes varmaa joka suhteissa, kiitos sosiaalisen median.
- AnonyymiUUSI
jep. mussut pysyy miehet ei. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jep. mussut pysyy miehet ei. sivusta
Tilastoissa menee valitettvasti niin ettei naiset pysy..
- AnonyymiUUSI
Kannattaa siis pysyä koneen äärssä
- AnonyymiUUSI
Netti-, etä-, kaukosuhteet on 👎🏻
Vain live saa tunteet roihuamaan ❤️ - AnonyymiUUSI
Haluaisin palata siihen hetkeen, kun hän katseli minua. Olisin tullut luokseen ja halannut. Kertonut, että olet niin tärkeä minulle, että voisimmeko olla tärkeitä toisillemme. En tahtoisi menettää sinua, tahdotko sinä minua.
- AnonyymiUUSI
Koska oli viimeisin hetki?
- AnonyymiUUSI
Ihan mahtavaa palstaäijä. Asia tosin taitaa olla niin että kaikki tulevat vallan hyvin toimeen ilman pikkutontun jatkuvaa vinkumista, jatka mielummin niitä väkivaltafantasioita joita kirjoittelet näiden vastapainoksi. Maaninen skitso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51534Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831237
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034