Tiedätkö miltä

Anonyymi-ap

Must nyt tuntuu?

48

601

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kerro🙂

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään hajua mutta kerro ihmeessä. Oon kuunnellu ennenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Kerros

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän. Tiedäksä miltä musta tuntuu?
      Miehelle.

• Anonyymi
        UUSI

eräs nainen voisi olla pettynyt...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pettynyt?
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä, niin helpottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pelkästään pettynyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pelkästään pettynyt.

Vaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan?

Sitähän voi jokainen miettiä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän voi jokainen miettiä!

se voi olla mitä vaan: pimeyden tuomaa masennusta, surua tai jopa positiivista fiilistä loppujen lopuksi
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

You're my melody (Arion)?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se voi olla mitä vaan: pimeyden tuomaa masennusta, surua tai jopa positiivista fiilistä loppujen lopuksi
        -sivusta

Positiivista mistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olenkin ja pahoin olenkin
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivista mistä?

vaikka pikkuruisesta onnistumisesta voi saada positiivista fiilistä💪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olenkin ja pahoin olenkin
        Naiselta

ikävä kuulla, ajan kanssa fiilikset varmasti muuttuvat positiivisemmiksi💪💪🌹 onko mitään keinoa jouduttaa muutosta ?
        Mieheltä

• Anonyymi
      UUSI

Varmasti hyvältä. Haluat vain kiusata muita.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan loistavalta, oikein miehekkäältä mieheltä, voittajalta.
      Kyllähän henkisestä rääkistä täytyy jotain tyydytystä saada... Ei kai sitä kukaan hullu muuten tekisi.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvältä varmaan, näitkö tuttuja ☺️

• Anonyymi
      UUSI

Ärsyttää

• Anonyymi
      UUSI

Toivon ettei epätoivoiselta ja surkealta, ja uskot tulevaan.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan hyvältä.

• Anonyymi
        UUSI

Voi se myös olla, että idiootilta... Eiku, ei, hänellä ei ole empatiakykyä.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan rakastuneelta ja ikävöivältä.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikea sanoa. Minuthan tässä iskettiin kanveesiin.

• Anonyymi
        UUSI

Niin näköjään. Onnea.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä miltä sinusta tuntuu mies. Kaipaan sinua erityisen paljon minkä tiedät. Toivon, että kaipaisit minua ja ottaisit hellään syleilyyn kun nähdään ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Saatat tarvita pakkopaidan päällesi?

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kysyt, kun et itse aio kertoa...

• Anonyymi
      UUSI

Ilo, harmonia, onnellisuus?

• Anonyymi
      UUSI

Mistä tämä epätoivo ja syyllistämisen tarve johtuu? Tällä palstalla tulee mielikuvia ja oman ihastuksen toivoa ja harhakuvia juuri siitä mitä itse haluaisi. Itsekin olen monesti pettynyt ja luullut kaivattuni sanoja itselleni, mutta täällä meitä on monia jotka kaipaa. Ei kaikki ole sinulle eikä minulle, vaan pitää osata suodattaa ja tuntea... osata suodattaa mahdolliset oikeat viestit. Tämä on aloittajalle ei kaivatulleni. Toivon pian pääsyä pois tästä karusellistä ja jatkaa matkaani naisen kanssa johon olen kiintynyt omassa rauhassa ja ilman panssaritulta

• Anonyymi
      UUSI

H ä ve t t ä ä

• Anonyymi
      UUSI

Hyvältä ja rennolta, toivottavasti.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ☺️

❤️ Hyvä. Musta tuntuu samalta.

• Anonyymi
      UUSI

Jos on sama kuin minulla, niin hammasta vihloo ja mietit hammaslääkäriä.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa ennemminkin kommentilta, jonka joku kirjoittaa, kun on kokenut ettei ole saanut tarpeeksi empatiaa ja on nyt saanut kostetuksi tms.

• Anonyymi
        UUSI

Voiko sellainen ihminen sanoa olevansa empaattinen ja välittävä, joka kostaa jotenkin toiselle. Empaattinen ihminen on usein empaattinen kaikelle elävällä ja viimeiseksi haluaa kostaa kellekään, josta on joskus pitänyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko sellainen ihminen sanoa olevansa empaattinen ja välittävä, joka kostaa jotenkin toiselle. Empaattinen ihminen on usein empaattinen kaikelle elävällä ja viimeiseksi haluaa kostaa kellekään, josta on joskus pitänyt.

Sivusta sanon tähän, että kaikki ei aina perustu kostoon. Jospa teillä on väärinkäsitys tuossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis tarkoitin sitä, että kysyjä on kokenut jossakin vaiheessa ettei ole saanut tarpeeksi empatiaa tai tullut hylätyksi. Empaattinen ihminen ei yleensä kosta, mutta olen kohdannut useita, jotka ovat tahtoneet peilata itse kokemansa pettymyksen tai torjutuksi tulemisensa häneen, jonka kokee olevan ns. syyllinen heidän pettymykseensä. Subjektiivinen kokemus, joka ei välttämättä perustu todellisuuteen. Etenkin silloin, kun on kyse rakkaudesta, torjutuksi tuleminen ei ole tarkoituksellinen satuttaminen. Kukapa torjuisi haluamansa ja rakastamansa?

En tiedä osuiko tulkintani ap:n kysymyksen osalta oikeaan, mutta minulle syntyi vaikutelma hitusen syyllistävästä sävystä. Toisaalta voihan olla, että hän on nyt selkeämmin osoittanut tunteitaan, jos on saanut aiemmin kritiikkiä siitä ettei näytä mitä tuntee.

• Anonyymi
      UUSI

ehkä kurjalta 🤔 minä kun annoin ihan väärän kuvan viimeksi, näytti varmaan siltä ettei mua kiinnosta yhtään mutta se ei pidä paikkaansa, anteeksi rakas 🥺

• Anonyymi
        UUSI

No niin näytti. Sen mukaan pitää edetä, miltä näyttää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin näytti. Sen mukaan pitää edetä, miltä näyttää.

mutta kyllä sä pohjimmiltasi tiiät että mua vain ujostutti, etkös tiiätki 🤗😘

• Anonyymi
      UUSI

Tule rohkeasti eteeni ja todista sanasi. Ymmärrän tunteesi ja ihastumisen. Ketään ei lyödä lattiaan vaan voi tuottaa sinulle hyvänkin tapaamisen vaikka kahvilla tai syömässä ja jutella asiat mitkä haluat kahden kesken kertoa.

• Anonyymi
      UUSI

Olosi on kauhea eikä sitä tunnetta pääse mitenkään karkuun mies
      Siltä minustakin tuntuu
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Ihan hyvä olo on, ei tarvii mennä mitään karkuun.

• Anonyymi
      UUSI

Nicepappi huomisiin

• Anonyymi
      UUSI

Kenestä täällä tarvis vähä tarkemmat tiedot mu kasvotusten voin sano mitä ajattelet jos et muuten ymmärrä tai kuule omia ajatuksiasi mä en sillai välitä mitä kukakin tuntee mua kohtaan ainakaan yleensä useimmat mua vihaa harva tulee toimeen kaltaiseni kanssa ja vielä harvempi hyväksyy kaltaiseni sellaisena kuin olen ain yrittän joku jotain mussa muuttaa ettiköön sellasen joka haluaa olla muuta kuin on loppuiän roolisuoritus jos parisuhteen haluaa loppuelämän kestävän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3487
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      10
      2920
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      61
      2468
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2115
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1890
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      4
      1839
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1682
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1551
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1103
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74