Minä olen paljon parjattu lusmu eli työn välttelijä. Ollut koko aikuisiän. Mutta en tietenkään halua, että toimeentulotukeani leikataan, joten olen monta kertaa suostunut kuntouttavaan työtoimintaan ja ollut joskus pitkiäkin jaksoja yhteen menoon.
Minulla ei ole mitään moitittavaa!
Plussaa: Saan enemmän rahaa kuin kotona ollessa. Usein olen halunnut olla 2 päivää viikossa ja se tekee 72e/neljä viikkoa
Aina olen saanut sen päivä- ja tuntimäärän kuin olen halunnut kunhan minimit täytän eli vähintään yksi päivä viikossa ja neljä tuntia päivässä.
Lisäksi olen saanut tehdä niitä työtehtäviä, joita olen halunnut.
Ei siis todellakaan mitään moitittavaa!
Tiedän, että erinäisiä ongelmia on monilla ja varsinkin niillä, jotka haluaisivat oikean työpaikan, mutta sitten karenssin uhalla velvoitetaan kuntouttavaan työtoimintaan. Ymmärrän.
Mutta haluan tuoda esiin tämän puolen, että joillekin se on ihan toivottava ratkaisu. Myös muunlaisille kuin kaltaisilleni - eipähän tällaisia montaa ole.
Teille jotka haukutte kuntouttavaa työtoimintaa
Anonyymi-ap
4
112
Vastaukset 4
- Anonyymi
Niin ja kun tekee kuuden kuukauden sopparin, niin sua ei patisteta yhtään mihinkään kuuteen kuukauteen!!
- Anonyymi
Älä tee työtä kapitalistin puolesta! Anna kapitalistin tehdä se itse! (Ja tähän iso peukku ylös)
- Anonyymi
Aloittajana voin sanoa, että en ole yksityisellä puolella vaan ihan voittoa tavoittelemattomassa yhdistyksessä. Mutta ei minulla mitään kapitalismia vastaan ole. Vaurastukoon ne, jotka haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei221381- 721376
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587