Minä olen paljon parjattu lusmu eli työn välttelijä. Ollut koko aikuisiän. Mutta en tietenkään halua, että toimeentulotukeani leikataan, joten olen monta kertaa suostunut kuntouttavaan työtoimintaan ja ollut joskus pitkiäkin jaksoja yhteen menoon.
Minulla ei ole mitään moitittavaa!
Plussaa: Saan enemmän rahaa kuin kotona ollessa. Usein olen halunnut olla 2 päivää viikossa ja se tekee 72e/neljä viikkoa
Aina olen saanut sen päivä- ja tuntimäärän kuin olen halunnut kunhan minimit täytän eli vähintään yksi päivä viikossa ja neljä tuntia päivässä.
Lisäksi olen saanut tehdä niitä työtehtäviä, joita olen halunnut.
Ei siis todellakaan mitään moitittavaa!
Tiedän, että erinäisiä ongelmia on monilla ja varsinkin niillä, jotka haluaisivat oikean työpaikan, mutta sitten karenssin uhalla velvoitetaan kuntouttavaan työtoimintaan. Ymmärrän.
Mutta haluan tuoda esiin tämän puolen, että joillekin se on ihan toivottava ratkaisu. Myös muunlaisille kuin kaltaisilleni - eipähän tällaisia montaa ole.
Teille jotka haukutte kuntouttavaa työtoimintaa
Anonyymi-ap
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja kun tekee kuuden kuukauden sopparin, niin sua ei patisteta yhtään mihinkään kuuteen kuukauteen!!
- Anonyymi
Älä tee työtä kapitalistin puolesta! Anna kapitalistin tehdä se itse! (Ja tähän iso peukku ylös)
- Anonyymi
Aloittajana voin sanoa, että en ole yksityisellä puolella vaan ihan voittoa tavoittelemattomassa yhdistyksessä. Mutta ei minulla mitään kapitalismia vastaan ole. Vaurastukoon ne, jotka haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922