Hyvästi sitten

Anonyymi-ap

Odotan vielä tämän viikonlopun viestiäsi ja sen jälkeen tiedän, että et tule vastaan. Kumpikaan ei halua luovuttaa ja kysyä, missä mennään. Molemmat yhtä jääräpäitä. Kurjaa, kun tällainen pääkköys vie mahdollisesti orastavan ystävyyden hautaan ja ehkä enemmänkin. Tulevaisuudessa, jos mahdollisuus olisi.. yhteys on suljettu ymmärtämättömyyden, jääräpäisyyden ja epäselvyyksien vuoksi. n-->m

76

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sitten olet jääräpää?

• Anonyymi

Nimenomaan näin. Ihan oma vika, jos asiat eivät edisty tai ratkea, jos noin luupäinen pitää olla aikuisen ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan näin. Ihan oma vika, jos asiat eivät edisty tai ratkea, jos noin luupäinen pitää olla aikuisen ihmisen.

En koe olevani luupää, jos olen itse yrittänyt jo kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe olevani luupää, jos olen itse yrittänyt jo kaiken.

Fiksumpi tajuaisi tuossa tapauksessa, että sitä toista osapuolta ei oikeasti kiinnosta. Olet lukenut tilanteen väärin ja kuvitellut kiinnostuksen molemminpuoliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksumpi tajuaisi tuossa tapauksessa, että sitä toista osapuolta ei oikeasti kiinnosta. Olet lukenut tilanteen väärin ja kuvitellut kiinnostuksen molemminpuoliseksi.

Siksi tämä on viimeinen viikonloppu.

• Anonyymi

Milloin viimeksi juttelitte?
      Tule vastaan ja kerro edes tämä?

• Anonyymi

Muutama viikko sitten..

• Anonyymi

hyvästi!

• Anonyymi

Missä mennään?

• Anonyymi

"Pääkkösten" malliin Anjalankoskella näköjää. ;)
        -lämppäri80abs80turvavyö170tuulilasi450€ etc.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pääkkösten" malliin Anjalankoskella näköjää. ;)
        -lämppäri80abs80turvavyö170tuulilasi450€ etc.

Sehän hyvä 🤣

• Anonyymi

Et sä toisen ajatuksia tiedä, ,vaikka kkuin yrität kiusata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä toisen ajatuksia tiedä, ,vaikka kkuin yrität kiusata!

En tiedäkään, mut kyl sokeekin näkee mitä ne on tehny. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedäkään, mut kyl sokeekin näkee mitä ne on tehny. ;)

Kerrohan, mitä olemme tehneet 🤣

• Anonyymi

Eli ap odottaa, että mies tulee vastaan lähettämällä viestin, mutta ap ei voi itse tulla vastaan lähettämällä viestiä miehelle. Koska miksi? Olet pelkuri?

• Anonyymi

En ole pelkuri! Olen tehnyt todella paljon kaikkea. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no sitten pitää tajuta, että sitä toista osapuolta ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. anna olla ja mene eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et, ole pelkuri mutta haluat luovuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukuisten miesten s**rmaränninä olo ei ole paljon tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse soita miehelle? Elämmehän tasaarvon suomessa. Voihan nainenkin ottaa yhteyttä, ei me eletä missään keski ajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin kyllä olet!!!!!!! Ole YLPEÄ , kyllä sinäkin saat koko ” rahan edestä, pus pus ” kultsi” maksat suuren ” hinnan”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukuisten miesten s**rmaränninä olo ei ole paljon tekemistä.

En voi samaistua väitteeseen.

• Anonyymi00079
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse soita miehelle? Elämmehän tasaarvon suomessa. Voihan nainenkin ottaa yhteyttä, ei me eletä missään keski ajalla.

Kyllä pitää itse olka aloitteellinen, jos jotakin haluaa.

• Anonyymi

Hyvää joulua

• Anonyymi

Oikein hyvää joulua 🤣

• Anonyymi

Käy sääluksi hän joka päätti lähteä. Ei voi tehdä kun läksi.

• Anonyymi

Hyvästi nainen! Älä turhaan odota viikonlopoua, mitään viestiä ei ole tulossa. Kaikkea hyvää toivon sinulle!

• Anonyymi

En halua hyvästejä, mutta..

• Anonyymi

En reagoi kiristykseen. Sinulle toivon uskallusta ja rohkeutta tunnustaa tunteesi, ennen kaikkea itsellesi.

• Anonyymi

Itselleni ja hänelle olen tunteet kertonut. En vaan ymmärrä, mikä tuli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni ja hänelle olen tunteet kertonut. En vaan ymmärrä, mikä tuli?

Ehkä käytöksesi ja sanasi olivat ristiriidassa.

• Anonyymi

Eihän tuossa ollut mitään kiristystä vaan vain toteamus, että odotan vain tämän viikonlopun. Mies voi tehdä, mitä tahtoo! Ei hän ole yhtä tyhmä siinä, että täällä kirjoittaisi. Olen odottanut jo tarpeeksi pitkään ja tämä viikonloppu on minun rajani.

• Anonyymi

Itse olen sellainen, että kun joku merkitsee minulle tarpeeksi, en voi vain antaa hänen lipua pois, eli yritän ainakin jotakin. Jos joku ei tule yrityksistä huolimatta vastaan, en enää yritä. Joudun muistuttamaan tästä itseäni, etten takertuisi ihmisiin, jotka eivät tule vastaan. Varmaan on muunkinlaisia tilanteita, mutta jos minusta ei kuulu, jätän tarkoituksella ottamatta yhteyttä.

• Anonyymi

Täältähän ne yhteydet löytyy, kantsis jo herätä. Ei täällä löydy mitään. Ihmiset jauhaa yhteyksistä anonyymi palstalla. Kyllä ne kännykällä ja muilla tavoin hoidetaan ne yhteydet. Eikö teillä ole kännyköitä?

• Anonyymi

Teet oikein. Se nainen olisi jo antanut kuulua itsestään jos olisi ottamassa yhteyttä. Ei kannata alkaa anelemaan.

• Anonyymi

Älä nyt luovuta, en voi viestittää kun en tiedä edes puhelin numeroa. Jos tietäisin niin olisin jo viestittänyt. Täällä se ei onnistu, ei täällä tunnista mitään eikä ketään.

• Anonyymi

Hänellä on numero!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on numero!

Hyvä ei ollut tämä sitten minulle.

• Anonyymi

Ei tulla vastaan mee myymään persettäs muualle

• Anonyymi

Miksi et sitten avaa uudelleen sitä yhteyttä, jos se on sulkeutunut epäselvyyksien vuoksi?

• Anonyymi

Ei minulta...

• Anonyymi

Otahan nyt tyttö siihen mieheen kiltisti yhteyttä, äläkä heti luovuta. Ota känny käteen ja soita, niin rupee asiat järjestymään. Älä ole noin äkkipikainen, äkkipikaisuus ei ole joskus hyäksi. Voi menettää vaikka sen elämän rakkauden.

• Anonyymi

En tiedä uskallanko häiritä. Tahtoisin selvittää välit ainakin niin, että ystävinä pysyttäisiin. Ehkä vielä soitan hänelle. Ensin pitäisi sopia siihen aika.. ja epäilen, että en saa edes siihen vastausta. En haluaisi anella häneltä mitään. Siksi pelkään yrittää..

• Anonyymi00080
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä uskallanko häiritä. Tahtoisin selvittää välit ainakin niin, että ystävinä pysyttäisiin. Ehkä vielä soitan hänelle. Ensin pitäisi sopia siihen aika.. ja epäilen, että en saa edes siihen vastausta. En haluaisi anella häneltä mitään. Siksi pelkään yrittää..

Soita ja selvitä tilanne. Mitään ei saa ellei itse yritä.

• Anonyymi

Ok, Kyllä käy, eli tämä viikonloppu aikaa. Aika vähenee uhkaavsti tiimalasissa. Pitäisi saada niin vahvat tunnisteet, että olen henkilö se oikea ketä tarkoitit. Tunnisteet voi olla esimerkisi. Sinun auto mikä silloin oli kun nähtiin vielä, sekä rekisteri numeron kolme kirjainta. Ne, kirjaimet muistan ihan hyvin, loppu numeroita en. Mutta niitten kirjainten perusteella tunnistan kyllä. Sekä talo missä asuin silloin, oliko rivitalo, kerrostalo, omakotitalo. Ja monennessa kerroksessa asuin? Ja asuitko itse missä silloin. Näin vahvat tunnisteet vaaditaan, etten ota yhteyttä vika ihmiseen. Seuraan koko viikonlopun tiiviisti, silmä kovana tätä höhlä palstaa. Jos vaikka saisin oikeat tunnisteet. Ja, mikä sana on pääkköys? Mitä se tarkoittaa? Onko se päällikkö tai jotain sellaista. Jään odottamaan tunnisteita. Sitten otan yhteyttä varmasti. Katsotaanko sitten Uutena vuotena yhdessä tähtitaivasta ja raketteja?

• Anonyymi

Kiristys ei ole koskaan toiminut minuun.

• Anonyymi

Mikä sinuun toimii? Oliko tuo aloitus kiristystä-

• Anonyymi

Johan tuo aloitus on kiristystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinuun toimii? Oliko tuo aloitus kiristystä-

Oli. Ole yhteydessä viikonlopun aikana, tai... Kiristystä.

Hänen lempeys toimisi. Esimerkiksi se, että tulisi tänään luokseni ja sanoisi, että haluaa vain minut. Ja näyttäisi sen myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen lempeys toimisi. Esimerkiksi se, että tulisi tänään luokseni ja sanoisi, että haluaa vain minut. Ja näyttäisi sen myös.

Oletteko jo pitkääkin seurustelleet. hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pitkä aika siiten erosit tuosta miehestä, kenelle kirjoitit? Ja miehellä on nyt vaimo, missä hän viettää aikaa. Kaipaat miehen rakkautta, vaikka hän sinua rakasta. Niinkö se on?

• Anonyymi

Toinen haluaa luovuttaa eikä vittu jää kaipaan et moro vaan

• Anonyymi

En tule vastaan. Katson sinun olevan se, jonka tulee tässä tilanteessa ottaa minuun yhteyttä, eikä minun sinuun.

• Anonyymi

Mikä on tässä tilanne? En , ymmärrä kyllä.

• Anonyymi

Pelkään, että saan vain hiljaisuuden tai jyrinän vastaukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko muuta ansainnut?
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko muuta ansainnut?
        Sivusta

Mielestäni olisin, koska tässä on nyt kyse ilmeisesti väärinymmärryksestä. Enkä ole saanut kysyä tai selittää asioita mitenkään, kun aina on ymmärretty viestit väärin. Onko niin, että mies ei halua ymmärtää, koska ei välitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni olisin, koska tässä on nyt kyse ilmeisesti väärinymmärryksestä. Enkä ole saanut kysyä tai selittää asioita mitenkään, kun aina on ymmärretty viestit väärin. Onko niin, että mies ei halua ymmärtää, koska ei välitä?

Jos se mies käsittää sinun viestit väärin, sinun pitää laittaa selkeämmät viestit hänelle. Että hän ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärinkäsitykset pitää selvittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan lempeästi.

• Anonyymi

Tämä olisi kovin surullista.

• Anonyymi

Niin, Mutta joku virhe yhteydenpidossa.

• Anonyymi

Luulen että viestintä ei pelaa oikein tässä tapauksessa, joku luulee että et välitä hänestä.

• Anonyymi

Jos mies on ilmoittanut sinulle että tykkää sinusta ja rakastaa, niin eihän yhdellä kertaa muutu erillaiseksi. Mutta jos hän rakasta silloin muutos on mahdollinen. Noin ajattelen asian.

• Anonyymi

Ei edes välitä, miksi rakastaisi.

• Anonyymi

En mieti asiaa, vaan jatkan eteenpäin. Hiljaisuudella on jokin tarkoitus. Kaikkea hyvää! n->m

• Anonyymi

Älä luovuta jos rakastat oikeasti sitä miestä, jos et rakasta luovuta sitten. Itse menetin elämäni tärkeimmän rakkauden, kun olin liian kärsimätön. Oikea rakkaus on pitkämielinen. Usko, toivo, rakkaus. Suurin niistä on rakkaus, niin se on. Ihminen kun ei syvästi rakastu monta kertaa elämän aikana. Tiedätkö sen.

• Anonyymi

👋👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👋👋

Pääsen tästä sivustostakin eroon, kun ei ole ketään ketä kaivata.

• Anonyymi

Miksi olet luovuttaja? Annat periksi heti kun toista ei tavoita heti, sekö on sitä suurta tunnetta? Kaipaamasi ihminen on voinut odottaa sinua paljon pitempään. Kuin mitä osaat edes kuvitella.

• Anonyymi

Rakastan häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan häntä.

Minäkin rakastan kaivattuani 😍 Ja olen vannonut odottavani häntä vaikka maailman loppuun saakka.

• Anonyymi00075

En luovuttanut! Olen tyhmä rakastunut nainen. Kiusaan tunteillani itseäni elämän loppuun asti.
        Mikään ei ole mahdollista kuitenkaan. Haaveillaan vain. Aloittaja naiselta miehelle. Edellinen viesti poistettiin, miksi?

• Anonyymi00076

Sanoinhan, että muhun ei kiristys toimi. Jos tulisit luokseni ja näyttäisit, että haluat vain minut... Se toimisi. Taitaa tosin olla liian myöhäistä sille?

• Anonyymi00077

En ole kiristänyt irl ketään. Eikä aloituskaan ollut kiristämistä. Haluaisin hävittää tunteeni, kun niistä ei ole hyötyä. Siksi ajattelin, että lopettaisin haaveilun. En pysty! Kuolema korjaa.

• Anonyymi00078

Miten pystyisin näyttämään sen, jos et edes ole kiinnostunut? Kerro ensin kiinnostuksestasi irl.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      464
      8350
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5740
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      242
      4679
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      41
      4545
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      62
      4062
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3900
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      161
      3680
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1647
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      83