Kiinnostunut nainen

Anonyymi-ap

Kiinnostunut nainen joko näkee minua irl useamman kerran viikossa tai ellei se ole mahdollista niin laittaa viestiä mulle irl.
Katson asiaa ensi viikosta alkaen tämän vuoden loppuun asti.
Tämän jälkeen vetäydyn kuoreeni kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän mitä kautta tahansa.
Pois lukien jos joku mielestäni seksikäs nainen on kiinnostunut minusta, hänen kanssaan olen tekemisissä ensi vuonna.

Kenenkään muun seksikkään naisen kanssa en ole missään tekemisissä enkä minkään syyn vuoksi ole tekemisissä.
En juttele, en huomaa, ei ikinä pääsyä kotiini yms, yms. Nämä asiat ovat voimassa ikuisesti.

28

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei muuta

• Anonyymi
      UUSI

En ole vielä vetäytynyt kuoreeni, ensi vuoden alusta vetäydyn täysin kuoreeni Pysyvästi kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän mitä kautta tahansa paitsi tosi ystäväni kanssa juttelen yms

• Anonyymi
      UUSI

Ja oikeasti kiinnostunut nainen näkee 3-5kertaa viikossa minua.
      Ellei tämä ole mahdollista laittaa viestiä mulle ja seksikkään kuvan itsestään missä on minihame ja toppi päällä.
      Tämä ihan perus juttu

• Anonyymi
        UUSI

Ja kiinnostunut nainen näkee esim minua harrastuksissani ensi viikolla. Eli ihan viestii minulle ja kysyy utelee elämästäni tai kasvotusten kysyy ja utelee missä voisi nähdä minua ja päästä esittelee itseään esim bikineissä uimahallissa minulle. Yms
        Kiinnostunut nainen on aktiivinen tietenkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiinnostunut nainen näkee esim minua harrastuksissani ensi viikolla. Eli ihan viestii minulle ja kysyy utelee elämästäni tai kasvotusten kysyy ja utelee missä voisi nähdä minua ja päästä esittelee itseään esim bikineissä uimahallissa minulle. Yms
        Kiinnostunut nainen on aktiivinen tietenkin

Ja vaikka asuisi kaukana minusta esim 100,250-300 km km minusta niin tulee lähelle minua ja näkee esim uimahallissa missä pääsee esittelemään reisiään ja vartaloaan minulle

• Anonyymi
      UUSI

En ole ensi vuonna kenenkään seksikkään naisen kanssa mitään tekemistä ellei intressit kohtaa.

• Anonyymi
        UUSI

En mitään kautta

• Anonyymi
      UUSI

En palstalla enää ikinä ole

• Anonyymi
      UUSI

Usko nyt jo, että kukaan nainen ei ole kiinnostunut sinusta!

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa hullulta ehdotukselta

• Anonyymi
        UUSI

Voi olla, mutta en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä kenenkään mielestäni seksikäön naisen kanssa ellei intressit kohtaa. Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
        Ja luonnollisesti vaikutan aisoihin kaikilla tasoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä kenenkään mielestäni seksikäön naisen kanssa ellei intressit kohtaa. Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
        Ja luonnollisesti vaikutan aisoihin kaikilla tasoilla.

Ja luonnollisesti en ikinä ole missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa ellei intressit kohtaa.
        Tänä tietysti näin aina elämässäni.
        Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
        Tänä tietysti näin.
        Koska itse päätän kenen kanssa olen tekemisissä ja luonnollisesti monen muunkin puolesta asiat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luonnollisesti en ikinä ole missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa ellei intressit kohtaa.
        Tänä tietysti näin aina elämässäni.
        Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
        Tänä tietysti näin.
        Koska itse päätän kenen kanssa olen tekemisissä ja luonnollisesti monen muunkin puolesta asiat.

Katsoa minun kanssani ei pelleile nainen, että esittelee esimerkiksi reisiään minulle eikä sitten anna herkkua.
        Ei. En ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä koska ellei intressit kohtaa en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä naisen kanssa kuka on mielestäni seksikäs.
        Miksi olisin ?
        Ei mitään syytä olla. Koska näin saan pelailua harrastavat naiset pois elämästäni joita muutama on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoa minun kanssani ei pelleile nainen, että esittelee esimerkiksi reisiään minulle eikä sitten anna herkkua.
        Ei. En ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä koska ellei intressit kohtaa en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä naisen kanssa kuka on mielestäni seksikäs.
        Miksi olisin ?
        Ei mitään syytä olla. Koska näin saan pelailua harrastavat naiset pois elämästäni joita muutama on.

Ja luonnollisesti olen katkaissut välit ikuisesti tällaisiin naisiin ketkä pelailee.
        Näitä ollut ehkä 2

• Anonyymi
      UUSI

En minä noin epäsiistin ja lihavan kanssa voi olla.
      Seksikkäät maiset pitävät seksikkäistä miehistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ohi meni idiootin kommentti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni idiootin kommentti

Helvetin paskakasa

• Anonyymi
      UUSI

En ole ikinä enää palstalla.
      Tämä on näin. Ei muuta.
      En lue enkä kirjoita mitään ikinä täällä.
      Vaan Kataisen välit kaikkiin naisiin kenet miellän sellaisiksi että hän on halunnut asioita kanssani mutta pelaa peliää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei muuta. En ikinä enää palstaile.
        Tämä näin ja en ole ikinä muutaman naisen kanssa missään tekemisissä minkään syyn vuoksi.
        Koska pelastivat huomiollani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä näin ja en ole ikinä muutaman naisen kanssa missään tekemisissä minkään syyn vuoksi.
        Koska pelastivat huomiollani.

Ja luonnollisesti itse päätän kenen kanssa olen tekemisissä ja kenen en ole tekemisissä.
        Tämä aina näin
        En ole missään tekemisissä kenenkään mielsnåk seksikkään naisen kanssa kenen kanssa ei intressit kohtaa.
        Tämä on näin.
        Miksi kijksiauin itseäni. En tietenkään. Vaan en ole tekemisissä ellei itrsetrit kohtaa

• Anonyymi
      UUSI

Pian huomaat, että nainen rakastaa vain yhtä asiaa maailmassa.

• Anonyymi
        UUSI

Mene helvettiin trolllaamasta trolli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene helvettiin trolllaamasta trolli

Tämäkin kommentti oli jonkun vitun trollin kirjoitus joka ei liity aloitukseeni millään tavalla.
        .ene helvettiin trolllaamasta trolli.

• Anonyymi
      UUSI

En ole enää ikinä palstalla.
      Vetäydyn täysin kuoreeni Pysyvästi kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän ja kuka on minulle reisiään tai rintojaan esitellyt.
      Jos vilaukseltalkin näen tai naisesta joitain kautta kuulen laitan aisian joulukuusta alkaen eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei muuta kuin hyvää talven jatkoa vaan

• Anonyymi
        UUSI

Tämä näin.

• Anonyymi
        UUSI

Trolli. Ei se sun bimbo täällä palstalla ole!

• Anonyymi
      UUSI

Ja tietenkin 1.1.20126 viestiän jokaiselle minuun ihastuneen naisen puolisolle ja Samin miten asia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      140
      17281
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      44
      9953
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      28
      4619
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      36
      3155
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2850
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2762
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      52
      2638
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2523
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      34
      1777
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      120
      1664
    Aihe