Tottelisitko miestäsi?
Nainen tykkää kun hän saa totella ja palvella miestään.
Naisen tuleekin totella ja palvella miestään 24/7.
:/
Nainen, oletko tottelevainen?
35
338
Vastaukset
- Anonyymi
Älä unta nää!
- Anonyymi
Pieniä pikku palveluksia on kiva tehdä ja saada puolin ja toisin.
Se on palvelemista.
Totteleminen on jotain jossa toinen luopuu hetkeksi omasta tahdostaan toisen vuoksi ja alistuu häntä palvelemaan.
Nainen tykkää totella miestä mikäli mies tuntee naisensa.
Naisella voi olla tietty toive jonka hän toivoisi miehensä tietävän mutta hän ei kuitenkaan sitä kerro taikka ilmaise mitenkään.
Monesti hän ei edes tahtoisi, sillä jotkin asiat eivät ole palveluina samoja kuin ne tapahtuisi spontaanisti.
Kun se nainen istuu jossain sohvalla ja luuraa, niin hänen toiveensa olisi tietenkin että miehensä käskyttäisi häntä.
Kulta tänne sieltä äkkiä!
Heti nyt!
sieltä se tuli.
Mitä nyt?
Housut pois ja tänne syliin!
Ja niin on nainen iloinen ja tottelevainen.
Mene tiskaamaan on käsky mieheltä joka ei naistansa tunne.
:/- Anonyymi
Mut silti se on sen nainen,
ja sen naisen mies.
Tuohon loppu osaan vaan otin kantaa.
~rivienvälitlukeva - Anonyymi
Ei oo kun pelkkää vallanhimoa . Siinä ei välitetä kun omasta saamisesta.
Näitä tapauksia on jo aivan liikaa suomes missä miehet on itsekäitä
- Anonyymi
Voisitko kuuppajumi mennä jo sinne raiteille pötköttemään?
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Olen huimannut että tämä ei toimi sillon kun miehen älykkyysosamäärä on alhaisempi kuin naisen. Tällainen tilanne on hyvin yleinen. Johtaminen vaatii myös tunneälyä mikä ei myöskään ole kovin kaksinen monilla miehillä. Vain se että haluaa johtaa ja on mies ei oikein johda kovin hyvään lopputulokseen.
- Anonyymi
Nainen päättää omasta elämästään ja omista asioista itse.
Olemme itsenäisesti pärjääviä. Luulin että miehetkin ovat? 🤭- Anonyymi
Ei ne pärjää,
ainakaan hyvin,
ilman naista edes jollain tapaa elämässään 😉 - Anonyymi
Siinä vaiheessa kun yhteiskunta romahtaa nainen ei päätä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä mut huolehtii miehestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin voisit mennä hoidattamaan naisvihasi muualle kun palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jäänyt hampaankoloon jotain naissuhteistasi. Kannattaa putsata ne ensin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina tuollainen asenne kertoo siitä mistä sä olet jäänyt vaille. Naisen rakkaudesta, äidin hoivasta ja lempeästä sylistä. Huono olo purkautuu vihana sitä kohtaan josta olet vaille jäänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän asti elämässä oon aina päättänyt ite asioistani, sekä hoitanutkin muutot,rempat jne. .
Ilman miehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä auttaako terapiakaan enää. Pehmustettu huone ainut vaihtoehto.
- Anonyymi
Tunnen vetoa miehiin, jotka toivovat naisen dominoivan heitä.
- Anonyymi
Olet varmaan pirhalla töissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan pirhalla töissä..
En ole. Olen vapaa taiteilija.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
En ole. En pysty noihin narsistisiin valtapeleihin tai alistumaan.
Sitä paitsi tuo on toksinen myrkyllinen kuvio. Joka ei ole rakkautta
Ja jota ei toivota suhteisiin . Jonka varmasti myöskin mies tiedät .
Mutta pahat ihmiset ei kuuntele tai välitä kun omista saamisesta.
Naiselta- Anonyymi
Täysin noin 💯
Myös nainen
- Anonyymi
En tottele miestäni, en tottele ketään miestä. Teen asiat niin kuin itse haluan.
- Anonyymi
minä en ainakaan määräilisi mitenkään jotain naista
- Anonyymi
Luikahtelehan takaisin sinne pimeisiin lattianrakosiin ummehtuneiden mielipiteinesi kanssa, kääkkä.
- Anonyymi
Ihan selvä provo, mut vastaan silti, en ikinä.
- Anonyymi
Tykkään kyllä huolehtia miehestä hyvin. Olen vähän vain oikukas, mutta sitäkin harvoin ;)
- Anonyymi
Et kuulu palstalle. Täällä on lähinnä rumia katkeria raivofeministejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yks ainakin, paitsi että olen söpö👊🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulumisesta voi olla montaa mieltä. Turhan jyrkkää ajattelua :)
- Anonyymi
En, koska näen ääliöiden läpi, jotka ajattelevat vain hepillään ja ovat juuttuneet teinin tasolle henkisesti. Kukaan älykäs ei käytä aikaansa itekkäisiin, heikot tunnetaidot omaaviin miehiin.
Nainen joka joutuu palvelemaan saamatta samaa takaisin, muuttuu ajan saatossa katkeraksi. Siksi siihen ei pidä ryhtyä. - AnonyymiUUSI
Onko sulla joku orjafetissi?
- AnonyymiUUSI
Mites, kiinnostaisiko miesplaneetta?
- AnonyymiUUSI
En. Tai joo jos huvittaa. Tai jaksaa. Tai leikitään jotain leikkiä niin että mä saan eka päättää😆
- AnonyymiUUSI
tuu ja käskytä mua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot526781Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen244452Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss164160Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2303804Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman293073Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.132776Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1082728"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita412407Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling672371K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi
Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju1001950