Erinomaiselta kuulostava uudistus, tästä pisteet persuille. Näitä sossutuilla ikänsä eläviä on Kajaanissakin aivan liikaa. Risusavottaan vaan!
Nyt tuli jyrähdys vasemmalta: ”Lainvastaista”
Perustuslakivaliokunnan mielestä lakiehdotukset ovat muutoin perustuslain mukaisia, mutta perusosan alentamisen keston rajoittamista pitää selkiyttää.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/516f8753-a4c3-4719-b81b-e6f54e729bb5
Persut leikkaamassa toimeentulotukea jopa 50 %
20
371
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä , ilmeisesti sitten liikut porukoissa kun tiedät, että Kajaanissakin "näitä sossutuilla ikänstä eläviä on aivan liikaa"..
Minä liikun toisissa porukoissa, enkä tunne yhtään sossutuilla eläviä
SInällään Suomen niin kuin minkä tahansa (vielä) hyvinvointivaltion tulee huolehtia heikommistaan ja niistä, jotka ovat esim. sairaita, osatyökykyisiä ymv. ja toimeentulotuki on yksi tapa varmistaa, että perusasiat ovat jokaisella saatavilla.
Jos menet maailmalle, jossa ei ole perustoimeentuloa taattu, siellä rehottaa rikollisuus, korruptio, väkivalta ja eriarvoisuus - tätäkö haluat? - Anonyymi
Just. Jos valtiolla ei ole rahaa, niin kuluja pitää pienentää.
- Anonyymi
Onhan meillä rahaa, jos varakkaiden veronkevennyksiäkin pystytään jakamaan.
Eihän yrityskään heikossa kassatilanteessa korota palkkoja. - Anonyymi
Entä jos kerättäisiin kaikki kassavirrat, eikä niitä avokätisesti luovuttaisiin.
- Anonyymi
Sossupummien "uraputkea" pitää lyhentää raakasti.
- Anonyymi
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue.
Suomi on saatu edellisen kakarahallituksen hulvattoman törsäilyn seurauksena muiden hulttiovaltioiden sekaan tarkkikselle joten leikata täytyy sieltä mistä pitääkin. - Anonyymi
Kapitalistien lyhentäminen kannattaa alkaa yläpäästä.
- Anonyymi
Sitähän kokeiltiin -18 keväällä. Opittiinko mitään ?
- Anonyymi
Hyvä Persut, näin pystyy varmistamaan, ettei seuraavissa vaaleissa tule jytkyä.
- Anonyymi
Persut eivät sääli vanhuksia, lapsia ja sairaita.
Heidän sydämmen asia on rikkaitten hyysääminen.- Anonyymi
Jos rikkaita ei hyysätä, niin heikompiosaisille tulee entistäkin tiukempaa. No miksi? Rikkaat lähtee muille maille, jossa verotus ei vie kaikkea.
- Anonyymi
Terveessä yhteiskunnassa ei loisita toisten rahoilla. Näin oli Suomessakin ennen. Nykyään pitää mennä esim Aasiaan jossa jokainen hankkii elannon itselleen eikä loisi toisten rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveessä yhteiskunnassa ei loisita toisten rahoilla. Näin oli Suomessakin ennen. Nykyään pitää mennä esim Aasiaan jossa jokainen hankkii elannon itselleen eikä loisi toisten rahoilla.
Tai USA:an. Siellä esimerkiksi kouttaminen hoidetaan siten että sitä ei hoideta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuta sinne Aasiaan jos siellä on niin ihanaa. Kyllähän läskivaaleaihoinen suomalainen siellä pärjää kun mikään ei mitään maksa ja jos sietää muutamat torakat ja vatsavirukset niin sehän on melkein paratiisi.
- Anonyymi
mee ite sinne risusavottaan orjaksi ja anna mulle duunipaikkasi..saatana!!!!!!!!!!
- Anonyymi00018
Ai että mukava nauttia konjakkia kun tietää että työttömiä höykytetään.
- Anonyymi00020
Ruokakaupassa asioidessani kuulin maitohyllyllä työttömän pariskunnan laskevan riittääkö pullonpalautuskuitin rahat yhteen maitotölkkiin. Samalla he haukkuivat purraa. Tokaisin heille että menkää töihin niin rahat riittää kuten minullakin riittää ja kahmaisin viisi ylimääräistä maitotölkkiä sanoen että kun on rahaa voi tehdä vaikka näin. Kassajonossa totesin myyjällekin kuuluvalla äänellä että on se helppoa ostaa ylimääräistä kun on fiksusti hoitanut asiansa johon myyjäkin vastasi myöntävästi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ruokakaupassa asioidessani kuulin maitohyllyllä työttömän pariskunnan laskevan riittääkö pullonpalautuskuitin rahat yhteen maitotölkkiin. Samalla he haukkuivat purraa. Tokaisin heille että menkää töihin niin rahat riittää kuten minullakin riittää ja kahmaisin viisi ylimääräistä maitotölkkiä sanoen että kun on rahaa voi tehdä vaikka näin. Kassajonossa totesin myyjällekin kuuluvalla äänellä että on se helppoa ostaa ylimääräistä kun on fiksusti hoitanut asiansa johon myyjäkin vastasi myöntävästi.
Kylläpä munasit itsesi. Heh, heh...
- Anonyymi00019
Kallistumisen lopuksi se kaatuu. Ja mihin se kaatuu siihen se jää.
- Anonyymi00021
Ihan sama. Leikatkoon vaikka kaikki. Rahaa saa tekemällä töitä pimeänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393