Ei anneta putken katketa
Raitista perjantaita
26
692
Vastaukset
- Anonyymi
Raitista peljantaita teille.
Terkut Kylmikselle,Tissulle,saunikselle, tähtäyslimalle, istuinrengastipalle, akoille ja kriatianeille,
Tietääkö, asuuko noista kukaan puohitiellä?- Anonyymi00021
Mitä netistä ole n oööyellyt vanhoista videoista, saunis asuu ainakin lähellä, ellei ihan jopa itse puohitiellä
Asd
- Anonyymi
Ylösnousemus koittakoot tälle langalle.
- Anonyymi
Putki ei katkea mutta putki kyllä repeää. Pakoputki nimittäin. aah
Asd - Anonyymi
Muista ajanvarauksesi
- Anonyymi
Huomenta.
Nousin ylös ja menen ulos spaddulle. En tiedä miksi. - Anonyymi
Moi. Olen vieläkin alkoholisti.
Heippa. - Anonyymi
Hei naperot, raikasta perjantaista
- Anonyymi
Oikein raitista perjantaita sinullekin. Ei anneta putken katketa dudet
- Anonyymi
Hyvää yötä naperot.
- Anonyymi
Prrr printterit käynnistyy kohta prrr
- Anonyymi
Amerikaanot käynnistävät kohta seteliprintterit
- Anonyymi
Perjantaita odotellessa...
- Anonyymi
Alle tunti niin on perjantai
- Anonyymi00015
Oikein raitista perjantaita sinullekin
- Anonyymi00016
Viisi viikkoa tipattomia päiviä tulee huomenna. Pikkujouluissakin vain alkoholitonta olutta ja vissyä. Hyvinkin 40 vuotta edellisestä tipattomasta pikkujoulusta. Perjantait ovat ihan kivoja selvinpäin ja viikonloppunakin saa enemmän aikaiseksi. Painokin pudonnut pari kiloa, vaikka tulee pullaa ja karkkia syötyä enemmän kuin ennen.
- Anonyymi00017
Oij joij imorrov e freedaag. Skaja ta a lite ööl Elle inte.
Vai seijär alalla? - Anonyymi00018
Huomenna taas perjantai, joka on taas raitis ( minä olen perjantai-raitis ). Näillä mennään.
- Anonyymi00019
ei ratketa, eikä anneta putken katketa
- Anonyymi00022
Minun kohdalta ketju katkesi kuudennen tipattoman perjantain jälkeen. Jouluna otin kyllä enemmänkin, mutta sitähän ei lasketa - joulupäivähän oli torstai. Jäi kuitenkin vähän glögiä, joka tuli sitten eilen PERJANTAINA kipattua pois. Ei morkkista, mutta uusi aloitus.
- Anonyymi00023
Olen ketjun aloittaja minullakin katkesi eilen raittiiden perjantaisen putki. Tuli juotua ihan nobelaaneriakin sekä kirkasta viinaa.
- Anonyymi00024
Se olisi tänään perjantai.
-Akat ja Kriatian - Anonyymi00025
Nyt olen taas raitis ja tämäkin perjantai menee raitistellessa.
- Anonyymi00026
- Anonyymi00027
Raitista perjantaita sullekkin, vaikka kappaleessa on vulgaarit sanat.
Ps. palstan sontapetteritkin säveltelee parempia kappaleita, kuin tuo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1842679Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 64921
- 67894
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20800Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait237797Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708