Minä olen paljon parjattu lusmu eli työn välttelijä. Ollut koko aikuisiän. Mutta en tietenkään halua, että toimeentulotukeani leikataan, joten olen monta kertaa suostunut kuntouttavaan työtoimintaan ja ollut joskus pitkiäkin jaksoja yhteen menoon.
Minulla ei ole mitään moitittavaa!
Plussaa: Saan enemmän rahaa kuin kotona ollessa. Usein olen halunnut olla 2 päivää viikossa ja se tekee 72e/neljä viikkoa
Aina olen saanut sen päivä- ja tuntimäärän kuin olen halunnut kunhan minimit täytän eli vähintään yksi päivä viikossa ja neljä tuntia päivässä.
Lisäksi olen saanut tehdä niitä työtehtäviä, joita olen halunnut.
Ei siis todellakaan mitään moitittavaa!
Tiedän, että erinäisiä ongelmia on monilla ja varsinkin niillä, jotka haluaisivat oikean työpaikan, mutta sitten karenssin uhalla velvoitetaan kuntouttavaan työtoimintaan. Ymmärrän.
Mutta haluan tuoda esiin tämän puolen, että joillekin se on ihan toivottava ratkaisu. Myös muunlaisille kuin kaltaisilleni - eipähän tällaisia montaa ole.
Teille jotka haukutte kuntouttavaa työtoimintaa
Anonyymi-ap
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja kun tekee kuuden kuukauden sopparin, niin sua ei patisteta yhtään mihinkään kuuteen kuukauteen!!
- Anonyymi
Älä tee työtä kapitalistin puolesta! Anna kapitalistin tehdä se itse! (Ja tähän iso peukku ylös)
- Anonyymi
Aloittajana voin sanoa, että en ole yksityisellä puolella vaan ihan voittoa tavoittelemattomassa yhdistyksessä. Mutta ei minulla mitään kapitalismia vastaan ole. Vaurastukoon ne, jotka haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901