Odotan vielä tämän viikonlopun viestiäsi ja sen jälkeen tiedän, että et tule vastaan. Kumpikaan ei halua luovuttaa ja kysyä, missä mennään. Molemmat yhtä jääräpäitä. Kurjaa, kun tällainen pääkköys vie mahdollisesti orastavan ystävyyden hautaan ja ehkä enemmänkin. Tulevaisuudessa, jos mahdollisuus olisi.. yhteys on suljettu ymmärtämättömyyden, jääräpäisyyden ja epäselvyyksien vuoksi. n-->m
Hyvästi sitten
36
309
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten olet jääräpää?
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan näin. Ihan oma vika, jos asiat eivät edisty tai ratkea, jos noin luupäinen pitää olla aikuisen ihmisen.
- AnonyymiUUSI
Milloin viimeksi juttelitte?
Tule vastaan ja kerro edes tämä? - AnonyymiUUSI
hyvästi!
- AnonyymiUUSI
Missä mennään?
- AnonyymiUUSI
"Pääkkösten" malliin Anjalankoskella näköjää. ;)
-lämppäri80abs80turvavyö170tuulilasi450€ etc. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pääkkösten" malliin Anjalankoskella näköjää. ;)
-lämppäri80abs80turvavyö170tuulilasi450€ etc.Sehän hyvä 🤣
- AnonyymiUUSI
Et sä toisen ajatuksia tiedä, ,vaikka kkuin yrität kiusata!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sä toisen ajatuksia tiedä, ,vaikka kkuin yrität kiusata!
En tiedäkään, mut kyl sokeekin näkee mitä ne on tehny. ;)
- AnonyymiUUSI
Eli ap odottaa, että mies tulee vastaan lähettämällä viestin, mutta ap ei voi itse tulla vastaan lähettämällä viestiä miehelle. Koska miksi? Olet pelkuri?
- AnonyymiUUSI
En ole pelkuri! Olen tehnyt todella paljon kaikkea. ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no sitten pitää tajuta, että sitä toista osapuolta ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. anna olla ja mene eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et, ole pelkuri mutta haluat luovuttaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lukuisten miesten s**rmaränninä olo ei ole paljon tekemistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse soita miehelle? Elämmehän tasaarvon suomessa. Voihan nainenkin ottaa yhteyttä, ei me eletä missään keski ajalla.
- AnonyymiUUSI
Hyvää joulua
- AnonyymiUUSI
Oikein hyvää joulua 🤣
- AnonyymiUUSI
Käy sääluksi hän joka päätti lähteä. Ei voi tehdä kun läksi.
- AnonyymiUUSI
Hyvästi nainen! Älä turhaan odota viikonlopoua, mitään viestiä ei ole tulossa. Kaikkea hyvää toivon sinulle!
- AnonyymiUUSI
En halua hyvästejä, mutta..
- AnonyymiUUSI
En reagoi kiristykseen. Sinulle toivon uskallusta ja rohkeutta tunnustaa tunteesi, ennen kaikkea itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Itselleni ja hänelle olen tunteet kertonut. En vaan ymmärrä, mikä tuli?
- AnonyymiUUSI
Itse olen sellainen, että kun joku merkitsee minulle tarpeeksi, en voi vain antaa hänen lipua pois, eli yritän ainakin jotakin. Jos joku ei tule yrityksistä huolimatta vastaan, en enää yritä. Joudun muistuttamaan tästä itseäni, etten takertuisi ihmisiin, jotka eivät tule vastaan. Varmaan on muunkinlaisia tilanteita, mutta jos minusta ei kuulu, jätän tarkoituksella ottamatta yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Täältähän ne yhteydet löytyy, kantsis jo herätä. Ei täällä löydy mitään. Ihmiset jauhaa yhteyksistä anonyymi palstalla. Kyllä ne kännykällä ja muilla tavoin hoidetaan ne yhteydet. Eikö teillä ole kännyköitä?
- AnonyymiUUSI
Teet oikein. Se nainen olisi jo antanut kuulua itsestään jos olisi ottamassa yhteyttä. Ei kannata alkaa anelemaan.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt luovuta, en voi viestittää kun en tiedä edes puhelin numeroa. Jos tietäisin niin olisin jo viestittänyt. Täällä se ei onnistu, ei täällä tunnista mitään eikä ketään.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on numero!
- AnonyymiUUSI
Ei tulla vastaan mee myymään persettäs muualle
- AnonyymiUUSI
Miksi et sitten avaa uudelleen sitä yhteyttä, jos se on sulkeutunut epäselvyyksien vuoksi?
- AnonyymiUUSI
Ei minulta...
- AnonyymiUUSI
Otahan nyt tyttö siihen mieheen kiltisti yhteyttä, äläkä heti luovuta. Ota känny käteen ja soita, niin rupee asiat järjestymään. Älä ole noin äkkipikainen, äkkipikaisuus ei ole joskus hyäksi. Voi menettää vaikka sen elämän rakkauden.
- AnonyymiUUSI
Ok, Kyllä käy, eli tämä viikonloppu aikaa. Aika vähenee uhkaavsti tiimalasissa. Pitäisi saada niin vahvat tunnisteet, että olen henkilö se oikea ketä tarkoitit. Tunnisteet voi olla esimerkisi. Sinun auto mikä silloin oli kun nähtiin vielä, sekä rekisteri numeron kolme kirjainta. Ne, kirjaimet muistan ihan hyvin, loppu numeroita en. Mutta niitten kirjainten perusteella tunnistan kyllä. Sekä talo missä asuin silloin, oliko rivitalo, kerrostalo, omakotitalo. Ja monennessa kerroksessa asuin? Ja asuitko itse missä silloin. Näin vahvat tunnisteet vaaditaan, etten ota yhteyttä vika ihmiseen. Seuraan koko viikonlopun tiiviisti, silmä kovana tätä höhlä palstaa. Jos vaikka saisin oikeat tunnisteet. Ja, mikä sana on pääkköys? Mitä se tarkoittaa? Onko se päällikkö tai jotain sellaista. Jään odottamaan tunnisteita. Sitten otan yhteyttä varmasti. Katsotaanko sitten Uutena vuotena yhdessä tähtitaivasta ja raketteja?
- AnonyymiUUSI
Kiristys ei ole koskaan toiminut minuun.
- AnonyymiUUSI
Mikä sinuun toimii? Oliko tuo aloitus kiristystä-
- AnonyymiUUSI
Toinen haluaa luovuttaa eikä vittu jää kaipaan et moro vaan
- AnonyymiUUSI
En tule vastaan. Katson sinun olevan se, jonka tulee tässä tilanteessa ottaa minuun yhteyttä, eikä minun sinuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen244372Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss144128Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2283787Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman273058Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.132766SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot522761Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1082718"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita412397Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling672361K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi
Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju991876