Mikähän olisi paras kotikonsti?
Älkää ehdottako hopeatinausta tai hitsaamista... Tavallinen tina ei pure vastuslankaan. Ja kuumissa sovellutuksissahan tavallinen tina sulaisi.
Olen tähän asti tehnyt niin, että kierrän ohuen vastuslangan kuoritun johdonpään kuparin ympärille ja puristan päälle tinatun kuparisen pääteholkin. Viimeistelen kutistesukalla.
Vastuslangan liittäminen kuparijohtoon?
9
445
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ruuvinkannan alle moninkertaisesti punottuna silmukkana on aika hyvä.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä, mutta tilaa vievältä. Mutta ei huono ratkaisu tuokaan. 👍🏻
- Anonyymi
Puristusliitin .
- Anonyymi
Johdinten liitoskohtaan tehdään ohuesta kuparilangasta juotosspiraali johon levitetään booraksifluksia ja juotetaan lyijyttömällä tinalla. Tahnamainen booraksifluksi valmistetaan sekoittamalla booraksijauhoa pieneen määrään vettä.
- Anonyymi
Sulamispiste ?
- Anonyymi
Booraksi ei ole matalalla lämmöllä tarpeeksi jyrkkää tavaraa teräs ja kromipitoisille lejeereille, tarvitaan väkevää happofluksia, sillä pitäisi onnistua.
- Anonyymi
Konstantaanista vastuslankaa voi juottaa ongelmitta lyijyllisellä tinalla.
- Anonyymi
Toimii konstantaanilangan kanssa mutta kanthal-langan ja kuparin liitoksessa ainoa helppo keino on puristusholkkijatkos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493