Muistaa muistuttaa ettet ole mulle hyväksi. Jos erehdyn itse niin ajattelemaan
Muut kyllä
11
212
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä itse ajattelet? Se on se ratkaiseva tekijä. Sinä.
- AnonyymiUUSI
Miksi se sinua kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa
Kunhan nyt juttelen täällä. Onko siinä jotain väärää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan nyt juttelen täällä. Onko siinä jotain väärää?
Miksi se sinua kiinnostaa mitä minä tuntisin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa mitä minä tuntisin
Kirjoitin jo tuohon, että keskustelen.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa selvittää itse nuo tunnejutut. Ei niihin suhteisiin oikein voi muut osallistua, etkä voi tietää onko niistä "hyvää tarkoittavista" neuvoista enemmän haittaa, kuin hyötyä. Aikuinen ihminen kantaa vastuun itse omista tunteistaan.
- AnonyymiUUSI
Må en ikinä vois antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa ihmissuhteisiini.
Toki kuuntelen jos jollain on jotain sanottavaa mutta ei se vaikuta siihen lopputulokseen.
Mun elämä, jota mä elän eikä joku muu. - AnonyymiUUSI
Ei minulla olekaan varaa kovin turvallisiin verkostoihin sijoittuneeseen. Jään alakynteen, siksi parempi yksin. Siinä minun turva.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa kuunnella kateellisia kavereita.
- AnonyymiUUSI
Kuka kuuntelee muiden mielipiteitä?!
- AnonyymiUUSI
Semmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102920Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411890Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721103
- 741080