Sutkin Krouvi ja Karhu, mitä tapahtui?

Anonyymi-ap

Mitä tapatui Sutkin Krouville ja Karhulle? Molempiin oli aikoinaan hankala päästä sisälle, jonoa oli ulos asti ja meno oli hauskaa. Nykyään muutama hassu asiakas kummassakin ja melko vaisu meininki. Mistä tämä johtuu?

14

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakotteista venäjää vastaan.

• Anonyymi

Ennen oli ennen. Ei ollut keskikaljaa kummempaa kaupoissa ja tyyten jakeluasemilta poissa. Nyt kulttuuri on muuttunut ja nuoriso peukkuun juuttunut.
      Viimeiset sekoitukset löytyy nyt maitokaupasta kyllä ja sekoomus leijuu arkemme yllä.

• Anonyymi

Niinhän ne sillon 2000-luvun taitteessa muistelivat kultaista 70- lukua ja 80-lukua.

• Anonyymi

Kaljaa varsinkin keski - kaljaa sai vain ruuan kanssa.

• Anonyymi

Niin ysärin puolvälissä oli jonoa kievariin ,nyt meistä sen ajan nuorista osa muuttanut pois Kiteeltä

• Anonyymi00008

Nuorilla on perheet, eivät haluamennä paskaseen räkälään. Ovat lasten kanssa.

• Anonyymi00006

Totuus on ettei noissa paikoissa oo enä rahaa käydä kuin muutamilla köyhillä. Ne harvat rikkaat joilla sitä rahaa on eivät viiti lähteä kattomaan köyhiä.

• Anonyymi00007

Halvempi ottaa naukut kotona. On tainnu nuoriso aikuistua, joutuvat maksamaan itse kaikki elinkustannukset. Rahat ei riitä juottoloihin.

• Anonyymi00009

Raha riittää kyllä juottoloihin, mutta miksi vaivautua? Alkosta voi hakea tarvittavat juomat ja tehdä itse omat cocktailit. Voi olla pyjama päällä ja seurata netin tarjontaa, jos televisiosta ei tule mitään katsomisenarvoista (niin kuin ei useinkaan tule).

Jos kaveraita haluaisi tavata, voi pitää pienet juhlat esim. nyyttärimeiningillä.

Kyllä juottoloissa käyminen on vanhanaikaista ja tylsääkin.

• Anonyymi00010

Jep, alkoholin hinta on karannut liian korkealle ravintoloissa. Kymmenen euroa lonkerotuopista on yksinkertaisesti liikaa.

• Anonyymi00011

Onhan krouvissa vieläkin ne samat totterot, sekä naispuoliset koko kylän porauslautat, joka viikonloppu. Kaipa heillä ei ole muuta elämää.

• Anonyymi00012

Kuka maksaa ylihintaa juomista. Töykeät poket, tarjoilijoilla naama norsunvitulla.

Ehkä siinä syy. Jääty jollekin 90-luvulle.

• Anonyymi00013

Kiteenhovi on aivan turha palvelu Kiteellä. Ei matkailijoita eikä muita kulkijoita liiku näillä syrjäseuduilla. Ne, jotka majoituspalvelua tai baarin antimia tarvitsevat, menevät Joensuuhun, missä ovat laajemmat piirit, myös.

• Anonyymi00015

Ennen oli ennen. Oli jopa kirkkoon jonoja.
      Ehtoollisviinissä oli tujakat romillit. Osa otti tuplat.
      Nyt on nyt, kansa kapakoista ja kirkoista vähentynyt.
      "Is this a road to hell ?" Näin lauloi Crish Rea.
      Ei laula enää. Hän lähti jo. En tiijä kummalle osastolle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe