Veteleekö Erosen makkarabisnes viimeisiä hengenvetoja kun ei toimita kauppoihin eikä Grillille tuotteita?
Tuote Savonlinna
7
675
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tänä päivänä kannata pienet makkaratehtaat mitenkään, koska kukaan ei maksa niin paljon makkarasta kuin olisi tarvetta.
Isot tuottajat kuten atria pärjää määrillään.
Suomea saa Mertalan A grilliltä kuitenkin, niin ehkä se riittää paikallisille. - Anonyymi
Jos pitää paikkansa, ettei ole henkilökuntaa vaan itse tekee, niin ei siinä varmaan montaa makkaraa ehdi päivässä syntyä jaettavaksi.
- Anonyymi
Juurikin näin ja varmasti yrittäjän kannalta järkevää onkin, että tuotanto suomimakkaran osalta riittää omalle grillille.
- Anonyymi
Varmaan hyvä niin! Kävin ostaa balkanavolaisen ja maistu ihan hirveelle. Just semmonen tunkkanen , vanhan lihan maku ja Haku. Mei grilli ruoan himot hetkeksi.
- Anonyymi
Niin no, Erosen Ana on tehnyt kuitenkin merkittävä yrittäjäuran savonlinnalaisessa mittakaavassa.
Ikääkin kun meille kaikille tuppaa tulemaan, niin asiat ja tavoitteet muuttuu.
Anahan on jo eläkeiässä, sikäli kun yrittäjä malttaa sellaiselle jäädä.
Ehkä tässä on kuitenkin kyseessä se, että tuotantoa on sen verran, että oma grilli saa raaka-aineensa savonlinnalaiseen perinneherkkuun.
Kiitos siitä Anssille. - Anonyymi
Veskarin hinnastossa näkyy kuitenkin vielä suomimakkara eli tilaajille jostain muualta vai myykö hkn blöötä suomena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233