Hyvästi sitten

Anonyymi-ap

Odotan vielä tämän viikonlopun viestiäsi ja sen jälkeen tiedän, että et tule vastaan. Kumpikaan ei halua luovuttaa ja kysyä, missä mennään. Molemmat yhtä jääräpäitä. Kurjaa, kun tällainen pääkköys vie mahdollisesti orastavan ystävyyden hautaan ja ehkä enemmänkin. Tulevaisuudessa, jos mahdollisuus olisi.. yhteys on suljettu ymmärtämättömyyden, jääräpäisyyden ja epäselvyyksien vuoksi. n-->m

36

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi sitten olet jääräpää?

• Anonyymi
        UUSI

Nimenomaan näin. Ihan oma vika, jos asiat eivät edisty tai ratkea, jos noin luupäinen pitää olla aikuisen ihmisen.

• Anonyymi
      UUSI

Milloin viimeksi juttelitte?
      Tule vastaan ja kerro edes tämä?

• Anonyymi
      UUSI

hyvästi!

• Anonyymi
      UUSI

Missä mennään?

• Anonyymi
        UUSI

"Pääkkösten" malliin Anjalankoskella näköjää. ;)
        -lämppäri80abs80turvavyö170tuulilasi450€ etc.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Pääkkösten" malliin Anjalankoskella näköjää. ;)
        -lämppäri80abs80turvavyö170tuulilasi450€ etc.

Sehän hyvä 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Et sä toisen ajatuksia tiedä, ,vaikka kkuin yrität kiusata!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä toisen ajatuksia tiedä, ,vaikka kkuin yrität kiusata!

En tiedäkään, mut kyl sokeekin näkee mitä ne on tehny. ;)

• Anonyymi
      UUSI

Eli ap odottaa, että mies tulee vastaan lähettämällä viestin, mutta ap ei voi itse tulla vastaan lähettämällä viestiä miehelle. Koska miksi? Olet pelkuri?

• Anonyymi
        UUSI

En ole pelkuri! Olen tehnyt todella paljon kaikkea. ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no sitten pitää tajuta, että sitä toista osapuolta ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. anna olla ja mene eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et, ole pelkuri mutta haluat luovuttaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lukuisten miesten s**rmaränninä olo ei ole paljon tekemistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse soita miehelle? Elämmehän tasaarvon suomessa. Voihan nainenkin ottaa yhteyttä, ei me eletä missään keski ajalla.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää joulua

• Anonyymi
      UUSI

Oikein hyvää joulua 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Käy sääluksi hän joka päätti lähteä. Ei voi tehdä kun läksi.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvästi nainen! Älä turhaan odota viikonlopoua, mitään viestiä ei ole tulossa. Kaikkea hyvää toivon sinulle!

• Anonyymi
        UUSI

En halua hyvästejä, mutta..

• Anonyymi
      UUSI

En reagoi kiristykseen. Sinulle toivon uskallusta ja rohkeutta tunnustaa tunteesi, ennen kaikkea itsellesi.

• Anonyymi
        UUSI

Itselleni ja hänelle olen tunteet kertonut. En vaan ymmärrä, mikä tuli?

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen sellainen, että kun joku merkitsee minulle tarpeeksi, en voi vain antaa hänen lipua pois, eli yritän ainakin jotakin. Jos joku ei tule yrityksistä huolimatta vastaan, en enää yritä. Joudun muistuttamaan tästä itseäni, etten takertuisi ihmisiin, jotka eivät tule vastaan. Varmaan on muunkinlaisia tilanteita, mutta jos minusta ei kuulu, jätän tarkoituksella ottamatta yhteyttä.

• Anonyymi
        UUSI

Täältähän ne yhteydet löytyy, kantsis jo herätä. Ei täällä löydy mitään. Ihmiset jauhaa yhteyksistä anonyymi palstalla. Kyllä ne kännykällä ja muilla tavoin hoidetaan ne yhteydet. Eikö teillä ole kännyköitä?

• Anonyymi
        UUSI

Teet oikein. Se nainen olisi jo antanut kuulua itsestään jos olisi ottamassa yhteyttä. Ei kannata alkaa anelemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Älä nyt luovuta, en voi viestittää kun en tiedä edes puhelin numeroa. Jos tietäisin niin olisin jo viestittänyt. Täällä se ei onnistu, ei täällä tunnista mitään eikä ketään.

• Anonyymi
        UUSI

Hänellä on numero!

• Anonyymi
      UUSI

Ei tulla vastaan mee myymään persettäs muualle

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et sitten avaa uudelleen sitä yhteyttä, jos se on sulkeutunut epäselvyyksien vuoksi?

• Anonyymi
      UUSI

Ei minulta...

• Anonyymi
      UUSI

Otahan nyt tyttö siihen mieheen kiltisti yhteyttä, äläkä heti luovuta. Ota känny käteen ja soita, niin rupee asiat järjestymään. Älä ole noin äkkipikainen, äkkipikaisuus ei ole joskus hyäksi. Voi menettää vaikka sen elämän rakkauden.

• Anonyymi
      UUSI

Ok, Kyllä käy, eli tämä viikonloppu aikaa. Aika vähenee uhkaavsti tiimalasissa. Pitäisi saada niin vahvat tunnisteet, että olen henkilö se oikea ketä tarkoitit. Tunnisteet voi olla esimerkisi. Sinun auto mikä silloin oli kun nähtiin vielä, sekä rekisteri numeron kolme kirjainta. Ne, kirjaimet muistan ihan hyvin, loppu numeroita en. Mutta niitten kirjainten perusteella tunnistan kyllä. Sekä talo missä asuin silloin, oliko rivitalo, kerrostalo, omakotitalo. Ja monennessa kerroksessa asuin? Ja asuitko itse missä silloin. Näin vahvat tunnisteet vaaditaan, etten ota yhteyttä vika ihmiseen. Seuraan koko viikonlopun tiiviisti, silmä kovana tätä höhlä palstaa. Jos vaikka saisin oikeat tunnisteet. Ja, mikä sana on pääkköys? Mitä se tarkoittaa? Onko se päällikkö tai jotain sellaista. Jään odottamaan tunnisteita. Sitten otan yhteyttä varmasti. Katsotaanko sitten Uutena vuotena yhdessä tähtitaivasta ja raketteja?

• Anonyymi
      UUSI

Kiristys ei ole koskaan toiminut minuun.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä sinuun toimii? Oliko tuo aloitus kiristystä-

• Anonyymi
      UUSI

Toinen haluaa luovuttaa eikä vittu jää kaipaan et moro vaan

• Anonyymi
      UUSI

En tule vastaan. Katson sinun olevan se, jonka tulee tässä tilanteessa ottaa minuun yhteyttä, eikä minun sinuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4372
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      14
      4128
    3. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      228
      3787
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      27
      3058
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2766
    6. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      2761
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2718
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2397
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2361
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      99
      1876
    Aihe