Ei anneta putken katketa
Raitista perjantaita
26
694
Vastaukset
- Anonyymi
Raitista peljantaita teille.
Terkut Kylmikselle,Tissulle,saunikselle, tähtäyslimalle, istuinrengastipalle, akoille ja kriatianeille,
Tietääkö, asuuko noista kukaan puohitiellä?- Anonyymi00021
Mitä netistä ole n oööyellyt vanhoista videoista, saunis asuu ainakin lähellä, ellei ihan jopa itse puohitiellä
Asd
- Anonyymi
Ylösnousemus koittakoot tälle langalle.
- Anonyymi
Putki ei katkea mutta putki kyllä repeää. Pakoputki nimittäin. aah
Asd - Anonyymi
Muista ajanvarauksesi
- Anonyymi
Huomenta.
Nousin ylös ja menen ulos spaddulle. En tiedä miksi. - Anonyymi
Moi. Olen vieläkin alkoholisti.
Heippa. - Anonyymi
Hei naperot, raikasta perjantaista
- Anonyymi
Oikein raitista perjantaita sinullekin. Ei anneta putken katketa dudet
- Anonyymi
Hyvää yötä naperot.
- Anonyymi
Prrr printterit käynnistyy kohta prrr
- Anonyymi
Amerikaanot käynnistävät kohta seteliprintterit
- Anonyymi
Perjantaita odotellessa...
- Anonyymi
Alle tunti niin on perjantai
- Anonyymi00015
Oikein raitista perjantaita sinullekin
- Anonyymi00016
Viisi viikkoa tipattomia päiviä tulee huomenna. Pikkujouluissakin vain alkoholitonta olutta ja vissyä. Hyvinkin 40 vuotta edellisestä tipattomasta pikkujoulusta. Perjantait ovat ihan kivoja selvinpäin ja viikonloppunakin saa enemmän aikaiseksi. Painokin pudonnut pari kiloa, vaikka tulee pullaa ja karkkia syötyä enemmän kuin ennen.
- Anonyymi00017
Oij joij imorrov e freedaag. Skaja ta a lite ööl Elle inte.
Vai seijär alalla? - Anonyymi00018
Huomenna taas perjantai, joka on taas raitis ( minä olen perjantai-raitis ). Näillä mennään.
- Anonyymi00019
ei ratketa, eikä anneta putken katketa
- Anonyymi00022
Minun kohdalta ketju katkesi kuudennen tipattoman perjantain jälkeen. Jouluna otin kyllä enemmänkin, mutta sitähän ei lasketa - joulupäivähän oli torstai. Jäi kuitenkin vähän glögiä, joka tuli sitten eilen PERJANTAINA kipattua pois. Ei morkkista, mutta uusi aloitus.
- Anonyymi00023
Olen ketjun aloittaja minullakin katkesi eilen raittiiden perjantaisen putki. Tuli juotua ihan nobelaaneriakin sekä kirkasta viinaa.
- Anonyymi00024
Se olisi tänään perjantai.
-Akat ja Kriatian - Anonyymi00025
Nyt olen taas raitis ja tämäkin perjantai menee raitistellessa.
- Anonyymi00026
- Anonyymi00027
Raitista perjantaita sullekkin, vaikka kappaleessa on vulgaarit sanat.
Ps. palstan sontapetteritkin säveltelee parempia kappaleita, kuin tuo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.75938- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,28750Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709