Nainen, oletko vaarallinen hölösuu

Anonyymi-ap

Liian sinisilmäisenä saatat hölöttää liikaa ja seuraukset voivat olla kohtalokkaita.
Se läheinenkin voi olla silloin vihollisen aseena.

Tuli vain mieleen, koska olen sellaista joutunut kokemaan.
Se että on elossa, on ihme.
Siitä olen oppinut, että läheisiäkään ei kannata pitää liian lähellä.
Eivät he siinä pahaa tarkoita, mutta parempi estää ennalta kuin jotain vieläkin pahempaa tapahtuisi.

Kukaan ei tiedustele asioita suoraan tiedusteltavalta vaan hänen lähipiiriltä ja heidän kautta.
Vaimon kautta se käärme Aataminkin petti.

:/

55

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi kukaan olisi kiinnostunut toisen henk koht asioista taikka hänen kauttaan jostain toisesta, ellei hän yrittäisi oppia taikka tiedustella jotain ja omaksi hyödykseen?

Mitä hän tekee?
      Miten?
      Kauanko?
      Mitä hän on sanonut?

Hölösuu kertoo kaiken kun murhaaja tiedustelee asioita kohteestaan.
      Ja sitten kun kysyy miksi teit sen?
      Kun se oli niin mukava ja alkoi heti kyselemään kaikkea henk kohtaista ja asioita jotka hänelle ei kuulunut......
      Se puu näytti niin kauniilta ja suloiselta ja jotenkin niin viisaalta ja ymmärtäväiseltä, että siitä oli hyvä syödä.
      Se kuunteli ja ymmärsi minua, siksi kerroin sille kaiken ja nyt olen kirottu koska se petti minut.

Niin siinä voi käydä.
      ja niin se myrkkyhedelmä toimitettiin aatamille eevan kautta.

• Anonyymi
      UUSI

Paljonkin hölötän asioita kuten tiedätkin,
      mutta vaikka et uskokaan niin mä hallitsen silti sen mitä hölötän.
      Sun asioita en ole kertonut vaikka on kyseltykin.
      Ajattelepa tota.
      Monikaan ei olis ollut turpa kii mun asemassa.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, kirjaimellisesti menetin kaiken, enkä taida oikeesti nähä joulua enää, hyvä jos ens viikon.
        Silti mä en pysty enkä halua pettää luottamusta sun suhteen. Vaikka en edes saa jutella sun kans enää.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on vain jotenkin outoa jos mun asioita joku tulee tiedustelemaan joltakin.
        Se jo tässäkin tapauksessa todistaisi, että mun kimpussa on todella laaja joukko ja toiminta on järjestelmällistä ja tiedustelu niin ammattimaista, että kontaktit otetaan selville keinolla millä hyvänsä ja niin paljon tietoa yritetään saada kuin mahdollista jne.

Mutta onhan se niin.
        Olen kuitenkin aika otettu siitä, että mun asiat kiinnostavat niin laajasti ja niin suurta joukkoa ihan maan ja maailman laajuisesti.
        En ole turhaan sanonut olevani VIP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on vain jotenkin outoa jos mun asioita joku tulee tiedustelemaan joltakin.
        Se jo tässäkin tapauksessa todistaisi, että mun kimpussa on todella laaja joukko ja toiminta on järjestelmällistä ja tiedustelu niin ammattimaista, että kontaktit otetaan selville keinolla millä hyvänsä ja niin paljon tietoa yritetään saada kuin mahdollista jne.

Mutta onhan se niin.
        Olen kuitenkin aika otettu siitä, että mun asiat kiinnostavat niin laajasti ja niin suurta joukkoa ihan maan ja maailman laajuisesti.
        En ole turhaan sanonut olevani VIP.

Ei se ihan noinkaan kyllä mee mut kuinka vaan.
        Et älä nyt kuitenkaan nostata ittees turhaan.

Mut hei kiitti.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kirjaimellisesti menetin kaiken, enkä taida oikeesti nähä joulua enää, hyvä jos ens viikon.
        Silti mä en pysty enkä halua pettää luottamusta sun suhteen. Vaikka en edes saa jutella sun kans enää.

miksi et saa enää jutella kanssani, vaimoko kieltää? Näin vaimosi ohimennen tänään ja hän vaikutti hyväntuuliselta, niin en kyllä usko että olisi minulle vihainen saatikka sinulle tai laittanut sinua ulkoruokintaan.. ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

miksi et saa enää jutella kanssani, vaimoko kieltää? Näin vaimosi ohimennen tänään ja hän vaikutti hyväntuuliselta, niin en kyllä usko että olisi minulle vihainen saatikka sinulle tai laittanut sinua ulkoruokintaan.. ?

Ketä sä koitat esittää?
        En mä sun kanssa tietääkseni halua jutellakaan.
        Vaan ton miehen kanssa.
        Eikä mulla ole vaimoa,
        ite olisin mieluusti ollut kyllä sellainen jollekulle.

Vai mustamaalata jotain?

Ihanaa iltaa ja yötä sulle kuitenkin kuka oletkin.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän siinä mitään, jos tytöt kertovat toisilleen seksielämästään ym.
      Ihan normaalia se on, mutta sille vieraalle tai tuntemattomalle älkää kertoko mitään mikä ei sille kuulu.
      Sanotaanhan lapsillekin, että älkää sitten jutelko vieraille.
      Ne kertoo missä ne asuu, milloin äiti ja isi on poissa kotoa ja töissä ja missä käyvät kerhossa harrastuksissa tarhassa ja koulussa, nimet jne.

Siinä pedo sitten on tiedustellut tarpeeksi ja jonain päivänä hän odottaa tarhan luona autossa ja sanoo tytölle, äitisi Leena käski minun hakea sinut tänään tarhasta ja viedä kotiin.

Hän vain kertoo tytölle takaisin kaiken mitä tyttö kertoi ja tyttö uskoo ja hyppää Jammun kyytiin.
      Niin voi käydä aikuisillekin tytöille vieraiden kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Sen verran tuohon et tollai ei oikein onnistu kenenkään tarhasta haku.

Niin sitä voi käydä aikuisellekin tytölle.
        Mut ei saa antaa pelon taikka toisten epäilyn määrätä kaikkea.

Pitää uskaltaa elää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran tuohon et tollai ei oikein onnistu kenenkään tarhasta haku.

Niin sitä voi käydä aikuisellekin tytölle.
        Mut ei saa antaa pelon taikka toisten epäilyn määrätä kaikkea.

Pitää uskaltaa elää.

Ei varmaan tarhasta, mutta vaihtoehtoja on kun tyttö lähtee harrastuksiin tms. ja sieltä kotiin kävellen tms.
        Mutta joo, pointti on jos antaa tietoa niin sitä voidaan käyttää sinua vastaan.

Mä annan tietoa hallitusti ja jokaiselle oman palasen.
        Se pala joka palaa muuta kautta takaisin, tiedän mitä kautta se on kulkenut ja mistä vuotanut.
        ns. Värjään vettä jotta voin paikantaa vuotokohdan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan tarhasta, mutta vaihtoehtoja on kun tyttö lähtee harrastuksiin tms. ja sieltä kotiin kävellen tms.

Se pala joka palaa muuta kautta takaisin, tiedän mitä kautta se on kulkenut ja mistä vuotanut.

Mä en vuotanut.
        Oon kyllä huomannut paljonkin meiän välisiä täällä,
        eikä ne ole mun jäljiltä.
        Eikä pelkästään sun ja mun välisiä oo olleet.
        Mut siinähän syytät mua.
        Vaikkei oo oikein mua kohtaan.
        Eikä muukaan tässä.
        Etenkään se että et voi jutella.
        Oikeesti on pahasti nyt ja tarttisin sua.
        Mikä on tyhmää kun en merkkaa mitään sulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ps tääl on aika vakava "vuoto" siis kosteusvaurio, oireilu pahempaa ku koskaan missään.
        Tää on mun loppuni..... Aika mielenkiintosta aatella et sä olit ensin kuolinpesässä ja nyt mä... Mut mä kuitenki halusin ja yritin jeesaa sua, mut peestä etten sulle merkkaa mitää,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätään et sä tietäisit paljon kaikkea jos oltais oltu tekemisissä viel. Sä pidät vissiin mua vitun tyhmänä niiku moni muukin täällä, mut en mä ole vaik vaikuttaa sille tuntematta mua.
        Luulis et olisit sen verran tajunnut siinä ajassa ku oltiin tekemisissä. Sen takia musta olis ollutkin sulle apua. Mä rekisteröin päähäni siis mieleeni ne pienen pienetkin jutut mitä muut ei, mut just ne tärkeimmät pikkuseikat mitkä on tärkeimpiä siihen isoon kuvaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en vuotanut.
        Oon kyllä huomannut paljonkin meiän välisiä täällä,
        eikä ne ole mun jäljiltä.
        Eikä pelkästään sun ja mun välisiä oo olleet.
        Mut siinähän syytät mua.
        Vaikkei oo oikein mua kohtaan.
        Eikä muukaan tässä.
        Etenkään se että et voi jutella.
        Oikeesti on pahasti nyt ja tarttisin sua.
        Mikä on tyhmää kun en merkkaa mitään sulle.

Sä voit vuotaa tietoa jo silloinkin kun sä reagoit.
        Sä voit olla työkalu, koska ne tietää että sä kuin riiput jossakin.
        Silloin se on helppoa, olet kuin heidän vainukoira.
        Ei niiden tarvitse kuin seurata sua.
        Sitä mukaan ne saa tietoa.

Mieti sitä.
        Sun ei tarvitse kertoa kellekään yhtään mitään suoraan, se riittää että sä reagoit.
        Se näin helppoa.
        Sua voi seurata ja jos susta tahdotaan saada tietoa, niin katotaan vaan mihin tietoon sä reagoit ja miten.

Jos joku kirjoittaa pahaa Jormasta ja sun veljen nimi olis Jorma, niin sä reagoit siihen viestiin huutamalla jättäkää mun veli rauhaan ja mistä te saitte tuon yksityistiedon ongittua?
        Siinä se, lisää tietoa annoit silloin ihan itse.
        Nyt ne tietää että sun veljen nimi on Jorma ja sä kerroit sen heille ihan itse.

Sen takia ei saa hölöttää eikä palsta oo sun paikka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä.
        Sun ei tarvitse kertoa kellekään yhtään mitään suoraan, se riittää että sä reagoit.
        Se näin helppoa.
        Sua voi seurata ja jos susta tahdotaan saada tietoa, niin katotaan vaan mihin tietoon sä reagoit ja miten.

Jos joku kirjoittaa pahaa Jormasta ja sun veljen nimi olis Jorma, niin sä reagoit siihen viestiin huutamalla jättäkää mun veli rauhaan ja mistä te saitte tuon yksityistiedon ongittua?

Jos sä tekisit niin kuin mä sanoin, sä saisit lepoa ja rauhaa tästä palstan ihmemaasta.
        Sun asiat alkaisi tulemaan kuntoon, eikä sun tarvitsis kuin levätä ja rauhoittua.
        Sä tapaisit uusia ihmisiä ja sä oppisit näkemään itseäsi ja omaa toimintaasi.
        Sä alkaisit parantumaan kun sä hokaat sen ja näet sen mitä on kaiken myrskyn ulkopuolella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sä tekisit niin kuin mä sanoin, sä saisit lepoa ja rauhaa tästä palstan ihmemaasta.
        Sun asiat alkaisi tulemaan kuntoon, eikä sun tarvitsis kuin levätä ja rauhoittua.
        Sä alkaisit parantumaan kun sä hokaat sen ja näet sen mitä on kaiken myrskyn ulkopuolella.

Se että sä tosiaan vuodat, niin se näkyy tosi hyvin.
        Jos sä sen nyt itsekkin huomaisit ja oikeesti haluaisit ettet vuotais, niin sä muuttaisit vähän jotain käytöksessäsi.
        Jos sä haluaisit, sä voisit olla menemättä huutamaan palstalle sitä mitä sä et tahdo niiden tietävän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osasto ei ole mun paikkani.
        Mä en oo vainoharhanen enkä, no joo....
        Eikä mulla edelleenkää oo ongelma palstassa.
        Sulla se on.

Mä en oo pahemmin tääl ees ollut, vaik luuletkin niin.
        Mä en elä ihmemaassa tosiaankaan.
        Eläisinkin niin ei tarttis haudata ihmisiä, tai pelätä mitään, tai tehä omaa kuolemaa.

Ai mut pitäähän sun taas saada toi pakollinen mun loukkaaminen tehtyä.
        Onhan se ihan kamalaa kun on joku joka tietää asioita ja vois vaikka kertoo niitä jollekin.
        Tai kun on ihminen joka välittää susta ja jota sä tiiät itekin tarvitsevas,
        mut on pakko ajaa pois, jopa kun saatan olla huomenna lopullisesti pois maailmasta niin silti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos me tolle linjalle kerran mentiin,
        niin ei mulla oo syytä olla lojaalikaan sulle enää.
        Kai mä sitten kerron kaiken jollekin muulle.
        Arvaatkin vissiin kenelle.....
        Sekä kaikki tulee ihan julkisesti näkymään....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osasto ei ole mun paikkani.
        Mä en oo vainoharhanen enkä, no joo....
        Eikä mulla edelleenkää oo ongelma palstassa.
        Sulla se on.

Mä en oo pahemmin tääl ees ollut, vaik luuletkin niin.
        Mä en elä ihmemaassa tosiaankaan.
        Eläisinkin niin ei tarttis haudata ihmisiä, tai pelätä mitään, tai tehä omaa kuolemaa.

Ai mut pitäähän sun taas saada toi pakollinen mun loukkaaminen tehtyä.
        Onhan se ihan kamalaa kun on joku joka tietää asioita ja vois vaikka kertoo niitä jollekin.
        Tai kun on ihminen joka välittää susta ja jota sä tiiät itekin tarvitsevas,
        mut on pakko ajaa pois, jopa kun saatan olla huomenna lopullisesti pois maailmasta niin silti.

Osasto ei oo sun paikkas?
        Hmm......
        Itsetuhoinen, kuolemansairas, koditon, masentunut jne.
        Kysyhän lääkäriltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sä tosiaan vuodat, niin se näkyy tosi hyvin.
        Jos sä sen nyt itsekkin huomaisit ja oikeesti haluaisit ettet vuotais, niin sä muuttaisit vähän jotain käytöksessäsi.
        Jos sä haluaisit, sä voisit olla menemättä huutamaan palstalle sitä mitä sä et tahdo niiden tietävän.

Mitä vittua mä vuodan täällä?

Puhun sulle kun en muualla voi.

Kaikki on jo yli 2 vuotta tiennyt et kirjoitan sulle.
        Ja että välitän susta.

Eikä mulla oo mitään syytä salata yhtään mitään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä.
        Se näin helppoa.

Sä et mua täältä oo oikeútettu häätämään pois!
        Et sinä tai kukaan muukaan!!!!
        Ei uhkailuilla, eikä mustamaalauksilla onnistu.

nyt ku mul ei oo m,itään menetettävää, niin saatan ollakin vaarallinen kuten syytätkin.

Sä olisit saanut mut pois täältä mut....

Nikillä koska mulla oo salattavaa!
        Enkä mä oo tehnyt mitään väärää!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm......
        Kysyhän lääkäriltä.

Miten nii itsetuhoinen?

Mun sairaudet ja paha kosteusvaurio asunto ja siitä oireilu ei oo itsetuhosuutta.
        Masentunut?
        Ja kyllä, on puhuttu lääkärin kanssa, ei ole edes terapialle tai lääkitykselle tarvetta.
        Toisin kun jollakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua mä vuodan täällä?

Puhun sulle kun en muualla voi.

Kaikki on jo yli 2 vuotta tiennyt et kirjoitan sulle.
        Ja että välitän susta.

Eikä mulla oo mitään syytä salata yhtään mitään.

Sä voit puhua omista asioistasi, mutta et mun.
        Katso ettei täällä ole mitään mitä olen sulle kertonut ja täällähän on.
        Kyllä vuodat ja sanoitkin että on vuoto ja todistit että vuotaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm......
        Kysyhän lääkäriltä.

Ja jos tarkkoi ollaan niin mikäli sä oot tota mieltä, etkä tee mitään muuta asialle kun loukkaat itsetuhoista lisää kun tiedät (luulet) itsetuhoiseksi niin mitenköhän menee niiku heitteillejättö tms asiassa?
        Nythän on jopa tuomittu ihmisiä kun on ajaneet itsetuhoisia ja masentuneita lopullisiin tekoihin... Että sitäkin vois miettiä....

*oot tärkee ja rakas*

• Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

Sä et mua täältä oo oikeútettu häätämään pois!
        Et sinä tai kukaan muukaan!!!!
        Ei uhkailuilla, eikä mustamaalauksilla onnistu.

nyt ku mul ei oo m,itään menetettävää, niin saatan ollakin vaarallinen kuten syytätkin.

Sä olisit saanut mut pois täältä mut....

Nikillä koska mulla oo salattavaa!
        Enkä mä oo tehnyt mitään väärää!

Sä et vaan ymmärrä mitä sulle koittaa sanoa.
        Vaikka sanoisi suoraan, niin ei mene perille.
        Mä lähden sen takia ku sä oot täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuule on paljonkin,
        niinhän mä olen sanonut.
        Mutta ku en ole minä kertonut niitä.

• Anonyymi
        UUSI

Miten nii itsetuhoinen?

Mun sairaudet ja paha kosteusvaurio asunto ja siitä oireilu ei oo itsetuhosuutta.
        Masentunut?
        Ja kyllä, on puhuttu lääkärin kanssa, ei ole edes terapialle tai lääkitykselle tarvetta.
        Toisin kun jollakin.

Miten niin?
        Ihan varmaan tiedät mitä oot kirjotellu, että itsetuhoisia ajatuksia sulla on.
        Masentunut olet silloin.
        Etpä oo tainnu kertoa lääkärille sitten tarpeeksi tai sitten olisi aika vaihtaa lääkäriä.

Toisin kun jollakin, mulla ei ole tarvetta kuin saada asiat kuntoon.
        Lääkkeet voi syöttää niille, jotka niitä tarvitsee ja niistä hyötyy.

• Anonyymi
        UUSI

Ja jos tarkkoi ollaan niin mikäli sä oot tota mieltä, etkä tee mitään muuta asialle kun loukkaat itsetuhoista lisää kun tiedät (luulet) itsetuhoiseksi niin mitenköhän menee niiku heitteillejättö tms asiassa?
        Nythän on jopa tuomittu ihmisiä kun on ajaneet itsetuhoisia ja masentuneita lopullisiin tekoihin... Että sitäkin vois miettiä....

*oot tärkee ja rakas*

Mä olen sua kehottanut monta kertaa hakemaan apua ja ehdottanut huoli ilmoitusta.
        Kerran sanoin että voisin soittaa sulle lanssin.
        Että nyt lopetat itse sen syyttelyn ja kokeilet vähän ymmärtää asioita ja tilanteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuule on paljonkin,
        niinhän mä olen sanonut.
        Mutta ku en ole minä kertonut niitä.

kuka sen viestin "vuoto" viestin sitten kirjoitti?
        Lue se ja katso tarkkaan mitä sä siinä kerrot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kuka sen viestin "vuoto" viestin sitten kirjoitti?
        Lue se ja katso tarkkaan mitä sä siinä kerrot.

Luoja sä oot kyllä pahvi!

Mulla on ikävä sua ja meiän jutustelua,
        iha kahden kesken.

Luin niitä just tossa taas...
        Olis paljon kaikkea sanottavaa.

Mut se nyt vielä että,
        mä en ainut kun tarvii meiän jutustelua,
        sä tarviit myös.
        Vaikka väität vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen sua kehottanut monta kertaa hakemaan apua ja ehdottanut huoli ilmoitusta.
        Kerran sanoin että voisin soittaa sulle lanssin.
        Että nyt lopetat itse sen syyttelyn ja kokeilet vähän ymmärtää asioita ja tilanteita.

Koita ihan ite ymmärtää...

Huomaatko kuinka sä vuodat mun asioitani tossakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja sä oot kyllä pahvi!

Mulla on ikävä sua ja meiän jutustelua,
        iha kahden kesken.

Luin niitä just tossa taas...
        Olis paljon kaikkea sanottavaa.

Mut se nyt vielä että,
        mä en ainut kun tarvii meiän jutustelua,
        sä tarviit myös.
        Vaikka väität vastaan.

Mä tiedän kyllä itse mitä mä tarviin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ihan ite ymmärtää...

Huomaatko kuinka sä vuodat mun asioitani tossakin.

Noi on kaikki tapahtunut palstalla.
        Niinku kaikki toi mitä mä sulle sanon, se on jo todistajien läsnäollessa palstalla tapahtunut.
        Ne kaikki lukee täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?
        Ihan varmaan tiedät mitä oot kirjotellu, että itsetuhoisia ajatuksia sulla on.
        Masentunut olet silloin.
        Etpä oo tainnu kertoa lääkärille sitten tarpeeksi tai sitten olisi aika vaihtaa lääkäriä.

Toisin kun jollakin, mulla ei ole tarvetta kuin saada asiat kuntoon.
        Lääkkeet voi syöttää niille, jotka niitä tarvitsee ja niistä hyötyy.

Mieti mitä sä sanot ja miten kohtelet?
        Kuin moni sun puolia pitänyt ja ottanut pskaa niskaan sen takia että sä oot tärkee.
        Kuinka monta ihmistä sulla siinä jotka aidosti on sun puolella ja haluaa vaan hyvää sulle?

Molemmat ollaan rikottu sääntöjä ja toisiamme pahastikin mut mä olen ainut joka haluaa sopia.
        Mä olen se joka välittää edelleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt siten muistetaan taas mitä anonyymi tarkoittaa puolin ja toisin .
        Se ei ole kirjoittajan tunnistelua
        Tai jonkin yksityisen jutun tuomista nettiin yms.
        Silloin kun on jokin mielenterveyden häriö niin luulee ne läheiset
        Tekstien taakse ja meitä paljon muitakin täällä
        Ja paljon niitä jotka käy samankaltaisia asioita ja tilanteita läpi
        Ilman että kyse on todella jotakin tieto vuodosta

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti mitä sä sanot ja miten kohtelet?
        Kuin moni sun puolia pitänyt ja ottanut pskaa niskaan sen takia että sä oot tärkee.
        Kuinka monta ihmistä sulla siinä jotka aidosti on sun puolella ja haluaa vaan hyvää sulle?

Molemmat ollaan rikottu sääntöjä ja toisiamme pahastikin mut mä olen ainut joka haluaa sopia.
        Mä olen se joka välittää edelleen.

Mä mietinkin.
        Kenenkään ei tarvii ottaa mitään niskaansa eikä varsinkaan mennä hakemaan mitään niskaansa kenenkään vuoksi.
        On niitä palstalla tsemppaajia ja harvoja on jossain jotka hyvää haluavat, mutta ei kannata sotkea heitä mitenkään liikaa mukaan.

Älä nyt jaksa tuollaista.
        Sulla on obsession.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt siten muistetaan taas mitä anonyymi tarkoittaa puolin ja toisin .
        Se ei ole kirjoittajan tunnistelua
        Tai jonkin yksityisen jutun tuomista nettiin yms.
        Silloin kun on jokin mielenterveyden häriö niin luulee ne läheiset
        Tekstien taakse ja meitä paljon muitakin täällä
        Ja paljon niitä jotka käy samankaltaisia asioita ja tilanteita läpi
        Ilman että kyse on todella jotakin tieto vuodosta

Sivusta

Niin.
        Kaikki tapaukset ovat myös tapauskohtaisia ja ne tulee käsitellä sellaisina.

Tietovuoto on tietovuotoa ja monesti se on ihan vaaratonta, mutta joskus se voi olla kohtalokastakin.
        Esim. mä en ole palstalla antanut itsestäni suoria tunnistetietoja ja ne tunnistetiedot jotka annan niin tiedän myös ne henkilöt jotka niistä tietäisivät.

Mutta ongelma voi olla se mistä olen aika paljon kirjoittanut ja harvoin sitä saa anonyymina suoran tappouhkauksen ja vielä tunnistetiedon kera tyyliin "tiedämme missä asut".
        Se on aika outoa että joku murhaaja antaa anonyymille uhkauksen tehden selväksi että tietävät missä hän asuu.
        Ja yhdenkään palstalaisen ei pitäisi tietää yhtä lukuunottamatta, joten siinä on kyllä saanut selvittää jostain ja jotenkin.
        Ja sitten kun se joka tietää niin sitten se murhaaja pyörii juuri sen kanssa kuin kimpassa ja puhuu samoja asioita, joten sieltä se on varmaan lipsahtanut.

Siinä on vain niin vahva tunnistetieto ja suora uhkaus, joten se kannattaa ottaa vakavasti.
        Mutta ei siitä sen enempää.
        Saavat puhua omista asioistaan, mutta ei minun asioistani.
        Elekää hölöttäkö liikaa ja varsinkaan tuntemattomille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä mietinkin.
        Kenenkään ei tarvii ottaa mitään niskaansa eikä varsinkaan mennä hakemaan mitään niskaansa kenenkään vuoksi.
        On niitä palstalla tsemppaajia ja harvoja on jossain jotka hyvää haluavat, mutta ei kannata sotkea heitä mitenkään liikaa mukaan.

Älä nyt jaksa tuollaista.
        Sulla on obsession.

Ei ole mikään pakkomielle.
        Tiedät sen ihan itekin.
        Ja senkin tiedät millainen fiilis mulla on tästäkin.
        Ei sullakaan hyvä ole, tiiän kyllä.

Ja senkin tiiät että meiän pitäis jutella ihan kahdestaan.

Meiän ei kuulu tapella vaan olla tukena toisillemme.

Ja hymyillä.
        Välittää.
        Nauraa.
        Jutskailla.
        Höpsötellä.
        Ja olla jollain tapaa ...🌸.. 💗

• Anonyymi
      UUSI

Puhuisin mä mutta ei suostuta kuuntelmaan joten mä kirjotan. Teen ihan mitä haluan!

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä miehet on niitä hölösuita🤣minä annan nyt vaan kystå kyllä💥🪨🪨🪨🪨

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei sano mitään niin on vaarallinen tuppisuu ja liian hiljainen. Jos sanoo jotain on vaarallinen hölösuu. Jos ei ole läheisiä niin on vaarallinen erakko ja yhteiskuntaa uhkaava incel. Jos on läheisiä niin on vaarallinen, koska on liikaa ihmissuhteita.

• Anonyymi
        UUSI

Jep, aika vaikee on miellyttää miestä.
        Ainakin tän aloittajan mielestä se on ihan sama mitä ja miten mä olen niin mä olen vaan ongelma. Vaikken oliskaan oikeesti.
        Kaikkea muuta oon.
        Tai oon mä sellaistakin jollekin jonka kohdalla se on tarpeen.

-t-

• Anonyymi
      UUSI

En ole hölösuu. Oksettaa muiden toisten asioista puhuminen.

• Anonyymi
      UUSI

Kiihkouskovainen aloitus ja hieman peloittavaa sävyä uhkaava?!

• Anonyymi
        UUSI

Riivaajamainen kommentti käärmeensikiömäistä sävyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riivaajamainen kommentti käärmeensikiömäistä sävyä.

Kaikki sulle tollasta jos sua yhtään mitenkään kritisoi tai uskaltaa sanoa vastaan sulle jotain.
        Sä et ehkä ite koe sun kirjoituksia tollein niiku uhkaavina tai jotain, mut voisit joskus ajatella muiden kannalta noita. Kyllä mäkin olen ottanut uhkaavina ja pelotteluna useinkin näitä.
        Ja koska välitän susta ne sattuu pahasti.

-sori kun tungin tähän -

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki sulle tollasta jos sua yhtään mitenkään kritisoi tai uskaltaa sanoa vastaan sulle jotain.
        Sä et ehkä ite koe sun kirjoituksia tollein niiku uhkaavina tai jotain, mut voisit joskus ajatella muiden kannalta noita. Kyllä mäkin olen ottanut uhkaavina ja pelotteluna useinkin näitä.
        Ja koska välitän susta ne sattuu pahasti.

-sori kun tungin tähän -

Kritisoi, joo joo.
        Miksi tarvitsee sanoa vastaan jos ei ole aihetta?
        Silloin keksitään ulkoasusta sanottavaa kun pakko vaan jotain sanoa vastaan jotenkin johonkin.

Mua neuvottiin, ettei kannata lähteä tällaisten kanssa väittelemään, enkä lähdekään.
        Mä näpäytän.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän kyllä olevani..

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Ottaen huomioon ettei minunkaan yksityisyyttäni kunnioiteta, voin täysin vapaasti hölöttää jokaisen yksityisasiat mennen tullen ja laittaa päälle pienoisen lisämaustekerroksen.

• Anonyymi
        UUSI

Sama.

• Anonyymi
      UUSI

🐺🖤🕳️

• Anonyymi
        UUSI

🦊🦊🦊

• Anonyymi
      UUSI

Olen oppinut että kun mies pelätä se yrittää vaientaa naisen niin ettei tämä puhu
      Tai selvitä tai tajua miehen yritystä pitää jotakin typerää valtaroolia yllä.
      Joka voi tehdä tästä vallanhimosta yksilöstä heikon .
      Koska hän ei pärjää oikeiden menestyjien tavalla
      Kun ei käytä kun vääriä keinoja ja tapoja
      Koska ei muuta ajattele tai varsinkaan osaa.
      Oikeasti älykäs nainen on tämän vuoksi miehille uhka
      Sillä hän löytää ne muut tavat ja keinot.
      Ja näkee miehen esityksen läpi
      Minua esimerkiksi luulaan monesti paljon tyhmäksi mitä olen .
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

En ole puhunut mitään ja ei minulla ole siniset silmät vaan ruskeat. Mieheni on sinisilmäinen hölösuu ja tuo on syy miksi me tullaan toimeen oikein hyvin hänen kanssa PUOLISOINA.
      Ei toiset edes tiedä kuka mieheni on vaan HE LUULEVAT TIETÄVÄNSÄ, mutta meidän parisuhde on meidän HENKILÖKOHTAINEN YKSITYISASIA ja se EI KUULU LUULOTAUTISILLE EIKÄ MUILLEKKAAN.

Kyllähän sekin on jo tiedossa, että he yrittävät URKKIA tuota asiaa. En minä puutu mieheni asioihin vaan hän hoitaa itse AIKUISENA MIEHENÄ omat asiansa.
      Ei hänen tarvi sanoa kuka hänen vaimonsa on, koska minähän olen vainottu!

He joiden kunnioita olen loukannut ovat ITSE AIKUISINA IHMISINÄ OMISTA ASIOISTAAN VASTUUSSA!

En minä ole väittänyt edes omistavani miestäni tai lapsiani. He ovat vapaita ihmisiä tekemään mitä itse haluavat, koska niin minäkin teen kun pääsen näistä ONGELMISTA EROON!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3487
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      10
      2920
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      61
      2468
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2115
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1890
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      4
      1839
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      39
      1682
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1551
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1103
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74