Must nyt tuntuu?
Tiedätkö miltä
48
601
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kerro🙂
- AnonyymiUUSI
Ei mitään hajua mutta kerro ihmeessä. Oon kuunnellu ennenkin.
- AnonyymiUUSI
Kerros
- AnonyymiUUSI
Tiedän. Tiedäksä miltä musta tuntuu?
Miehelle.- AnonyymiUUSI
eräs nainen voisi olla pettynyt...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten pettynyt?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä, niin helpottaa.
- AnonyymiUUSI
Ei pelkästään pettynyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkästään pettynyt.
Vaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaan?
Sitähän voi jokainen miettiä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän voi jokainen miettiä!
se voi olla mitä vaan: pimeyden tuomaa masennusta, surua tai jopa positiivista fiilistä loppujen lopuksi
-sivusta - AnonyymiUUSI
You're my melody (Arion)?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se voi olla mitä vaan: pimeyden tuomaa masennusta, surua tai jopa positiivista fiilistä loppujen lopuksi
-sivustaPositiivista mistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin ja pahoin olenkin
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Positiivista mistä?
vaikka pikkuruisesta onnistumisesta voi saada positiivista fiilistä💪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin ja pahoin olenkin
Naiseltaikävä kuulla, ajan kanssa fiilikset varmasti muuttuvat positiivisemmiksi💪💪🌹 onko mitään keinoa jouduttaa muutosta ?
Mieheltä
- AnonyymiUUSI
Varmasti hyvältä. Haluat vain kiusata muita.
- AnonyymiUUSI
Varmaan loistavalta, oikein miehekkäältä mieheltä, voittajalta.
Kyllähän henkisestä rääkistä täytyy jotain tyydytystä saada... Ei kai sitä kukaan hullu muuten tekisi. - AnonyymiUUSI
Hyvältä varmaan, näitkö tuttuja ☺️
- AnonyymiUUSI
Ärsyttää
- AnonyymiUUSI
Toivon ettei epätoivoiselta ja surkealta, ja uskot tulevaan.
- AnonyymiUUSI
Varmaan hyvältä.
- AnonyymiUUSI
Voi se myös olla, että idiootilta... Eiku, ei, hänellä ei ole empatiakykyä.
- AnonyymiUUSI
Varmaan rakastuneelta ja ikävöivältä.
- AnonyymiUUSI
Vaikea sanoa. Minuthan tässä iskettiin kanveesiin.
- AnonyymiUUSI
Niin näköjään. Onnea.
- AnonyymiUUSI
En tiedä miltä sinusta tuntuu mies. Kaipaan sinua erityisen paljon minkä tiedät. Toivon, että kaipaisit minua ja ottaisit hellään syleilyyn kun nähdään ❤️
- AnonyymiUUSI
Saatat tarvita pakkopaidan päällesi?
- AnonyymiUUSI
Miksi kysyt, kun et itse aio kertoa...
- AnonyymiUUSI
Ilo, harmonia, onnellisuus?
- AnonyymiUUSI
Mistä tämä epätoivo ja syyllistämisen tarve johtuu? Tällä palstalla tulee mielikuvia ja oman ihastuksen toivoa ja harhakuvia juuri siitä mitä itse haluaisi. Itsekin olen monesti pettynyt ja luullut kaivattuni sanoja itselleni, mutta täällä meitä on monia jotka kaipaa. Ei kaikki ole sinulle eikä minulle, vaan pitää osata suodattaa ja tuntea... osata suodattaa mahdolliset oikeat viestit. Tämä on aloittajalle ei kaivatulleni. Toivon pian pääsyä pois tästä karusellistä ja jatkaa matkaani naisen kanssa johon olen kiintynyt omassa rauhassa ja ilman panssaritulta
- AnonyymiUUSI
H ä ve t t ä ä
- AnonyymiUUSI
Hyvältä ja rennolta, toivottavasti.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ☺️
❤️ Hyvä. Musta tuntuu samalta.
- AnonyymiUUSI
Jos on sama kuin minulla, niin hammasta vihloo ja mietit hammaslääkäriä.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa ennemminkin kommentilta, jonka joku kirjoittaa, kun on kokenut ettei ole saanut tarpeeksi empatiaa ja on nyt saanut kostetuksi tms.
- AnonyymiUUSI
Voiko sellainen ihminen sanoa olevansa empaattinen ja välittävä, joka kostaa jotenkin toiselle. Empaattinen ihminen on usein empaattinen kaikelle elävällä ja viimeiseksi haluaa kostaa kellekään, josta on joskus pitänyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sellainen ihminen sanoa olevansa empaattinen ja välittävä, joka kostaa jotenkin toiselle. Empaattinen ihminen on usein empaattinen kaikelle elävällä ja viimeiseksi haluaa kostaa kellekään, josta on joskus pitänyt.
Sivusta sanon tähän, että kaikki ei aina perustu kostoon. Jospa teillä on väärinkäsitys tuossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis tarkoitin sitä, että kysyjä on kokenut jossakin vaiheessa ettei ole saanut tarpeeksi empatiaa tai tullut hylätyksi. Empaattinen ihminen ei yleensä kosta, mutta olen kohdannut useita, jotka ovat tahtoneet peilata itse kokemansa pettymyksen tai torjutuksi tulemisensa häneen, jonka kokee olevan ns. syyllinen heidän pettymykseensä. Subjektiivinen kokemus, joka ei välttämättä perustu todellisuuteen. Etenkin silloin, kun on kyse rakkaudesta, torjutuksi tuleminen ei ole tarkoituksellinen satuttaminen. Kukapa torjuisi haluamansa ja rakastamansa?
En tiedä osuiko tulkintani ap:n kysymyksen osalta oikeaan, mutta minulle syntyi vaikutelma hitusen syyllistävästä sävystä. Toisaalta voihan olla, että hän on nyt selkeämmin osoittanut tunteitaan, jos on saanut aiemmin kritiikkiä siitä ettei näytä mitä tuntee.
- AnonyymiUUSI
ehkä kurjalta 🤔 minä kun annoin ihan väärän kuvan viimeksi, näytti varmaan siltä ettei mua kiinnosta yhtään mutta se ei pidä paikkaansa, anteeksi rakas 🥺
- AnonyymiUUSI
No niin näytti. Sen mukaan pitää edetä, miltä näyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin näytti. Sen mukaan pitää edetä, miltä näyttää.
mutta kyllä sä pohjimmiltasi tiiät että mua vain ujostutti, etkös tiiätki 🤗😘
- AnonyymiUUSI
Tule rohkeasti eteeni ja todista sanasi. Ymmärrän tunteesi ja ihastumisen. Ketään ei lyödä lattiaan vaan voi tuottaa sinulle hyvänkin tapaamisen vaikka kahvilla tai syömässä ja jutella asiat mitkä haluat kahden kesken kertoa.
- AnonyymiUUSI
Olosi on kauhea eikä sitä tunnetta pääse mitenkään karkuun mies
Siltä minustakin tuntuu
Naiselta- AnonyymiUUSI
Ihan hyvä olo on, ei tarvii mennä mitään karkuun.
- AnonyymiUUSI
Nicepappi huomisiin
- AnonyymiUUSI
Kenestä täällä tarvis vähä tarkemmat tiedot mu kasvotusten voin sano mitä ajattelet jos et muuten ymmärrä tai kuule omia ajatuksiasi mä en sillai välitä mitä kukakin tuntee mua kohtaan ainakaan yleensä useimmat mua vihaa harva tulee toimeen kaltaiseni kanssa ja vielä harvempi hyväksyy kaltaiseni sellaisena kuin olen ain yrittän joku jotain mussa muuttaa ettiköön sellasen joka haluaa olla muuta kuin on loppuiän roolisuoritus jos parisuhteen haluaa loppuelämän kestävän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102920Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411890Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721103
- 741080