Kertoisitteko hyviä ruokapaikkoja Sunny Beach:lta
ja hotelli bellevuesta millainen hotelli!
Kohta lähdössä sinne ja olisi kiva varautua.
Paljonko meni rahaa viikossa jne...
Saitteko vatsan sekaisin jne...
Sunny Beach ja Bellevue
2
812
Vastaukset
- elokuun morsian
Olin kaksi vuotta sitten Sunny Beachilla, ja sain todellakin vatsan sekaisin :( Onneks meni parissa päivässä ohi. Mun mielestä siellä ei ollut mitään erityisen hyviä ruokapaikkoja. Sellainen turistirysä-meininki ihan joka paikassa. Nessebarin vanhasta osasta (saarelta) löytyy viihtyisämpiä ravintoloita. Me vietimme enemmän aikaa Nessebarissa kuin SB:lla. Vaikka ranta oli siisti ja puhdas, niin ei siellä oikein ollut sitten muuta, hotelleja ja ravintoloita sekä piraattikrääsä-kojuja. Nessebarin puolella sentään on jotain muutakin.
- Black Ocean
Olimme kesän alussa Sunny Beachilla, mutta eri hotellissa kuin mihin olette menossa.
Mistään ruoasta emme saaneet vatsanvääntöjä, kun tietää kohtuudella välttää mitä välttää muutoinkin ulkomailla syödessä eli ei raakoja vihanneksia, kohtuudella majoneesia jne.
Mielestäni paras ruokapaikka oli ns.kukkaiskadun alkupäässä oleva Happy Grill ja samaisen kadun loppupäässä ns.ulkopikagrillistä sai hyviä kasvishampurilaisia sekä aivan loistavaa jälkiruokaa
Rahaa meillä meni yhteensä kahdelta hengeltä ilman tuliaisia 450€ ja sillä rahalla söi älyttömän hyvin! Keskimäärin ruoka hyvätasoisessa turistipaikassa alku-,pää- ja jälkiruokineen sekä juomineen maksoi n.12€.
Bulgariassa on edullinen hintataso! Ainoa asia mikä otti päähän oli se rakennusbuumi ja turistilaumat vaan mitäpä muuta sellaiselta paikalta voi odottaa.. olemme vain tottuneet käymään toisenlaisissa paikoissa ja tällainen turistirysä oli viimeinen laatuaan vaikka paikkana oli kiva. Varsinkin eläkeläiset, opiskelijat ja pienituloiset perheelliset viihtyvät ko.paikassa.
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973