Kiinnostunut nainen joko näkee minua irl useamman kerran viikossa tai ellei se ole mahdollista niin laittaa viestiä mulle irl.
Katson asiaa ensi viikosta alkaen tämän vuoden loppuun asti.
Tämän jälkeen vetäydyn kuoreeni kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän mitä kautta tahansa.
Pois lukien jos joku mielestäni seksikäs nainen on kiinnostunut minusta, hänen kanssaan olen tekemisissä ensi vuonna.
Kenenkään muun seksikkään naisen kanssa en ole missään tekemisissä enkä minkään syyn vuoksi ole tekemisissä.
En juttele, en huomaa, ei ikinä pääsyä kotiini yms, yms. Nämä asiat ovat voimassa ikuisesti.
Kiinnostunut nainen
28
183
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei muuta
- AnonyymiUUSI
En ole vielä vetäytynyt kuoreeni, ensi vuoden alusta vetäydyn täysin kuoreeni Pysyvästi kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän mitä kautta tahansa paitsi tosi ystäväni kanssa juttelen yms
- AnonyymiUUSI
Ja oikeasti kiinnostunut nainen näkee 3-5kertaa viikossa minua.
Ellei tämä ole mahdollista laittaa viestiä mulle ja seksikkään kuvan itsestään missä on minihame ja toppi päällä.
Tämä ihan perus juttu- AnonyymiUUSI
Ja kiinnostunut nainen näkee esim minua harrastuksissani ensi viikolla. Eli ihan viestii minulle ja kysyy utelee elämästäni tai kasvotusten kysyy ja utelee missä voisi nähdä minua ja päästä esittelee itseään esim bikineissä uimahallissa minulle. Yms
Kiinnostunut nainen on aktiivinen tietenkin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiinnostunut nainen näkee esim minua harrastuksissani ensi viikolla. Eli ihan viestii minulle ja kysyy utelee elämästäni tai kasvotusten kysyy ja utelee missä voisi nähdä minua ja päästä esittelee itseään esim bikineissä uimahallissa minulle. Yms
Kiinnostunut nainen on aktiivinen tietenkinJa vaikka asuisi kaukana minusta esim 100,250-300 km km minusta niin tulee lähelle minua ja näkee esim uimahallissa missä pääsee esittelemään reisiään ja vartaloaan minulle
- AnonyymiUUSI
En ole ensi vuonna kenenkään seksikkään naisen kanssa mitään tekemistä ellei intressit kohtaa.
- AnonyymiUUSI
En mitään kautta
- AnonyymiUUSI
En palstalla enää ikinä ole
- AnonyymiUUSI
Usko nyt jo, että kukaan nainen ei ole kiinnostunut sinusta!
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hullulta ehdotukselta
- AnonyymiUUSI
Voi olla, mutta en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä kenenkään mielestäni seksikäön naisen kanssa ellei intressit kohtaa. Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
Ja luonnollisesti vaikutan aisoihin kaikilla tasoilla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, mutta en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä kenenkään mielestäni seksikäön naisen kanssa ellei intressit kohtaa. Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
Ja luonnollisesti vaikutan aisoihin kaikilla tasoilla.Ja luonnollisesti en ikinä ole missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa ellei intressit kohtaa.
Tänä tietysti näin aina elämässäni.
Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
Tänä tietysti näin.
Koska itse päätän kenen kanssa olen tekemisissä ja luonnollisesti monen muunkin puolesta asiat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja luonnollisesti en ikinä ole missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa ellei intressit kohtaa.
Tänä tietysti näin aina elämässäni.
Tiedän naisen mitä kautta tahansa.
Tänä tietysti näin.
Koska itse päätän kenen kanssa olen tekemisissä ja luonnollisesti monen muunkin puolesta asiat.Katsoa minun kanssani ei pelleile nainen, että esittelee esimerkiksi reisiään minulle eikä sitten anna herkkua.
Ei. En ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä koska ellei intressit kohtaa en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä naisen kanssa kuka on mielestäni seksikäs.
Miksi olisin ?
Ei mitään syytä olla. Koska näin saan pelailua harrastavat naiset pois elämästäni joita muutama on. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsoa minun kanssani ei pelleile nainen, että esittelee esimerkiksi reisiään minulle eikä sitten anna herkkua.
Ei. En ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä koska ellei intressit kohtaa en ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä naisen kanssa kuka on mielestäni seksikäs.
Miksi olisin ?
Ei mitään syytä olla. Koska näin saan pelailua harrastavat naiset pois elämästäni joita muutama on.Ja luonnollisesti olen katkaissut välit ikuisesti tällaisiin naisiin ketkä pelailee.
Näitä ollut ehkä 2
- AnonyymiUUSI
En minä noin epäsiistin ja lihavan kanssa voi olla.
Seksikkäät maiset pitävät seksikkäistä miehistä.- AnonyymiUUSI
Ohi meni idiootin kommentti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi meni idiootin kommentti
Helvetin paskakasa
- AnonyymiUUSI
En ole ikinä enää palstalla.
Tämä on näin. Ei muuta.
En lue enkä kirjoita mitään ikinä täällä.
Vaan Kataisen välit kaikkiin naisiin kenet miellän sellaisiksi että hän on halunnut asioita kanssani mutta pelaa peliää.- AnonyymiUUSI
Ei muuta. En ikinä enää palstaile.
Tämä näin ja en ole ikinä muutaman naisen kanssa missään tekemisissä minkään syyn vuoksi.
Koska pelastivat huomiollani. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä näin ja en ole ikinä muutaman naisen kanssa missään tekemisissä minkään syyn vuoksi.
Koska pelastivat huomiollani.Ja luonnollisesti itse päätän kenen kanssa olen tekemisissä ja kenen en ole tekemisissä.
Tämä aina näin
En ole missään tekemisissä kenenkään mielsnåk seksikkään naisen kanssa kenen kanssa ei intressit kohtaa.
Tämä on näin.
Miksi kijksiauin itseäni. En tietenkään. Vaan en ole tekemisissä ellei itrsetrit kohtaa
- AnonyymiUUSI
Pian huomaat, että nainen rakastaa vain yhtä asiaa maailmassa.
- AnonyymiUUSI
Mene helvettiin trolllaamasta trolli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene helvettiin trolllaamasta trolli
Tämäkin kommentti oli jonkun vitun trollin kirjoitus joka ei liity aloitukseeni millään tavalla.
.ene helvettiin trolllaamasta trolli.
- AnonyymiUUSI
En ole enää ikinä palstalla.
Vetäydyn täysin kuoreeni Pysyvästi kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän ja kuka on minulle reisiään tai rintojaan esitellyt.
Jos vilaukseltalkin näen tai naisesta joitain kautta kuulen laitan aisian joulukuusta alkaen eteenpäin.- AnonyymiUUSI
Ei muuta kuin hyvää talven jatkoa vaan
- AnonyymiUUSI
Tämä näin.
- AnonyymiUUSI
Trolli. Ei se sun bimbo täällä palstalla ole!
- AnonyymiUUSI
Ja tietenkin 1.1.20126 viestiän jokaiselle minuun ihastuneen naisen puolisolle ja Samin miten asia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14017281Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss449953Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?284619Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman363155Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142850Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252762"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita522638Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762523Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen341777- 1201664