Tässä maakunnassa ei suoda ollenkaan yksityisyyttä ihmisille. Kaikki asiat levitetään ja kerrotaan heti muille. Tästä on brutaali seuraus ihmisen kehitykselle. Nimittäin ihmisen itsetunto ei voi koskaan kehittyä terveeksi vaan hänestä tulee kateellinen itsetunnoton, jos yksityisyyttä ei sallita lainkaan.
Kun ihmiselle ei jää mitään omaa yksityisyyden riistämisen takia, ei itsetunto kehity. Oireet näkyy koko elämän. Lapselle on jätettävä omia asiota jotka ovat vain ja ainoastaan hänen. Jos näin ei tehdä, hän tukeutuu itsetunnottomana aina muiden tukee, aikuisenakin. Hän ei pärjää omillaan eikä kasva vastuuta ottavaksi aikuiseksi.
Yksityisyys on ihmisoikeudeksi määritelty ja suojattu eri laein, joten se on korostuneen tärkeä asia. valitettavasti tässä maakunnassa jostain syystä yksityisyyttä ei kunnioiteta vähääkään. Kaikki asiat juorutaan ja ollaan aina nokka muiden asiossa.
Yksityisyys on välttämätöntä itsetunnon kehityksen kannalta
15
174
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tota niinku tosi hienoo huomata niinku että tää meijän niinku Itä-Suomen asiantuntija jaksaa kertoo niinku joka päivä, et niinku millasii me niinku ollaan. Pitäiskö sille myöntää niinku joku valtakunnallinen palkinto? Niinku.
- Anonyymi
Olisit sinäkin vain ihan yksityisesti ja omassa yksityisyydessäsi hullu, mitä sitä levittelet kaikelle kansalle?
- Anonyymi
Kuvitelkaa puolisoksi aloittajan kaltainen acca. Kyllä viihtyy mies pihatöissä vapaa-aikansa. Tai metsällä tai kalalla. Eikä tuollaiset vinkujat ole edes harvinaisia tapauksia. Ei ihme, että syntyvyys laskee.
- Anonyymi
Kolme kommenttia ( lienee saman kirjoittajan) ja yhdessäään ei oteta kantaa itseä asiaan vaan käydään henkilöön. Tätähän tämä muutoinkin yleensä on.
- Anonyymi
Minä olen yksi kirjoittajista ja sanoin vain oman mielipiteeni.
Kun itse asiassa ei ole mitään järkeä eikä kommentoitavaa, niin asian järjettömyys kulminoituu luonnostaan aloittajan käsittämättömään aivotoimintaan ja mielenterveyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yksi kirjoittajista ja sanoin vain oman mielipiteeni.
Kun itse asiassa ei ole mitään järkeä eikä kommentoitavaa, niin asian järjettömyys kulminoituu luonnostaan aloittajan käsittämättömään aivotoimintaan ja mielenterveyteen.Mielipiteesi on aina vihan sävyttämä mihin tahansa asiaan. Teema on aina se, että aloittajan aivotoiminnassa ja mielenterveydessä on vikaa. Voin kuitenkin vakuuttaa että ei ole, vaikka tämän tiesitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteesi on aina vihan sävyttämä mihin tahansa asiaan. Teema on aina se, että aloittajan aivotoiminnassa ja mielenterveydessä on vikaa. Voin kuitenkin vakuuttaa että ei ole, vaikka tämän tiesitkin.
Onhan se nyt ilmiselvää ja teksteistä nähtävissä kenelle tahansa että tuo kirjoittaja ei käy täysillä, eihän kukaan täysjärkinen jankkaa tuollaista roskaa kuukausikaupalla ja sadoin aloituksin.
- Anonyymi
Tämä on yksi niistä syistä miksi vanhempien ei kannata kasvattaa lapsia täällä itä-suomessa. Lisäksi muksu saa väärät mallit elämään kun aikuiset miehet juoruaa ja kadehtii ja puhuu pahaa toisistaan tai on epärehellisiä.
- Anonyymi
Mitä mieltä olet vaatimuksista venäjän ryöstämän Karjalan palauttamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopimuksista on pidettävä kiinni. Kun on annettu niin on annettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjalaa ei tarvitse palauttaa mutta kaikki siirtolaiset voi halutessaan muuttaa Karjalaan, onhan teillä jokaisella venäläinen geeniperimä.
- Anonyymi
"Yksityisyys on ihmisoikeudeksi määritelty ja suojattu eri laein"
Kun ihminen jakaa omia ja lasten asioita ja kuvia facebookissa, hän menettää yksityisyytensä.- Anonyymi
"Ajatus siitä, että joku haluaa jakaa omaa elämäänsä tai mitä on syönyt aamupalaksi, on minulle naurettava ja käsittämätön", Mr. Lordi
- Anonyymi
Yksityisyys on nykyaikana tärkeää myös turvallisuuden kannalta. Kaikki tieto mitä itsestä laittaa nettiin on myös huijarien ja rikollisten käytettävissä. Mitä pienempi oma näkyvyys netissä, sitä parempi. Ihannetapauksessa kun kuuklettaa oman nimen vastaukseksi ei tule yhtään mitään. Netti ei tiedä että sinä olet olemassa, ja rikolliset eivät tiedä että sinä olet olemassa
- Anonyymi
Aloittaja on yksityisesti ihan sekopoltsi... 😂🤣😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297