Olen 75v. nainen ja menossa sydäntutkimiuksiin...Kyselisin millainen on esim. sydämen varjoainetutkimus, onko siinä kipuja jne. Minua hirvitää kun sydäntä aletaan ronkkia. Oletteko saaneet esim. jotain rauhoitavaa ennen tutkimusta, itse pelkään poppaavani ylös siitä tutkimuspöydältä. Kaikenlainen info rauhoittaisi, kiitos.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jos olet saanut infulenssa piikin tunne on sama, eli ei kipuja.
Mulle tehty sydämen avoleikkaus eikä mitään kipuja.
Älä stressaa turhaan ei tunnu missään, - Anonyymi
Varjoainetutkimus on kivuton. Rauhoittavaa lääkitystä ei yleensä tarvita. Potilaan ei tarvitse muuta kuin olla selällään. Lääkäri hoitaa homman. Tutkimuksen jälkeen on oltava vielä tunteja paikoillaan, ettei tule verenvuotoa. Mustelmia voi silti tulla.
Myös ultraääntä käytetään paljon sydämen tutkimisessa, se on varsin nopea ja täysin kivuton tutkimus. Ei jää jälkiä. EKG:n varmaan tiedät, nopea ja helppo.
Varjoainetutkimusta seuraa usein samalla pallolaajennus, jos on merkittäviä ahtaumia.
Sydäntutkimukset kaikkiaan riippuvat siitä, millaiseen vaivaan haetaan selitystä. Kaikille ei tehdä samoja tutkimuksia. - Anonyymi
Sydäntutkimuksissa sydäntä ei ronkita!
- Anonyymi
Kiitoksia vastanneille, rauhoitti kummasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo70537- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510